GoT = toch seks.quote:
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
Dexter, zo kanker spannendquote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:51 schreef rival het volgende:
Homeland is inderdaad alweer begonnen Huppel!
Dexter ook weer trouwens, 2 afleveringen nu!
ik heb laatst weer een serie uitgekeken die ik erg tof vond... Hell on Wheels.
nu ik band of brothers heb gezien waardeer ik de hoofdpersoon wat meer hopelijk, ik vond hem nogal irritant. (ben nog niet aan 2 begonnen)quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mij is verteld dat de eerste aflevering van Dexter een soort dubbelaflevering was. Klopt dit?
Homeland is wel een geweldige serie hoor, nog bedankt voor de aanbeveling!!
Ja dat weet ik nog wel!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:55 schreef rival het volgende:
en hoe kan je nou nog niet begonnen zijn met Dexter? weet je soms niet meer met wat voor cliffhanger ze zijn gestopt?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ieuw, dat is met die kerel van Lostquote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Person of interest is ook erg goed om te volgen!
Ja maar wel top serie!quote:
Hoiquote:
Klopt als een bus.quote:
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.quote:
Thanks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer waar ik m vandaan had, van een serie ofzo.
Maar hij klopt zo erg
Edit: Komt van criminal minds, quote van derek morgan
Ha Sint.quote:
Oké.quote:
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
Oke dan kunnen we nog even kletsenquote:
Ik kom eraan.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:50 schreef MohMi het volgende:
tijd voor een biertje op het terras, bam!
volgens mij weet iedereen datquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dan kunnen we nog even kletsenhoe gaat het met je vandaag?
En ja ik weet dat je een vriend hebt, is gewoon pure interesse
Ja, hè? Mooi weer buiten. Lekker een appelflap in mijn gezicht geduwd.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
haihai, prima daggie vandaag!
Godver, ik wilde je nog hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
Gaat goedquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
volgens mij weet iedereen dat
Gaat top en met jou?
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat hetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Ja nou ja is mijn pickupline hé bij meidenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
denken dat een ander hosselt met de vraag, hoe gaat het
Tenzij joey
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Gaat goeddacht zeg het maar even zodat de rest weet dat ik niet zit te hosselen met mijn vraag en dus ook geen blauwtje kan lopen dit keer
ik denk vooruit
Hoihoiquote:
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld tochquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
deze vrouw weetquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, zo kansloos als jij zit te hosselen.
Een knap staaltje deceptie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Daarom, goed dat ik mezelf indek tegen de kwade buitenwereld toch![]()
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:01 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Ja en zo is het wel weer genoeg mij de grond in boren hé dames
Ik doe niet aan medelijden.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is een medelijdenkusje die hoef ik niet
Op die gedachte mag hij gerust fappen van mij.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Pas op. Nu denkt hij dat jij hem extreem tof vindt
Klinkt saai.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef muhahaha het volgende:
Hoi allemaal, even sneaky posten. Straks bedrijfsbijeenkomst.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen. Of naar heloef, die verkoopt het dan wel voor een leuk prijsje.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke dus je vindt me extreem tof
Dan kan je altijd nog zeggen dat het een test wasquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:06 schreef heloef het volgende:
Altijd na een afwijzing zeggen dat ze het gewoon verkeerd interpreteerde. Werkt niet altijd helaas.
Mag ik ook op jou fappen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Op die gedachte mag hij gerust fappen van mij.
Mwoah, ze gaan nogal wat veranderen op personeelsgebied, aantal divisies samensmijtenquote:
Echt op mij of op de gedachte?quote:
Beetje jammer idd ... Sterkte ermee.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah, ze gaan nogal wat veranderen op personeelsgebied, aantal divisies samensmijten. Ik ben wel benieuwd wat dat voor mij inhoud. Ze wilde alleen niet voor vreten zorgen
. Goedkoop
Nee, wel een ex-collega.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stomme vraag... heb jij familie die Jessie heet?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Ik hield me voor dat onze divisie de slechtste arbeidsvoorwaarden hadden van alle divisies echter vertelde mijn broer gisteren dat ze sommige mensen een functie terug willen zetten omdat ze de competenties van de functies hebben aangepastquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje jammer idd ... Sterkte ermee.
Apart. Ik ken niet veel mensen met mijn achternaam anders dan m'n eigen familie.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok, nee zelfde achternaam en zelfde stad
Man, dat is echt fucking kut.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik hield me voor dat onze divisie de slechtste arbeidsvoorwaarden hadden van alle divisies echter vertelde mijn broer gisteren dat ze sommige mensen een functie terug willen zetten omdat ze de competenties van de functies hebben aangepast(ergo voldoe je ineens niet meer aan de gestelde norm, hop terug). Daag
![]()
![]()
Tabee, ik ga zo in de wagen stappen. Tot strakkies allemaal
Ow ok. Nouja maakt niet uit verderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Apart. Ik ken niet veel mensen met mijn achternaam anders dan m'n eigen familie.
Zodra jij post gaat het over seks.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
Jij staat gelijk aan sexquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
Het gaat niet over seks? Dan ga ik maar weer.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik lust geen theequote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:14 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Beterschap * geeft wat thee met beschuitje *
Bij dezen, danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:25 schreef dawg het volgende:
[..]
dat heb ik nog nooit gehoord, iemand die geen thee lust.
Jazekerquote:
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Heloef wil jij mijn afwijzing overkopen?
Je kan iemand beter geld erbij geven.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik in hemelsnaam met een afwijzing? Nu klink je als die gast die maagdelijkheid wou verkopen via eBay.
ook geen koffie?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jazeker. Ik drink eigenlijk alleen maar water. Of wijn
.
Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even nietquote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe maakt u het? Rijd je nog wel eens met de trein?
Tjeempie, wat voor ziekte heb je?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Alleen ben ik nu ziek, dus nu even niet.
Aids.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tjeempie, wat voor ziekte heb je?
Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aids.
Nee, grapje. Gewoon een griepje.
Nah, nee. Weinig spannend. Je kan beter spetterpoep hebben.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nou nog nooit griep gehad. Is dat wat, of is het niet echt de moeite om in je collectie op te nemen?
Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:52 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jouw avatar is toch van de spongebob aflevering waarin ze de magische hoorn hebben die hen vertelt wat ze moeten doen?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht het werd wel weer eens tijd om te posten
http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysteriequote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oj...dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
Het is je vergevenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
http://www.spongebob.nl/videos/17316-de-magische-schelp-mysterie
Denk het eigenlijk niet nu ik die aflevering weer zie.. sorry
nog niet helemaal beterquote:
Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.quote:
Tranen met tuiten zeg ik je..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nog niet helemaal beter
Heb nu nog steeds hoestbuienMaar koorts is weg gelukkig.
Vanavond weer voetbaltraining, ben benieuwd hoe het gaat qua ademhaling
Maar bij een volgende meet ben ik erbij, als ik kan
m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou dan ook niet van onnodig moeilijk doen, zeker niet op een forum en zeker niet als het om spongebob gaat.
Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hemquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
m.a.w. jij vindt een discussie over spongebob niet belangrijk genoeg.. het lef..!
Mag je hem wel afbeelden?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sponge Bob wilt enkel liefde, het zou heiligschennis zijn die levensfilosofie te negeren in gesprekken over Hem
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:17 schreef AirwiN het volgende:
Mensen die 'waar....' TT's maken die verdienen het om nooit seks te hebben.
Nee dat is tegen mijn geloofquote:
Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.quote:
Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas op of ik kom je weer ff anaal terecht wijzen hoor.
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:24 schreef heloef het volgende:
Ah een liefhebber van de achterdeur, I see what is going on here.
Dat zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.
Jij leest wat je wilt lezenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
MohMi sprak daar gister zelf haar voorkeur voor uit. I aim to please.
Gister vond je het nog lekker.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:37 schreef MohMi het volgende:
Jij leest wat je wilt lezen![]()
Oh wacht, dat is misschien niet zo'n handige woordkeuze nadat ik je undersig verkeerd las![]()
Heb je een anderquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vandaag ook, maar beide keren niet van jou
Wat moet ik nou weer buiten rond dit uurquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Moeten jullie niet naar buiten, een leven hebben?
Nee het is bijna bedtijdquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Mobiel Fok!ken?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat moet ik nou weer buiten rond dit uur
Welteruste Tijnquote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee het is bijna bedtijd
Maltaman
Nee hoor ik blijf nog evenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mobiel Fok!ken?
[..]
Welteruste Tijn
Ook goed natuurlijk!quote:
Jupquote:
Ik ben blij eindelijk weer lam thuis op de bank te hangen, en dat twee avonden na elkaar!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
Ja echt welquote:
Lui!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:11 schreef MohMi het volgende:
Ik ben blij eindelijk weer lam thuis op de bank te hangen, en dat twee avonden na elkaar!Hoewel ik vandaag ook niet ga werken, teehee
Oooo, Tijn gaat daten?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Oh ik had toch laatst verteld over dat ik naar Parijs was geweest en daar met iemand had afgesproken. Binnenkort ga ik naar haar toe
Ik hoop dat het daar naar toe gaat.quote:
Weer helemaal naar Parijs?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja echt wel![]()
Oh ik had toch laatst verteld over dat ik naar Parijs was geweest en daar met iemand had afgesproken. Binnenkort ga ik naar haar toe
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woontquote:
Goed hoor, helemaal geen doemscenario's waar mijn broer het over hadquote:
Dat is mooi om te horen!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, helemaal geen doemscenario's waar mijn broer het over had. Er zal voor mij persoonlijk weinig veranderen en sommige zaken gaan er zelfs ietsjes op vooruit
. Ook zijn de dingen die voorheen vaag waren een stuk duidelijker geworden
.
Wauw, dat is wel heel erg tof.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat en de doorgroeimogelijkheden worden verbeterd door de fusies.
Haha ja dat wel, nu nog wat nieuw werk scoren want dit werk zal in November aflopenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, dat is wel heel erg tof.Dat het in deze tijden nog eens goed kan gaan.
Hoiquote:
Dat is best een eindje weg, ja.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woont
Ja inderdaad.quote:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha ja dat wel, nu nog wat nieuw werk scoren want dit werk zal in November aflopen
[..]
Hoi![]()
Gaat ondanks alles best goed..quote:
Het klinkt ook gewoon onwaar allemaalquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat ondanks alles best goed..
Hoef gelukkig niks af te zeggen voor de crematie.. en kan er dus gewoon met een gerust hart heen. Wat wel fijn is
Alleen voelt het allemaal nog zo onwaar nu..
Hangt een beetje van het weer af. Als het droog en niet te koud is wandelen en stad bekijken. Anders film kijken en/of wat kletsenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar wat staat er precies op 't program, dan? Als het nog geen daten is.
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het klinkt ook gewoon onwaar allemaal. Veel sterkte! /knuf (de emoticon ontbreekt
)
De taal is geen probleem verder?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hangt een beetje van het weer af. Als het droog en niet te koud is wandelen en stad bekijken. Anders film kijken en/of wat kletsen
Heel veel sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.
En heel naar dat niemand het aan zag komen alhoewel ze zich de afgelopen maand erg teruggetrokken hielden. (Zelf te druk geweest om af te spreken, had ik het maar gedaan denk ik nu). Er rest niks dan hopen dat ze rust hebben gevonden nu..
Maar ik doe te veel bla on the internetz
Ik ga geen details vragen, maar in ieder geval van hieruit ook veel sterktequote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor.. ben alleen best geschrokken. Vind het zo jammer dat iemand met nog een leven voor zich zoiets doet. Al kan ik me maar al te goed voorstellen dat het vooruitzicht zonder degene van wie je houdt enorm naar en zwaar is.
En heel naar dat niemand het aan zag komen alhoewel ze zich de afgelopen maand erg teruggetrokken hielden. (Zelf te druk geweest om af te spreken, had ik het maar gedaan denk ik nu). Er rest niks dan hopen dat ze rust hebben gevonden nu..
Mag ook in dm hoorquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee, ze spreekt beter Engels dan ikquote:
Polen helemaal joh?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog verder weg. Helemaal in Polen waar zij woont
Heeft ze nog een beetje toffe naam zoals Katarzyna ofzo? Of iets "mats" als Magda?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ze spreekt beter Engels dan ik
Zekerquote:Op woensdag 10 oktober 2012 21:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Polen helemaal joh?Geniet ervan!
Er tusseninquote:Op woensdag 10 oktober 2012 22:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heeft ze nog een beetje toffe naam zoals Katarzyna ofzo? Of iets "mats" als Magda?
Oeh oeh oeh hoiquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denken dat ik een unban heb op 4chan, ik zit natuurlijk op de schoolserver
Wat waar?quote:
Je kijkt natuurlijk snel over hem heenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik "ken" joof uit het SEXSC topic en wist niet dat ie hier ook zat
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kijkt natuurlijk snel over hem heen
Heb jij je lolbroek aan vandaag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 09:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit dan ook niet in een boot...
Oh wacht
Goedemorgenquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend, hebben jullie al leuke plannen?
leuk, dubbel feestquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Morgenavond verjaardag van mijn neefje
En zaterdagavond verjaardag van Huppelmuts vieren in Rotterdam
Zondag ben ik dood
Bijkomen van vorige weekquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:26 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Bijna weekend, hebben jullie al leuke plannen?
Bijslapen is me niet gelukt door het vroege opstaanquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:32 schreef rival het volgende:
daar heb je de hele werkweek toch voor?
Doe ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:31 schreef rival het volgende:
[..]
leuk, dubbel feest
Geef huppel een dikke zoen van me
maw, je gaat het hele weekend niks noppes en nada doen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bijslapen is me niet gelukt door het vroege opstaan
Waar speel je?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik
Owja en zaterdag natuurlijk voetballen als het doorgaat (komt veel regen geloof ik)
Tot nu toe heb ik niets op de planning staan.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef rival het volgende:
maw, je gaat het hele weekend niks noppes en nada doen?
klinkt goedquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik niets op de planning staan.
S.C. Botlek Dames 3, bier/wijn elftalquote:
oke, de meest frisse gaan voorin en degene met een kater spelen achterin?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
S.C. Botlek Dames 3, bier/wijn elftal![]()
Positie: OveralMaar zaterdag rechtsback.
Vijfde klasse (laagste) 2 wedstrijden gewonnen, 1 wedstrijd verloren
beetje standaard dus!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Al zal het wss wel weer vrijdag kroeg worden, zaterdag iets met vriendin en zondag dansen
Haha nee dat niet, maar ik sta overal.Best kans dat ik de tweede helft spits staquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
oke, de meest frisse gaan voorin en degene met een kater spelen achterin?
yup.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:43 schreef rival het volgende:
beetje standaard dus!
er is niks mis met niks doen hoor
doe je elke keer als je foutmeldingen krijgt? zo blijf je wel bezigquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en straks back up maken van mijn laptop. Ik krijg allemaal rare foutmeldingen![]()
En hij is supertraag geworden. Dus even de boel opnieuw installeren
nee niet altijd, maar dit zijn meldingen die ik nog nooooit heb gezienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
doe je elke keer als je foutmeldingen krijgt? zo blijf je wel bezig
94, respectabele leeftijd welquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:36 schreef Mystikvm het volgende:
Morgen concertje draaien, daarna blijf ik nog wat drinken met mijn collega's. Zaterdag veel gedoe met mijn moeder, beetje voor haar zorgen enzo. Zondag wordt mijn oma 94 en die geeft feest, ik heb er geen reet zin in om tussen die oude lijken te zitten (en dan gaat het toch alleen maar over de ziekte van mijn moeder) dus misschien skip ik die. Hoe dan ook ga ik maar heel even en de rest van de zondag lekker niks doen.
Maandag weer aan het werk na mijn vakantie
Morgenavond speelt Kensington. Ik doe geluidstechniek en tussendoor spring ik wat bij om de rest van de productie in goede banen te leiden. Doe dat gewoon als vrijwilliger (en dat is de enige manier waarop poppodia nog kunnen bestaan) voor een paar gratis drankjes, net zoals de rest van het team.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
94, respectabele leeftijd wel
Wat voor concertje draai je? Draai je echt zelf dan?
Ik heb vroeger iets gedaan dat me hieraan deed denken. Podiastukken sjouwen, lichten en bedrading doen. wel op een lager niveau dan jij denk ik (ik was nog maar scholier) maar deed het voor de gratis toegang, wat consumptie en een beetje waardering zeg maar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Morgenavond speelt Kensington. Ik doe geluidstechniek en tussendoor spring ik wat bij om de rest van de productie in goede banen te leiden. Doe dat gewoon als vrijwilliger (en dat is de enige manier waarop poppodia nog kunnen bestaan) voor een paar gratis drankjes, net zoals de rest van het team.
Ik ben terugquote:Op donderdag 11 oktober 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
middag.
ben nog steeds ziek
heb ik nog wat gemist?
misschien iets verrekt?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb zeer in m'n rechterzij (achtig iets).. heel vaag.. weet niet waardoor, weet niet waarom.. en hoop dat het snel weggaat
Maybe.. het voelt op de huid als een enorme blauwe plek. En onderhuids meer als spierpijn.quote:
Dankquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben terug
En beterschap, ik ben al 2,5 week ziekig, deze week is gelukkig al wat beter
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuienquote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dank
ik heb maar hoestdrank gehaald want kon door het hoesten niet meer slapen gvd.
ik wil niet dat het nog 2 weken gaat duren
boh, wat een rare roes was dat
Hoi kaneeltjequote:
quote:Gelieve de applicatiebeheerders (... en Cue) niet rechtstreeks bellen, mailen of langslopen met vragen en verzoeken.
Wie niet?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:10 schreef Cue_ het volgende:
(gedeelte van) Mail van m'n manager naar het bedrijf:
[..]Hij wil mij opsluiten
Bij mij begon het als snotteren en keelpijn. dat hoesten begon een paar dagen later en werd snel erger. ook was ik benauwd maar dat gaat nu alweer beter.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuien
Maar dan vooral 's nachts
[..]
Hoi kaneeltje
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
ik ga maar even koffie zetten. m'n 1e bak koffie in -dagen- lol
mijn dagen alles na maandag avond was fucked up. steeds wakker/slapen/wakker/slapen elke 1 1/2 uur ongeveer tot vanochtend.
ook niks meer gerookt, dus gelijk maar een stoppoging eraan vastgeplakt
en al dat hoesten werd ik al helemaal mesjogge van
Hoi CA. Lang niet gezien.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had het andersom, keelpijn en koorts enzo. En de laatste week pas hoestbuien
Maar dan vooral 's nachts
[..]
Hoi kaneeltje
ja, die twi hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.
[..]
Hoi CA. Lang niet gezien.
Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi meeten en je bent ziek he? Zo gaat dat.
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.
Ja klopt. Even er tussen uit geweest, niet gepost in SC's maar wel wat in algemene topicsquote:
Dan kan je haar het beste af laten maken.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Myra is ook al non-stop aan het kwakkelen met 'r gezondheid het afgelopen half jaar.
das wel erg lang...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
kan ik me wel voorstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja klopt. Even er tussen uit geweest, niet gepost in SC's maar wel wat in algemene topics
Had het even helemaal gehad
maar ben er weer
Maar ja eens een fokker, altijd een fokker hequote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
das wel erg lang...
[..]
kan ik me wel voorstellen.
Arme Myra. Maar ze heeft het voor je over.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 13:25 schreef twi het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
Ik dacht laat ik me ook maar weer eens melden.
Super naar m'n zin in nieuwe huisje. Beetje ingericht plantje hier en daar.
100x beter als waar ik zat.
Wat een ellende was dat. Medelijden met die meid die het na mij ging huren.
Maar ok. Bijna wel klaar. Allemaal lekkere rommel van de de kringloop erin voor een appel en een ei. Best :p
Is het ook en nu nog even werk vinden lolquote:
Pics van die meid.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
Maar ok. Bijna wel klaar. Allemaal lekkere rommel van de de kringloop erin voor een appel en een ei. Best :p
nieuw huisje? Beter!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:12 schreef kree het volgende:
je bent ontslagen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:18 schreef kree het volgende:
Sorry beetje wazig. Maar met mobiel.
En werk. Hmmms geen nu
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.quote:
tis een portugese.quote:
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je bent ontslagen?
Hmm ja zat eraan te komen natuurlijk
Maar gezellige woonkamer heb je!
Een contract niet verlengen is toch eigenlijk ook ontslag?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
Niet ontslagen. Maar ze wilde m'n tijdelijke contract niet verlengen.
Heb d'r nog uitgebreid over gevraagd. Maar dikke bs als je het mij vraagt. Nou pech was die sfeer daar toch al zat aan het worden.
Maar ok ik moet wel binnen week of vier nu wat anders hebben.
Want kan het twee maanden redden en dan is het uvw of in de goot slapen hahaha
Nee. Eindiging van rechtswege.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Een contract niet verlengen is toch eigenlijk ook ontslag?
Oké, duidelijk.quote:
Datquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.
Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Van wat ik kan zien, ziet het er aardig uit. Knus lichtje.
Klinkt herkenbaar....quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Kaarsjes. Maar ok das met dank aan m'n ma en m'n broertje z'n vriendin.
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Kan daar zo slecht tegen.
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ben ze echt dankbaar ervoor om te helpen naar omg wat een drama om met twee vrouwen te winkelen.
Dit is leuk oh kijk dat dat moet je hebben blaa. Kreeg er echt de ziekte over in. Want ik ben meer van ok dit moet ik hebben winkel pakken betalen. Klaar.
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindtquote:
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wil ook eens met jou winkelen.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel zo als ik met mijn moeder of zusje winkelde. Of met mijn ex.
Binnenkort met Flips winkelen, ben benieuwd.
Ah, okequote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb sowieso nog geen specifieke rechtsvakken. We hebben nu elke weer wat behandeld, maar heel oppervlakkig. In de aankomende periodes gaan we er dieper op in.
Dat weet ikquote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ach, dat is alleen maar goed bedoeld.
Serieus?quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jij woont in een leuke winkelstad
Duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, oke.
Een tijdelijk contract eindigt op een bepaalde datum van rechtswege, dat is niet hetzelfde als ontslag. Het is pas ontslag als een contract dat nog loopt ontbonden wordt. Voor ontslag moet een werkgever ook altijd toestemming vragen aan het UWV werkbedrijf
.
Behalve bij ontslag op staande voet.
Ik moet kiezen?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bijles wilde.
Op mijn manier dan.quote:
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Wij zijn daar in september twee keer wezen shoppen. En gaan eten bij.. Moens? Echt, 3 gangen voor nog geen 5 tientjes samenquote:
Winkelen met je homies?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:31 schreef heloef het volgende:
Winkelen met vrouwen, liever nooit meer.
Nee hoor, maar we kunnen niet alles tegelijk. Anders worden we opgepakt.quote:
Een beetje kijken is wel leuk. Maar ik blijf ook niet uren hangen. Tenzij H&M.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op mijn manier dan.
En dat is exact dezelfde manier als die van Kree.
Winkel in, dat dat dat. afrekenen en weg.
Wie is jouw vent nou ook alweer?quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb een vent die wat dat betreft nog wijveriger is als ik en dat allemaal alleen maar leuk vindt
Thank god
Heloef de hosselbaas.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben op zich niet zo moeilijk hoor.Je mag wel bij me in het pashokje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |