De drukquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
mandy, maak eens een OP voorstel en vraag een modje in LIF om het aan te passen
Ik ben ziekig dus wil nu naar bed
Je kan het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
De druk
Maar ik zal er eentje verzinnen
Nee zijn al een tijdje out of stock. Maar ze komen vaak langs op marktplaats ed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef VeerEli het volgende:
Als die nikes die ik in het vorige deel postte niet te verkrijgen is, weet iemand dan toevallig of de Air Jordan 3 Retro Black/Varsity Red - Cement Grey nog te koop is ergens?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
OP veranderdHopelijk is het een beetje naar wens
Morgen, lig nu in mijn bed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nu mag jij foto's laten zien van je nieuwe aankopen
Shit man, balen. Komen zeker ook niet weer uit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee zijn al een tijdje out of stock. Maar ze komen vaak langs op marktplaats ed.
Ze worden black cements genoemd dus als je op jordan 3 black cement zoekt zul je er genoeg tegenkomen.
Succes!
Nee, die zijn vorig jaar ofzo al opnieuw uitgebracht dus zal waarschijnlijk wel een tijdje duren voordat ze weer uitkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, balen. Komen zeker ook niet weer uit?
Ja marktplaats al gecheckt, maar in maat 38/39 is echt niet te vinden gewoon.
Martensquote:
in Antwerpen, tweedehands maar na ff insmeren vrijwel nieuw voor ¤18quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Martens
Waar heb je ze gekocht?
Wil ook nog een paar, denk zwarte lak. Heb alleen meestal pech met hun maten dus wil ze liever niet via internet bestellen.
Ja ik moet toch echt eens naar Antwerpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:51 schreef n8n het volgende:
[..]
in Antwerpen, tweedehands maar na ff insmeren vrijwel nieuw voor ¤18
Niks mis mee. Al vind ik een witte of blauwe mooier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van de kleur rood bij een polo voor mannen?
Ohhhhhhhhhhquote:
Ligt eraan of de kleur rood bij de kerel zelf staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van de kleur rood bij een polo voor mannen?
C&Aquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 21:45 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag deze schoenen vandaag in Den Haag en stiekem wou ik ze wel heel graag hebben, maar ik heb al genoeg paar schoenen dus niet gedaan... Nu toch spijt, dus morgen alsnog naar de stad om ze te halen!![]()
Oh, en een nieuwe jas besteld die morgen binnen komt:
[ afbeelding ]
Ow wauw, die zijn inderdaad wel heel erg leukquote:
Ik had hem van Wehkamp, maar ik geloof dat hij idd van C&A was! En ja dat is een mogelijkheid, bij de taille kan je dat elastiek gewoon aantrekken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2012 14:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
C&AHad hem ook gezien. Ben benieuwd of hij zo getailleerd zit als hij op de foto lijkt!
Ik heb ook een ouder paar met hak, die lopen ook echt onwijs fijnquote:Op zaterdag 13 oktober 2012 19:50 schreef n0a het volgende:
Deze ook, ontzettend fijn ondanks de hak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan allebei wel. Wit staat wat netter en zwart staat weer wat stoerder.quote:Op zondag 14 oktober 2012 11:17 schreef doemaariets het volgende:
ik zit in dubio........ heb een beige broek maar wat zal ik daarop aantrekken?
een zwart of een wit overhemd?
(daarbij bruine riem en bruine schoenen)
ah ok dank je hoewel ik nu ook nog twijfel over lichtblauw. hahaha.quote:Op zondag 14 oktober 2012 12:21 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kan allebei wel. Wit staat wat netter en zwart staat weer wat stoerder.
Persoonlijk vind ik een lichtblauwe polo in combinatie met een beige broek een beetje bekakt staan.quote:Op zondag 14 oktober 2012 15:51 schreef doemaariets het volgende:
[..]
ah ok dank je hoewel ik nu ook nog twijfel over lichtblauw. hahaha.
Wat voor jas zoek je precies?quote:Op woensdag 17 oktober 2012 14:08 schreef Meloewa het volgende:
Weet iemand hier waar he leuke winterjassen kan halen? Want ik vind ze allemaal zo half en half leuk dit jaarDus iemand?
gewoon leuk :$ nee grapje maar in iedergeval niet te lang, strakker model. En niet te wijd en te groot. Maar moet wel beetje geschikt voor de winter.quote:
www.large.nlquote:Op woensdag 17 oktober 2012 13:47 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Aaaaaaaah! Die wil ik echt al heel lang, waar heb je ze vandaan?
Ik zou gewoon je legging uit doen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
OMG ik zie er gewoon ordinair uit.
Ik draag nu een coljurk, legging en enkellaarsjes met hoge hak. Het probleem is m'n jas. Er zit zo'n nepbontkraagje aan (nee, geen vuilniszakkenjas) en die staat echt heel mooi boven een spijkerbroek. Maar bij de outfit die ik vandaag aanheb, staat het gewoon ontzettend ordinair.
Wat zal ik doen: een nieuwe jas kopen of niet? Het is eigenlijk zonde van het geld, maar ik twijfel gewoon echt.
Nee, want het is een legging met een leuk patroon erop.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:44 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Ik zou gewoon je legging uit doen.
Dankjequote:
Leuk! Mooie kleuren, staat goed! Ik had ook een mooie Bordeaux rode broek/chino gezien.. Alleen ben bang dat het mij totaal niet staat!quote:Op dinsdag 20 november 2012 13:05 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wat een leuke jas kruidkoekje!
Mijn verjaardagsoutfit
http://instagr.am/p/SQCnq8Q-pR/
http://instagr.am/p/SQCpgjQ-pU/
Oh die zijn leukquote:Op zondag 2 december 2012 16:54 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht, wel even drie weekjes wachten voor ik ze heb.
Veel moeite gedaan om ze te vindenquote:
Ja dat is zo! Ik ga eens een keer op zoek, ben er nu niet echt goed naar op zoek gegaan X-D Nadeel is alleen dat ik op mijn werk werkkleding aan moet, en je er dan nooit leuk uit kan zienquote:Op dinsdag 20 november 2012 13:22 schreef Tyler-Girl het volgende:
dankje
ik heb al een rode chino en een helemaal bordeau rode legging. maar deze vond ik ook erg leuk. trui en sjaal kwam de verkoopster mee en paste gelukkig helemaalen mijn vriend vond het ook erg leuk (wat niet vaak voorkomt)
ow en je kunt het toch een keer proberen....misschien staat het juist wel heel leuk
Werkkleding is idd irritant. Vond het altijd zonde van mijn eigen kleding,want die kon ik zo weinig aanquote:Op zondag 2 december 2012 17:14 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Ja dat is zo! Ik ga eens een keer op zoek, ben er nu niet echt goed naar op zoek gegaan X-D Nadeel is alleen dat ik op mijn werk werkkleding aan moet, en je er dan nooit leuk uit kan zienen de dagen dat ik vrij ben ben ik vaak te druk met huishouden om mezelf leuk te kleden, want dan zit ik toch thuis.
Is ook overdreven. Maar ik werk 5 dagen in de week, varieert met welke dagen. Busroute rijd aardig om hier, en ben gemiddeld 2 uur aan het reizen op een dag. Ik heb ook veel slaap nodig dus s'avonds thuis komt het er niet van. Hooguit 1 dag in het weekend als ik even naar de stad ga of een keertje naar een café toe ga.quote:Op zondag 2 december 2012 17:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, als je elk vrij uur bezig bent met huishouden doe je iets verkeerd
Oh, dat is ook niet echt super dan nee. Al dat werkkleding geneuzel oke dat je er fatsoenlijk uit ziet oke, maar sommige eisen zijn gewoon niet eens leuk..quote:Op zondag 2 december 2012 17:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja ik kon alleen de broek uitzoeken maar die moest zwart zijn en ook gemakkelijk zitten en (grote) zakken hebben want moest veel meenemen. En id schoenen maar ja daar moest je ook de hele dag op kunnen staan en veel lopen.
Al met al heb ik een beetje een hekel aan werkkleding en ook aan banen waar ze bepaalde kleding voorschrijven. (Vele bij mij op school menen dat ze zonder pantalon niet netjes/representatief genoeg zijn....maar ik vertik het om me ongemakkelijk te moeten voelen voor een baan/presentatie. Kan er zonder die pantalon ook netjes uitzien!)
Snap wel dat bij bepaalde bedrijven/banen werkkleding vereist zijn maar bij een kantoorbaan waar ik voor leer,zie ik dat niet helemaal zitten.
Ah hedde ze gevonden.quote:Op zondag 2 december 2012 16:54 schreef iFok. het volgende:
[ afbeelding ]
Deze gekocht, wel even drie weekjes wachten voor ik ze heb.
Nog niet, weekje nog.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Maar je hebt ze toch? maar goed voortaan eerder bij zijn heh
Hehe wordt een spannend weekje dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nog niet, weekje nog.
Is wel irritant omdat je niet weet of het de juiste maat ismaarja, ben blij dat ik ze heb gevonden.
En klopt, ik moet er eerder bij zijn.![]()
M'n vriendin en ik vinden de heren collectie van river Island ook altijd leuker dan de vrouwen collectie. Zij vind de collectie voor dames in alles net niet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
Ja, uhm, eigenlijk wilde ik deze maand geen kleding kopen, maar ben toch iets tegengekomen
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIver Island (waarom heeft die winkel super gave mannenkleding en voor de vrouwen zoveel tuttige dingen? Dit is officieel ook voor mannen):
[ afbeelding ]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik watquote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik vinden de heren collectie van river Island ook altijd leuker dan de vrouwen collectie. Zij vind de collectie voor dames in alles net niet.
Klopt en bontjes, vage patronen en meer. Die in Antwerpen is zeker oké. Voor heren veel keus. Ik kijk zelf altijd in Rotterdam maar die is vrij klein.quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen
[ Bericht 26% gewijzigd door iFok. op 11-12-2012 17:35:58 ]![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef iFok. het volgende:
Ik ga het hier vragen, wat vinden jullie van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.Bij mannen vind ik zilver mooier staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen
吴 曼 迪![]()
Thanks, en wat vind je van het model? 4,9x2,2 mm. Ik weet niet of dat te groot is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik zilver mooier staan![]()
![]()
ik heb ff op de site gekeken waar ze worden aangeboden en ik vind de zwarte het mooist, maar daar heb je vast niks aan?
disclaimer![]()
Die vind ik inderdaad lelijk. Want dan heb je een zwarte band, zwarte case en zwarte binnenplaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ff op de site gekeken waar ze worden aangeboden en ik vind de zwarte het mooist, maar daar heb je vast niks aan?![]()
Iets te saai vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind de heren ook geen klap meer aan echt een hipsterwinkel gewordenquote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik wat
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:52 schreef n8n het volgende:
Witte stiksels hebben een jorisuitstraling![]()
![]()
Tevens in het heels topic gepost maar hier voor de zekerheid ook maar even: Iemand belang bij een tegoedbon van ¤40,- van de Alysa? Ik kom er zelf steeds niet vanaf..Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef iFok. het volgende:
Ik ga het hier vragen, wat vinden jullie van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.Ik vind de onderste het mooist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezenThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Voor m'n vriendin gekocht, denk/hoop dat ze het leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steunzolen zitten volgens mij nergens al in de schoen. Je hebt wel schoenen met meer steun (eco enzo) maar steunzolen koop je echt los, meestal via de podoloog.![]()
Is vanaf morgen nou uitverkoop? Vind het altijd humor om merkkleding voor een prikkie te kopen en anderen de ogen uit te steken.![]()
![]()
Merkkleding gebruiken om anderen een hak te zettenha ha
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef n8n het volgende:
Merkkleding gebruiken om anderen een hak te zettenha ha
#FREEBAJSKORV![]()
bronquote:Karl Lagerfeld opent winkel in Amsterdam
Houd je creditcard maar gereed voor de winkel van Kaiser Karl in de Amsterdamse negen straatjes volgend jaar!
Na modecollega’s Marc Jacobs, Caroline Herrera en Michael Kors opent Karl Lagerfeld nu ook zijn deuren in Amsterdam! Nee, geen PC Hooftstraat maar de Amsterdamse 9 Straatjes.
Der Karl zijn imperium is inmiddels flink uitgebreid: naast zijn haute couturelijn en pręt-ā-porter collectie van Chanel ontwerpt hij ook voor het Italiaanse accessoiremerk Hogan en heeft hij ook een make-uplijn in samenwerking met Shu Uemura.
De winkel in Amsterdam is de eerste in een reeks. De bedoeling is dat de ontwerper meerdere winkels in Europa gaat openen. Om te vieren dat Amsterdam de eerste stad is waar hij voet aan wal zet, maakte hij een boottochtje over de hoofdstedelijke grachten en bezocht hij zijn nieuwe hoofdkantoor.![]()
bronquote:Jean Paul Gaultier opent pop-upstore in Bijenkorf
Modeontwerper Jean Paul Gaultier zal komende maand niet alleen het lintje doorknippen van zijn solotentoonstelling in de Kunsthal, maar ook van een pop-upstore in de Bijenkorf in Rotterdam. De warenhuisketen maakt vandaag bekend dat de couturier 9 februari een tijdelijke winkel opent op de parterre van de vestiging in Rotterdam.
“Als premium warenhuis met veel luxe modemerken lag een samenwerking naar aanleiding van deze unieke tentoonstelling voor de hand,” aldus Robert Bohemen, directeur marketing van de Bijenkorf.
In de tijdelijke shop-in-shop zullen T-shirts voor dames en heren, luxe lederwaren met Gaultier’s herkenbare tattooprint, sieraden in zeemans stijl en accessoires als paraplu’s en sleutelhangers verkrijgbaar zijn.
Behalve een tijdelijke winkel richt de Bijenkorf ook voor de gelegenheid drie etalages in met ontwerpen van Gaultier en worden delen van het pand voorzien van zijn handelsmerk: de blauw-witte Bretonse streep.
De couturier zelf zal een besloten foto- en signeersessie houden tijdens de opening van de pop-upstore. Klanten van de Bijenkorf maken kans op een ontmoeting met de Franse couturier door mee te doen met een speciale Jean Paul Gaultier actie via Pinterest.
De twee personen die volgens de Bijenkorf het meest creatieve, originele op Jean Paul Gaultier geīnspireerd board maken, ontvangen een boek dat gemaakt is over zijn carričre en mogen dit tijdens de opening door de ontwerper laten signeren.
De samenwerking met Gaultier maakt onderdeel uit van de strategiewijziging van de Bijenkorf. Sinds vorig jaar focust het modebedrijf op een premium aanbod van merken. Naast Gaultier heeft de Bijenkorf de afgelopen tijd honderd nieuwe luxemerken geīntroduceerd, zoals Maje, Sandro, Agent Provocateur, Givenchy (tassen), Isabel Marant (schoenen), Alexander Wang (schoenen en tassen).
De tijdelijke winkel is een slimme zet van de warenhuisketen om te kunnen profiteren van de belangstelling voor Gaultier vanwege zijn solotentoonstelling in de Rotterdamse Kunsthal. In het retrospectief zijn ruim 140 creaties vanaf de vroege jaren zeventig tot nu te zien. Het merendeel van de ontwerpen is nooit eerder tentoongesteld, zoals bruiklenen van Madonna en Pedro Almodovar.
‘The Fashion World of Jean Paul Gaultier: From the Sidewalk to the Catwalk’ is van 10 februari tot 12 mei 2013 te zien is in de Kunsthal in Rotterdam.
JPG is tof.
Al had ik dit liever in A'dam gezien.![]()
![]()
http://www.urbanoutfitter(...)/invt/5130432767414/
Net besteld bij Urban OutfittersWas nu nog maar ¤28,-
Zal hem wel met een zwarte panty gaan dragen met dit weer.
En vanavond even een bestelling plaatsen bij River Island, heb op dit moment even geen creditcard in de buurt
http://www.riverisland.co(...)rint-rucksack-264311
Had ik in Antwerpen al gezien en toen was die rond de ¤40,- en nu nog maar Ŗ8,- in de sale.
http://www.riverisland.co(...)friend-blazer-630569
Zoek al heel lang een soepel vallende blazer maar kon nooit iets vinden wat mij stond. Hopelijk valt deze echt zoals op de foto
吴 曼 迪![]()
Grappig, misschien maar een keer langs de kunsthal gaan met m'n vriendin.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
JPG is tof.
Al had ik dit liever in A'dam gezien.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Ohquote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef megamandy het volgende:
En vanavond even een bestelling plaatsen bij River Island, heb op dit moment even geen creditcard in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.riverisland.co(...)rint-rucksack-264311
Had ik in Antwerpen al gezien en toen was die rond de ¤40,- en nu nog maar Ŗ8,- in de sale.liefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
an urge to help mankind overcomes me![]()
Dan schaf je een prepaid creditcard aan. Je kunt er eentje kopen bij Primera of hier online. Dan betaal je met Ideal en krijg je meteen een cc nummer enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef saaw het volgende:
[..]
Ohliefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
![]()
Is officieel van de herencollectie. Dus ik weet niet of je misschien bij een River Island met herenafdeling in de buurt woont? Is misschien ook nog een optie. En anders inderdaad een prepaid ceditcard wat Mylene zegtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef saaw het volgende:
[..]
Ohliefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
吴 曼 迪![]()
River Island heeft trouwens ook een winkel van accessoires in Alkmaar.bronquote:Eerste internationale accessoireswinkel River Island in Alkmaar
Het Britse modemerk River Island opent zaterdag 10 november in de Langestraat in Alkmaar de eerste internationale accessoireswinkel.
De accessoiresboetiek van River Island heeft een oppervlakte van ca. 170 m2 en de oorspronkelijke houten voorgevel is in stand gehouden.
Schoenen
Naast schoenen (vanaf ¤ 30,-), tassen (vanaf ¤ 20,-) zijn er andere accessoires zoals beenmode, sieraden, hoeden en sjaals verkrijgbaar.![]()
Oh ja, en Urban Outfitters komt natuurlijk ook naar A'dam. Verder opent ook Marks & Spencer een filiaal in de Kalverstraat, het schijnt begin april. Forever 21 opent eveneens een winkel in die straat eind van dit jaar.bronquote:De Amerikaanse modeketen Urban Outfitters maakt zijn intrede op de Nederlandse markt. De Kroonenberg Groep, een bedrijf in onroerend goed, heeft een pand in de Kalverstraat in Amsterdam aan de kledingketen verhuurd. De verbouwing van het gebouw is van start gegaan.
Volgens een woordvoerster van het makelaarskantoor wordt het pand naar verwachting in het derde kwartaal van 2013 opgeleverd. Het gaat om de Kalverstraat 31-33 in Amsterdam, doorlopend naar het Rokin 28-30. Op de begane grond heeft het pand een winkelruimte van 510 vierkante meter, op de eerste en de tweede verdieping is nogmaals 400 vierkante meter om mode te tonen. Op de bovengelegen etages worden vier woningen gerealiseerd.
Voor Urban Outfitters is het de eerste winkel in Nederland. De Kroonenberg Groep laat weten dat er via hen momenteel geen zoekopdracht loopt voor meer winkelruimtes.
Het Amerikaanse modebedrijf, dat al een drietal BV’s geregistreerd had bij de Nederlandse Kamer van Koophandel, heeft snelle expansieplannen voor heel Europa. Momenteel zijn er 34 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Duitsland en België. Maar in een vacature voor een functie in een nieuwe flagshipstore in Londen, laat het bedrijf weten de komende twaalf tot vierentwintig maanden het aantal winkels flink te willen opschroeven.
Afgelopen zomer liet moederbedrijf Urban Outfitters Inc. – met ook de merken Anthropologie, Free People, BHLDN en Terrain – al weten te focussen op Europa, een debuut in Azië en op de online markt, om nieuwe klanten aan te trekken. Op de thuismarkt ziet Urban Outfitters minder potentie. Volgens het modebedrijf is de markt in de Verenigde Staten bijna verzadigd.
Oprichter Richard Hayne liet weten niet te prakkiseren over de economische malaise in de eurozone. "We beschouwen dit niet als een langdurig probleem," zei hij. "Buiten een eventueel groot macro-economisch voorval, en daar gaan we niet vanuit, verwachten we meer winkels in Noord Europa te openen."
Het Urban Outfitters merk werd in 1970 opgericht. Het concept heeft momenteel zo’n tweehonderd brandstores in de Verenigde Staten, Canada en Europa. In de winkels staat niet slechts mode centraal, maar ook interesses in hedendaagse kunst en muziek. Het merk richt zich op urban-minded individuen van 18 tot 30 jaar, die houden van een lifestyle shopping ervaring.![]()
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is officieel van de herencollectie. Dus ik weet niet of je misschien bij een River Island met herenafdeling in de buurt woont? Is misschien ook nog een optie. En anders inderdaad een prepaid ceditcard wat Mylene zegt
Oh en een Forever 21![]()
kannietwachtenn!
[edit]
heb net deze besteld voor katerdagen
[ Bericht 13% gewijzigd door saaw op 15-01-2013 00:18:25 ]an urge to help mankind overcomes me![]()
Volgens hun website welquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.
kannietwachtenn!
[edit]
[ afbeelding ]
quote:22-26 Kalverstraat,吴 曼 迪![]()
Alle leuke winkels worden geopend in het westen en zuiden van het land.Oneerlijk.
Een huispak, dat heb ik ook nog nodig. Alleen zijn ze vaak zo duur.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[edit]
[ afbeelding ]![]()
Bij de Albert Heijn verkochten ze laatst wel huispakken, maar ik was zo dom om er geen te kopen.
There's a lesson that you always have to learn
Ik vind ze ook altijd belachelijk duur maar er staan nu veel leuke op eBay!an urge to help mankind overcomes me![]()
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle leuke winkels worden geopend in het westen en zuiden van het land.Oneerlijk.
[..]
Een huispak, dat heb ik ook nog nodig. Alleen zijn ze vaak zo duur.![]()
Bij de Albert Heijn verkochten ze laatst wel huispakken, maar ik was zo dom om er geen te kopen.![]()
zag bij de action ook posters maar weet niet wat en hoe duur verderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.
weet iemand waar je wat brocante knopen kan kopen? Heb een vest waarbij de knopen ontbreken maar ik heb geen idee hoe ik aan ouderwetse knopen kom“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb een eeeeeeenorme hoeveelheid knoppen hier liggen van een oud knutselprojectje, wat voor iets had je in gedachten? Wil je wel wat opsturen
in een fourniturenwinkelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
[..]
zag bij de action ook posters maar weet niet wat en hoe duur verder
weet iemand waar je wat brocante knopen kan kopen? Heb een vest waarbij de knopen ontbreken maar ik heb geen idee hoe ik aan ouderwetse knopen kom
disclaimer![]()
wat lief kan ik daar op terugkomen? zit net in mijn eindbeoordelingsweken en kan door de troep het vest even niet vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:02 schreef saaw het volgende:
Ik heb een eeeeeeenorme hoeveelheid knoppen hier liggen van een out knutselprojectje, wat voor iets had je in gedachten? Wil je wel wat opsturen“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja hoor sure, stuur maar een berichtje als je er aan toe bent. Heb echt belachelijk veel en krijg het van mn leven niet op dus als ik je er blij mee maak is dat alleen maar leuk. Betaal je me de verzendkosten ofzo.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:05 schreef n8n het volgende:
[..]
wat lief kan ik daar op terugkomen? zit net in mijn eindbeoordelingsweken en kan door de troep het vest even niet vindenan urge to help mankind overcomes me![]()
quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef saaw het volgende:
[..]
Ja hoor sure, stuur maar een berichtje als je er aan toe bent. Heb echt belachelijk veel en krijg het van mn leven niet op dus als ik je er blij mee maak is dat geen probleem. Betaal je me de verzendkosten ofzo.supernice ik laat het weten
Een ouderwetse fourniturenwinkel heeft het wel. Altijd tof, je kijkt je ogen uit in zo'n winkel.quote:![]()
ga ook wel even in Utrecht kijken volgens mij zit daar wel 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een ouderwetse fourniturenwinkel heeft het wel. Altijd tof, je kijkt je ogen uit in zo'n winkel.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
In het steegje tussen de Douglas en ICI Paris XL op de Vredenburg met pinautomaat rechts naar de Oudegracht heeft er altijd eentje gezeten. Een paar jaar geleden dat ik daar geweest ben. Niet zo'n grote winkel, maar bomvol en gerund door twee oude vrouwtjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ga ook wel even in Utrecht kijken volgens mij zit daar wel 1![]()
Nu je het zegt die ken ik maar volgens mij is die al een paar jaar weg. Zijn winkels die ik onderbewust opsla maar ze vervolgens nooit meer kan vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
In het steegje tussen de Douglas en ICI Paris XL op de Vredenburg met pinautomaat rechts naar de Oudegracht heeft er altijd eentje gezeten. Een paar jaar geleden dat ik daar geweest ben. Niet zo'n grote winkel, maar bomvol en gerund door twee oude vrouwtjes.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.![]()
Nu heb ik een supersexy zwart huispak.
Afgelopen week heb ik deze Vans gekocht! Maar ik moest ze nog even inspuiten, ook om uitdrogen en scheuren van het leer tegen te gaan. Maar ik mocht geen leer spray gebruiken omdat de witte zool dan zou verkleuren. Welke kan ik wel gebruiken?![]()
![]()
Hey mensen,
ik ga begin binnenkort te werken bij een bedrijf dat kleding (blijkbaar) erg hoog in het vaandel heeft staan. Als in, nette kleding van pakken tot colberts ed.
Nu is mij al duidelijk gemaakt dat in feite een spijkerbroek niet echt done is. Omdat ze ook begrijpen dat een student niet 3 pakken in zijn kast heeft hangen, zoek ik toch iets wat wat ´net´ over komt.
Wat voor winkels en wat voor kleding raden jullie aan? Voornamelijk met de broeken zit ik in de knoop. Ben normaal gesproken namelijk een spijkerbroek haha.
Any tips?![]()
![]()
Geen spray, potje leervet kopen. Daar zit een voeding in wat het uitdrogen tegen gaat. Gewoon insmeren en laten intrekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef Chalk88 het volgende:
Afgelopen week heb ik deze Vans gekocht! Maar ik moest ze nog even inspuiten, ook om uitdrogen en scheuren van het leer tegen te gaan. Maar ik mocht geen leer spray gebruiken omdat de witte zool dan zou verkleuren. Welke kan ik wel gebruiken?
[ afbeelding ]
Meteen (beter) beschermd tegen water en vuil. Niet te dik want dan kan de kleur donkerder worden.
Leervet
wel raar dat ze wel zeiden dat je geen spray mocht gebruiken maar niet wat je wel mocht gebruiken
吴 曼 迪![]()
Even bij de WE of de zara kijken, daar hebben ze genoeg keus wat nette kleding betreft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef MrGuma het volgende:
Hey mensen,
ik ga begin binnenkort te werken bij een bedrijf dat kleding (blijkbaar) erg hoog in het vaandel heeft staan. Als in, nette kleding van pakken tot colberts ed.
Nu is mij al duidelijk gemaakt dat in feite een spijkerbroek niet echt done is. Omdat ze ook begrijpen dat een student niet 3 pakken in zijn kast heeft hangen, zoek ik toch iets wat wat ´net´ over komt.
Wat voor winkels en wat voor kleding raden jullie aan? Voornamelijk met de broeken zit ik in de knoop. Ben normaal gesproken namelijk een spijkerbroek haha.
Any tips?But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave![]()
Aan deze winkels moest ik ook denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even bij de WE of de zara kijken, daar hebben ze genoeg keus wat nette kleding betreft.
吴 曼 迪![]()
-edit: spam is niet gewenst
wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl
[ Bericht 77% gewijzigd door Mylene op 22-01-2013 20:24:34 ]![]()
Vind zara vaak echt tokkie juist, glimmende, goedkoop lijkede stoffen en beroerde 'bouwkealiteit'.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Eens, de zara is voor nette kleding echt bras. Vaak worden ook kunststoffen gebruikt die als een malle pluis aantrekken, let daarop!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef n8n het volgende:
Vind zara vaak echt tokkie juist, glimmende, goedkoop lijkede stoffen en beroerde 'bouwkealiteit'.Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!![]()
Echt? Want bij de dameskleding kan ik dat niet echt zeggen. Meerderheid van mijn jurken komen van de Zara en hebben allemaal een mooie kwaliteit.
Mijn jurk van de Urban Outfitters is ook binnen gekomen, ben er echt blij mee
Aan de voorkant zitten dus twee splits maar dat zie je alleen met lopen.吴 曼 迪![]()
Mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
Echt? Want bij de dameskleding kan ik dat niet echt zeggen. Meerderheid van mijn jurken komen van de Zara en hebben allemaal een mooie kwaliteit.
[ afbeelding ]
Aan de voorkant zitten dus twee splits maar dat zie je alleen met lopen.
Morgen komtdeze
binnen:
![]()
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mooi
Morgen komtdeze
binnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
En die UO jurk staat ook mooi, mandy
Net deze twee besteld (Mango bij de V&D)
But while the earth sinks to its grave
Die zijn leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mooi
Morgen komtdeze
binnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
(en ik ben echt een pump/hakken vrouwmensch eigenlijk
)
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
Ik vind het nogal gothic ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de voorkant zitten dus twee splits maar dat zie je alleen met lopen.There's a lesson that you always have to learn
Als je googlet op "black gothic dress", vind je anders wel meerdere jurken die erop lijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik wel erg kort door de bocht denkenThere's a lesson that you always have to learn
ja, want gothic jurken zijn meestal lang en zwart. Maar niet alle lange zwarte jurken zijn "gothic"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je googlet op "black gothic dress", vind je anders wel meerdere jurken die erop lijken.
disclaimer![]()
Met dat soort jurken is het doorgaans de drager die het gothic maakt of niet.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Deze opmerking had ik wel verwachtquote:
De jurk is gewoon van zwart katoen gemaakt. Was het van hetzelfde materiaal in kuikentjesgeel had iedereen het een echte zomerjurk gevonden
吴 曼 迪![]()
Leuk hoorquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tof![]()
En die UO jurk staat ook mooi, mandy
Net deze twee besteld (Mango bij de V&D)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
In het echt zijn ze gelukkig ook leuk! En ik draag ook regelmatig hakken, afwisselingquote:Op vrijdag 25 januari 2013 13:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die zijn leuk![]()
(en ik ben echt een pump/hakken vrouwmensch eigenlijk
)
Zo'n schoenen zijn altijd leukquote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
In het echt zijn ze gelukkig ook leuk! En ik draag ook regelmatig hakken, afwisselingHeb zelf vandaag ook zooltjes gekocht omdat ik zo'n zelfde soort schoenen heb, maar na twee jaar vaak dragen is de binnenzool een beetje plat gelopen
吴 曼 迪![]()
Waar heb je ze vandaan?quote:Op vrijdag 25 januari 2013 15:12 schreef -Peach het volgende:
[..]
In het echt zijn ze gelukkig ook leuk! En ik draag ook regelmatig hakken, afwisseling
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7![]()
en dan nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat soort jurken is het doorgaans de drager die het gothic maakt of niet.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hier: http://www.spartoo.nl/Dr-Martens-TRIUMPH-1914-W-x156516.php maar bijna uitverkocht.quote:Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Met een blij bloemetjessjaaltje oid kan ik het echt niet gothic vinden. Eigenlijk.quote:
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Nee want dan is het hippie!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een blij bloemetjessjaaltje oid kan ik het echt niet gothic vinden. Eigenlijk.![]()
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hier: http://www.spartoo.nl/Dr-Martens-TRIUMPH-1914-W-x156516.php maar bijna uitverkocht.het zijn dr martens
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet meer in mijn maat want duurMaar wel gaaf
![]()
Haha ja duur zijn ze zeker, maar via de dr. Martens webshop ook. Ze hebben ook een versie met schaap aan de binnenkant! Helaas niet in NL en de reviews over de webshop zijn niet heel denderend. Gelukkig wel de bloemenversie gevondenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERDhet zijn dr martens
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet meer in mijn maat want duurMaar wel gaaf
![]()
En toen kwam mijn decemberloon binnen
Topshop:
Pull&Bear:
Romwe (even in een spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪![]()
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:49 schreef megamandy het volgende:
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Galaxy leggingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, wat een uitvinding is dat toch.
#FREEBAJSKORV![]()
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Zitten zeker leuke dingen tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alles galaxyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Galaxy leggings![]()
Heb al heel lang het idee om zelf van een zwarte broek een galaxy broek te maken, maar bij mij lukt zoiets nooit dus ook nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Galaxy leggings![]()
http://www.thesunwashigh.com/2012/05/diy-galaxy-jeans.html?m=1 Maar de legging vind ik iets vetter met dat vuur erin.Hopelijk past het ook allemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zitten zeker leuke dingen tussen.
吴 曼 迪![]()
Wow, die jeans is tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb al heel lang het idee om zelf van een zwarte broek een galaxy broek te maken, maar bij mij lukt zoiets nooit dus ook nooit geprobeerd
http://www.thesunwashigh.com/2012/05/diy-galaxy-jeans.html?m=1 Maar de legging vind ik iets vetter met dat vuur erin.![]()
Moet je gewoon proberen, en resultaat laten zien.
#FREEBAJSKORV![]()
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:49 schreef megamandy het volgende:
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Wat een vette webshop die Romwe! Ik heb er totaal geen verstand van, maar moet je dan nog douandekosten of iets betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
Dat gaat een verassing wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
[..]
Wat een vette webshop die Romwe! Ik heb er totaal geen verstand van, maar moet je dan nog douandekosten of iets betalen?Geen idee dus. Mijn eerst bestelling bij Romwe en ze hebben inderdaad zo'n vette spullen.
Bij de verzendopties stond wel ook nog een andere optie om eventuele douanekosten te omzeilen maar daar heb ik mij niet in verdiept. Ligt er dus aan of de douane mijn pakket eruit pakken, het wordt vanuit Hongkong verzonden.吴 曼 迪![]()
Ah, nou ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat gaat een verassing wordenGeen idee dus. Mijn eerst bestelling bij Romwe en ze hebben inderdaad zo'n vette spullen.
Bij de verzendopties stond wel ook nog een andere optie om eventuele douanekosten te omzeilen maar daar heb ik mij niet in verdiept. Ligt er dus aan of de douane mijn pakket eruit pakken, het wordt vanuit Hongkong verzonden.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!![]()
niet tegelijk mallerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
doe dat maar niet, krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.
kannietwachtenn!
[edit]
[ afbeelding ]Had wel wat vertraging verwacht i.v.m. sneeuw, maar meestal komt het best snel uit de UK!
Ja heb hem al een week ofzo, hij is heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenHad wel wat vertraging verwacht i.v.m. sneeuw, maar meestal komt het best snel uit de UK!
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
Twijfel over deze of het niet teveel ziepoesnetniet is
[ Bericht 17% gewijzigd door YskaFredriksson op 30-01-2013 01:30:56 ]Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Trutquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]nu wil ik ook jurkjes kopen.
en ik ben helemaal geen jurkjesmeisje
Die eerste twee zijn leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat linkse jurkje staat haar echt mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Trutnu wil ik ook jurkjes kopen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ik ben helemaal geen jurkjesmeisje![]()
![]()
Die onderste is iets té.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]De linker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Sorry! Het zijn er ook zoveel en nou had ik de voorselectie nog wel op mijn eigen maat gemaakt om teleurstellingen te voorkomen, zijn het er nog 670! Dat wordt straks kiezen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Je hebt wel leuke jurkjes voor een avond uit!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Trouwens, ik heb de foto's wel verkleind met img=200 maar volgens mij werkt dat niet helemaal
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
![]()
Nieuwe schoenen vandaag binnen gekregen![]()
Alleen nog even kijken of ik dat leer in ga vetten ter bescherming..![]()
Ik vergeet het invetten altijd en met wat regn of sneeuw krijg ik daar altijd spijt van!quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:03 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe schoenen vandaag binnen gekregen![]()
Alleen nog even kijken of ik dat leer in ga vetten ter bescherming..
Je hebt wel toffe schoenen!
Ik heb vorige week deze gekocht
http://www.londonshop.nl/(...)235-zwart-bloem.html
En vandaag een coated zwarte skinny.. Ik had m al in het donkerblauw maar hij is zo fijn, het is een iets hoger model en ik doe de broek vooral aan als ik aan het werk ben zodat ik er daar nog leuk uit zie (cultuurpodium/grand cafe) en dan staat zwart wat beter bij een zwarte of gele polo![]()
En dan nu slapen om morgen de keuze te maken tussen al mijn spulletjes.. Er zitten er nu 25 in mijn mandje met een waarde van 450 pond! Dat wordt ruim onder de 100 pond en max 4 dingen
Ojaaaa nu weet ik waarom ik de vorige keer die onesie niet heb gekocht bij boohoo, die wisselkoers is daar fucked up! Dat wat 25 pond kost (omgerekend 30 euro) kost dan bij hun 38 euro...
Een shirtje van 12 pond wordt 16 euro maar een rok van 16 pond wordt 28 euro.. Nogal scheef dus..
[ Bericht 6% gewijzigd door YskaFredriksson op 30-01-2013 03:46:35 ]Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Jij kan prima jurkjes hebben johquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
lees ik nou goed dat iedereen ineens grotemensenboxpakjes aan het bestellen is?
OMGquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
disclaimer![]()
SQ ze zijn zo fijn... Ik ben nogal een draaikont en heb vaak een blote rug of een bouwvakkersdecolete met het bankhangen.. Nou dat is dus verleden tijd! En mijn vriend wil er nu ook 1.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
lees ik nou goed dat iedereen ineens grotemensenboxpakjes aan het bestellen is?![]()
Op vakantie hebben wij vol verbazing naar alle kids gekeken die echt de hele dag in zo'n pak liepen.. We zaten in scandinavie en die kids liepen echt de hele dag in zo'n pak rond. Dat gaat mij dan ook weer te ver!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
lees ik nou goed dat iedereen ineens grotemensenboxpakjes aan het bestellen is?![]()
[..]
OMG
吴 曼 迪![]()
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
SQ ze zijn zo fijn... Ik ben nogal een draaikont en heb vaak een blote rug of een bouwvakkersdecolete met het bankhangen.. Nou dat is dus verleden tijd! En mijn vriend wil er nu ook 1.
Op vakantie hebben wij vol verbazing naar alle kids gekeken die echt de hele dag in zo'n pak liepen.. We zaten in scandinavie en die kids liepen echt de hele dag in zo'n pak rond. Dat gaat mij dan ook weer te ver!
Ik denk ook dat mijn lief meteen de verloving zou verbreken, aan alles zit een grens
disclaimer![]()
Haha ik ben nog steeds verloofd
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
je vriend wil er zelf ook 1, dan heeft ie natuurlijk helemaal geen rechten meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ik ben nog steeds verloofd
Maar goed, ik laat deze hype even aan me voorbij gaan denk ik
disclaimer![]()
Wat ik me dan wel afvraag he. Dan hang je op de bank in je boxpakje. En dan moet je kakken. Moet je dan dat hele ding uittrekken, of zit er een schijtklepje in?disclaimer![]()
ik draag sportkledij van Le Coq Sportif maar evengoed van een goedkope winkelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Ik moet zeggen,ik zat op boohoo.com ook te kijken naar playsuits maar toen gilde ik wel bijna NEEEEquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vriend wil er zelf ook 1, dan heeft ie natuurlijk helemaal geen rechten meer
Maar goed, ik laat deze hype even aan me voorbij gaan denk ikIk bedoel HALLOO zwempak uit de jaren 30 ofzo?
Al vind ik van deze de achterkant wel ganz geil:
Maargoed dat kan dan ook wel als een jurkje gefabriceerd worden
Hahahahaha Ja dan moet de hele bovenkant opengeritst worden en zit je daar met van die hangende mouwen :p Die houd ik dan gewoon vast!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he. Dan hang je op de bank in je boxpakje. En dan moet je kakken. Moet je dan dat hele ding uittrekken, of zit er een schijtklepje in?
Maar ze zijn er ook met schijtklepje volgens mij
Daarom ga ik binnenkort maar een jurkje maken met zo'n achterkant! Dan hoeft alleen mijn panty naar beneden, en dan als je naar de wc bent geweest goed opletten of je dan niet een stukje rok bij je panty ingestopt hebt want dan had je dus beter wel een playsuit aan kunnen hebben!Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers![]()
Niks mis mee toch? Mits 's avonds gedragen in huis alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,ik zat op boohoo.com ook te kijken naar playsuits maar toen gilde ik wel bijna NEEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ik bedoel HALLOO zwempak uit de jaren 30 ofzo?
Al vind ik van deze de achterkant wel ganz geil:
[ afbeelding ]
Maargoed dat kan dan ook wel als een jurkje gefabriceerd worden![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehehe!
Dat poepprobleem voorzie ik ook bij die playsuits trouwens![]()
![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij kan prima jurkjes hebben joh![]()
![]()
Ik snap de discussie trouwens wel, het is geen sexy kledingstuk natuurlijk, maar comfort is mij op sommige momenten gewoon meer waard dan hoe het er uit ziet
Oh en mn vriend kan mn rug op als hij het stom zou vinden, vind hem een lieverd en alles maar als hij mij minder leuk vindt om een kledingstuk wijs ik hem vriendelijk de deur. [hij vindt het trouwens enorm grappig]an urge to help mankind overcomes me![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he. Dan hang je op de bank in je boxpakje. En dan moet je kakken. Moet je dan dat hele ding uittrekken, of zit er een schijtklepje in?![]()
![]()
![]()
Exactly my thoughts. Een van de redenen dat ik er nooit 1 zal kopen (naast het lelijkheidsaspect).
OT: ik ben gek op schoenen. 2 paar gekocht vandaag in de sale
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
die blauwe laarzenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Exactly my thoughts. Een van de redenen dat ik er nooit 1 zal kopen (naast het lelijkheidsaspect).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
disclaimer![]()
Hihi, ik viel voor het strikje.Van 140,- voor 50,- bij Manfield , echt suede. Kon ze niet laten liggen.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
Oh die zijn mooi inderdaad
Morgen even kijken of ze die hier ook hebben.But while the earth sinks to its grave
De blauwe zjn echt leuk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
iedereen loopt nu op desert boots lijkt hier best wel opquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Vinden jullie dit gewoon kunnen met een chino/denim erboven?:
[ afbeelding ]
ben tegen de 20, staat niet té kak toch?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
bronquote:Franse modekoning Gaultier aangekomen in Rotterdam
De Franse modeontwerper Jean Paul Gaultier is woensdagmiddag per trein in Rotterdam aangekomen. Dat gebeurde onder grote mediabelangstelling.
De flamboyante modekoning kwam met de Thalys aan op het Centraal Station. De wagon waarin hij zat was voorzien van het bekende Bretonse motief van Gaultier: het streepje.
De Fransman is vanuit Parijs naar de Maasstad afgereisd om de laatste hand te leggen aan de overzichtstentoonstelling van zijn werk in de Kunsthal. Gaultier werd opgehaald door Kunsthal-directeur Emily Ansenk en wethouder van cultuur van Rotterdam Antoinette Laan.
De ontwerper zei 'zeer opgewonden' te zijn over de expositie in de Kunsthal en vond het bijzonder dat hij als een koning werd onthaald op Rotterdam CS. 'De werkelijkheid is veel mooier dan je kunt dromen', stelde Gaultier tegenover de verzamelde pers.
De tentoonstelling The Fashion World of Jean Paul Gaultier: From the Sidewalk to the Catwalk wordt zaterdag officieel geopend. Het publiek kan terecht van zondag 10 februari tot en met 12 mei.![]()
Tuurlijk kan dat!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Vinden jullie dit gewoon kunnen met een chino/denim erboven?:
[ afbeelding ]
ben tegen de 20, staat niet té kak toch?Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:25 schreef sararaats het volgende:
Ik draag heel graag armbandjes maar heb dunne polsen.
[ afbeelding ]disclaimer![]()
Die site is dus gewoon betrouwbaar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Fijn! Ik zoek er ook nog eentje met een fijne zachte stof , die het liefste niet (te) snel gaat pillen! Heerlijk zijn die dingen!
![]()
Welke kam gebruiken jullie?
Ik wil mijn haar laten groeien en ik heb zacht stijl middelkort haar dus een soort borstelkam is een optie voor een man."Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen![]()
ik denk dat je in het verkeerde topic zitquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef corehype het volgende:
Welke kam gebruiken jullie?
Ik wil mijn haar laten groeien en ik heb zacht stijl middelkort haar dus een soort borstelkam is een optie voor een man.
disclaimer![]()
Nou geen douanekosten gehad. De 13e ging het "oversea" en vandaag heb ik mijn pakket binnen gekregen.quote:
Het was best een dun pakket voor de kleding wat er allemaal inzat, dus het zal wel niet "verdacht" zijn.
En alles pastAlleen het jurkje komt echt maar NET over mijn kont
En die had ik ook in een maat groter gepakt ivm de omvang bij de buste, dus ik vraag mij af hoe kort de S zou zijn.
吴 曼 迪![]()
Niet geschikt voor 'lange' Nederlanders dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou geen douanekosten gehad. De 13e ging het "oversea" en vandaag heb ik mijn pakket binnen gekregen.
Het was best een dun pakket voor de kleding wat er allemaal inzat, dus het zal wel niet "verdacht" zijn.
En alles pastAlleen het jurkje komt echt maar NET over mijn kont
En die had ik ook in een maat groter gepakt ivm de omvang bij de buste, dus ik vraag mij af hoe kort de S zou zijn.
De rest zit wel allemaal goed qua lengte daarom vond ik het ook zo vreemd. Maar met een panty eronder zal het wel gaan denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet geschikt voor 'lange' Nederlanders dus.
吴 曼 迪![]()
Zolang je er maar tevreden mee bent. Klinkt wel kort en ik zal er maar geen slechte opmerkingen over maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
De rest zit wel allemaal goed qua lengte daarom vond ik het ook zo vreemd. Maar met een panty eronder zal het wel gaan denk ik
Naja ik heb het nog niet gepast met een panty, moet dat eerst nog bekijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zolang je er maar tevreden mee bent. Klinkt wel kort en ik zal er maar geen slechte opmerkingen over maken.En anders verkoop ik hem wel aan iemand die kleiner is
吴 曼 迪![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik heb het nog niet gepast met een panty, moet dat eerst nog bekijkenEn anders verkoop ik hem wel aan iemand die kleiner is
![]()
![]()
Overigens. Pics!
Ermahgerd die leggings![]()
Waar en HOE duur
Tof! Nog best snel binnen gekregen danDie galaxy-legging is wel echt baas.
http://www.romwe.com/ROMWE-LEGGING-COLLECTION-c-161.html?haibao1quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd die leggings![]()
Waar en HOE duur
Romwe, paypall, geen verzendkosten
heel fijn voor Roller Derby
Ja vond ik ook welquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef -Peach het volgende:
Tof! Nog best snel binnen gekregen danDie galaxy-legging is wel echt baas.
吴 曼 迪![]()
Galaxy leggings![]()
![]()
![]()
Ssssssshhhhhhhhhhhhhhhhquote:![]()
Zitten leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef megamandy het volgende:
Blousen + een nieuw shirt (ook van de Monki)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"de" jurk
[ afbeelding ]
Leggings:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rokje (dat ding is zo lekker zacht)
[ afbeelding ]
That's it
Het kettinkje van mevrouw hieronder geshopt via Ebay
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik kan soberso niet wennen aan het verschijnsel "legging als zijnde broek". Nu heeft megamandy er wel het figuur voor, maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik danquote:Op maandag 25 februari 2013 20:12 schreef amaranta het volgende:
Die horoscoopfluisterbroeken zijn niet mijn ding.
disclaimer![]()
leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
Angekauft:
[ afbeelding ]
wilde ik al erg langdisclaimer![]()
vind ik ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik dan
[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 26-02-2013 10:40:19 ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan soberso niet wennen aan het verschijnsel "legging als zijnde broek". Nu heeft megamandy er wel het figuur voor, maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik dan![]()
Vind het vooral altijd nogal 'on af' uitzien, kledingstuk vergeten aan te trekken ofzo
Ik draag leggings alleen met een rokje of iets anders dat in ieder geval tot over mn billen komt.
Maar ze zijn wel leuk
ja maar je als je benen de omvang van 6 armen hebben, en je draagt een witte legging. Dan kun je nog zoveel je kont bedekken....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef saaw het volgende:
Vind het vooral altijd nogal 'on af' uitzien, kledingstuk vergeten aan te trekken ofzo
Ik draag leggings alleen met een rokje of iets anders dat in ieder geval tot over mn billen komt.
Maar ze zijn wel leuk![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar je als je benen de omvang van 6 armen hebben, en je draagt een witte legging. Dan kun je nog zoveel je kont bedekken....true, maar dan is toch bijna geen enkel kledingstuk echt meer charmant?
Lijk me in ieder geval heel moeilijk je leuk te kleden met een flinke maat meer.an urge to help mankind overcomes me![]()
Jawel hoor.Alleen geen legging.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:48 schreef saaw het volgende:
[..]true, maar dan is toch bijna geen enkel kledingstuk echt meer charmant?
Lijk me in ieder geval heel moeilijk je leuk te kleden met een flinke maat meer.![]()
Ik draag altijd mijn leggings als 'broek'. Maar ik doe er zo'n simpel zwart rokje van de H&M over aan, of een lang hemdje, zodat het wel over mijn billen valt.
Ik wil even mijn nieuwe allstars met jullie delen![]()
![]()
![]()
Naah ik draag er ook iets langers over. Hoewel het niet lelijk zit bij het kruis moet ik er zelf ook aan wennenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan soberso niet wennen aan het verschijnsel "legging als zijnde broek". Nu heeft megamandy er wel het figuur voor, maar bij eenieder met meer dan 10% lichaamsvet is het je reinste gruwel om te zien. Vind ik danMaar dat vind ik dus ook bij treggings. Ik mis gewoon een rits ofzo wat de broek meer "vorm" geeft.
吴 曼 迪![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik draag altijd mijn leggings als 'broek'. Maar ik doe er zo'n simpel zwart rokje van de H&M over aan, of een lang hemdje, zodat het wel over mijn billen valt.
[ afbeelding ]
Ik wacht op deze bestelling van urban outfitters, met roze all stars
Ik heb al twee adidas-jasjes.. genoeg
Maar toen kwam ik deze tegen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iemand een suggestie wat je goed onder deze jas kan dragen? https://fbcdn-sphotos-h-a(...)927_1156612203_n.jpg![]()
Een zwart hemdje met een skinny, of juist een heel lieflijk jurkjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:46 schreef ballenbak015 het volgende:
Iemand een suggestie wat je goed onder deze jas kan dragen? https://fbcdn-sphotos-h-a(...)927_1156612203_n.jpg![]()
Heb je al vaker bij urban Outfitters besteld? Ze hebben daar hele leuke tassen (net als die van jou), alleen degene waar ik verliefd op ben kost 100 euro. En dat heb ik er best voor over, maar niet als hij van kut kwaliteit is. Weet jij hoe die kwaliteit is?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuk!
Ik wacht op deze bestelling van urban outfitters, met roze all stars
[ afbeelding ]![]()
Het is een mannenjas..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:03 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Een zwart hemdje met een skinny, of juist een heel lieflijk jurkje![]()
Oepsquote:Naja ik vind hem zelf ook heel leuk in ieder geval
Maar dan zou ik ook gewoon voor een spijkerbroek met een effen shirt gaan, of een streepjes shirt. of 'n rode broek. Of naja er kan van alles onder.![]()
Ik heb al vaker besteld, maar nog maar 1 keer eerder een tas. Dat was een schoudertas van Ozzy & Deena (is volgens mij een merk van UO zelf) en was echt kutkwaliteit. Na 2 weken liet het hengsel opeens los en was een van de zijvakken gescheurd, terwijl ik er heel netjes mee omging. Heb toen gemaild met UO, tas op moeten sturen enzo (was nog een heel gedoe) en uiteindelijk het geld teruggekregen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:08 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Heb je al vaker bij urban Outfitters besteld? Ze hebben daar hele leuke tassen (net als die van jou), alleen degene waar ik verliefd op ben kost 100 euro. En dat heb ik er best voor over, maar niet als hij van kut kwaliteit is. Weet jij hoe die kwaliteit is?
Die rugzak die ik nu besteld heb is van een ander merk, en volgens de reviews wel goede kwaliteit. Dus met een beetje geluk..
Thx! Zwarte broek leek me ook wel wat. Kostte maar 35 euro, kan je niet laten natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
OepsNaja ik vind hem zelf ook heel leuk in ieder geval
Maar dan zou ik ook gewoon voor een spijkerbroek met een effen shirt gaan, of een streepjes shirt. of 'n rode broek. Of naja er kan van alles onder.![]()
![]()
Hoe combineren jullie kleding eigenlijk? Ik heb vaak maar één leuk ding wat ik meeneem uit een winkel. Eenmaal thuis denk ik 'en nu?'![]()
Ik koop eigenlijk altijd complete outfits. En soms combineer ik het dan eenmaal in de kast op een andere manier, maar ik doe dat eigenlijk bijna nooit.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Satijn het volgende:
Hoe combineren jullie kleding eigenlijk? Ik heb vaak maar één leuk ding wat ik meeneem uit een winkel. Eenmaal thuis denk ik 'en nu?'![]()
Serieus? Dus je koopt een hele set en die draag je dan zelden met een andere broek of vest of wat dan ook?quote:Op zondag 24 maart 2013 22:24 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik koop eigenlijk altijd complete outfits. En soms combineer ik het dan eenmaal in de kast op een andere manier, maar ik doe dat eigenlijk bijna nooit.
Ik koop juist altijd losse dingen en dan gewoon combineren, "hoe" ik het doe kan ik niet uitleggen. Gewoon een kwestie van uitproberen denk ik?
En deze zijn op weg naar mijZe zijn zilver maar lijken ook vaak zwart, het ligt helemaal aan het licht en de invalshoek daarvan.
Hopelijk zijn ze deze of volgende week binnen. Mag ik weer beginnen met inlopen mhehe.吴 曼 迪![]()
Ik heb de laatst tijd ook een aantal setjes gekocht en weet op dit moment ook niet hoe ik dat anders kan combineren.
Anders ben ik wel meer van de losse dingen kopen en dan bedenk ik vaak met winkelen al waar ik het bij aan kan. (En vaak wijk ik daar dan ook niet meer vanaf, dus aan mij heb je ook niet veel.)
Ik probeer wel steeds meer neutralere dingen te kopen zodat het combineren makkelijker wordt en ik het makkelijker "af" kan maken met bijv een sjaaltje.
Bij mij zijn trouwens een paar Nike Sky High Dunks onderweg. Foto volgt![]()
![]()
Ik heb echt nog nooit een setje gekocht
Koop wel veel kleding in ongeveer dezelfde kleuren dus dat valt altijd wel te combineren, en doe mn best niet teveel patroontjes met elkaar te matchen want ik wil nog wel eens uit enthousiasme stippen en bloemen aandoen en dan zie ik er meteen uit als een meisje van 10
Wil ook nieuwe schoenen trouwens maar ben blut
Dacht aan zoiets voor de zomer
Vintage liefhebbers opgelet.bronquote:Vintage per kilo SALE!
Jaaaaaa, hier zaten we op te wachten: een heuse Vintage per kilo SALE! Dat betekent tassen vol vintage kleding en accessoires voor een prikkie. Wie wil dat nou niet? Het wordt weer een mooi Paasweekend in Amsterdam.
Vintage per kilo – say what?
Het principe is simpel: shop naar hartenlust tussen hopen jassen, broeken, jumpsuits, jurken, schoenen, tassen etc. en betaal een totaalprijs gebaseerd op het gewicht van je verse vondsten. Een kilo kost slechts ¤15,-. Dit alles onder muzikaal vermaak van de DJ’s van Zeezout en tegen de ruige industriële achtergrond van de NDSM Werf - de organisatoren Vintageneration en Undercurrent hebben aan alles gedacht. Er zal zelfs een vintage weegschaal aanwezig zijn waarop je de geplande aanschaf voor afrekenen kunt afwegen. Zo hoeven ook de koopzieken onder ons niet bang te zijn dat ze over hun budget heen gaan.
Praktische shoptips
De Vintage per kilo SALE heeft items voor mannen, vrouwen en kinderen uit de jaren ’40 tot ’90. Artikelen voor mannen wegen over het algemeen iets meer dan voor vrouwen. Enkele gemiddelde gewichten ter illustratie:
Lange leren jas = 3 kg = ¤45,-
Jeans = 0,72 kg = ¤11,-
Wollen jas = 1,9 kg = ¤28,-
2 paar pumps = 0,7 kg = ¤10,50
4 zomerrokken = 1 kg = ¤15,00
Entree is gratis. Bij binnenkomst kun je je jas en tas kwijt in de garderobe, en ontvang je een grote shoppingbag om je gescoorde vintage items in te verzamelen. Betalen kan met PIN en cash. Ook leuk: op de Vintage per Kilo Facebook Page kun je veel extra goodies winnen!
Locatiegegevens & Data
De sale vindt plaats op 30 & 31 maart van 12:00-22:00u in de Undercurrent, TT Vasumweg 93, 1033 SG Amsterdam. Vanaf Amsterdam Centraal is dit gemakkelijk te bereiken met de pont.![]()
De ene keer koop ik een volledige outfit, de andere keer een los kledingstuk.quote:Op zondag 24 maart 2013 16:37 schreef Satijn het volgende:
Hoe combineren jullie kleding eigenlijk? Ik heb vaak maar één leuk ding wat ik meeneem uit een winkel. Eenmaal thuis denk ik 'en nu?'
Kleding combineren is iets waar je oog voor moet hebben. Ik weet niet of je het aan kunt leren.Geen rode broek.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:38 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
OepsNaja ik vind hem zelf ook heel leuk in ieder geval
Maar dan zou ik ook gewoon voor een spijkerbroek met een effen shirt gaan, of een streepjes shirt. of 'n rode broek. Of naja er kan van alles onder.
bronquote:Brits modeconcern All Saints komt naar Amsterdam
In Parijs, Berlijn, Antwerpen en zelfs New York kennen ze All Saints al. En dit jaar opent het Britse modeconcern ook in Amsterdam zijn deuren.
Volgens vastgoedwebsite PropertyNL heeft de keten een pand gehuurd aan de Heiligeweg voor minstens tien jaar. Het gaat om een een pand van ruim 430 vierkante meter op nummer 49-51.
Nederlandse liefhebbers van het merk konden tot nu toe alleen online kleding bestellen. Binnenkort kunnen zij terecht in de winkel, die drie verdiepingen krijgt.
All Saints werd opgericht in 1994 en heeft ruim honderd winkels verspreid over Europa en Noord-Amerika.![]()
Wel leuk spul heeft all saints maar soms spelen ze echt teveel leentjebuur. Kon ze meer waarderen toen ze nog bezig waren met trashed katoen, assymetrisch gesneden kleding en draperende tops.![]()
![]()
![]()
Ik kwam deze broek tegen op Facebook en ik vind hem eigenlijk wel leuk.zo'n flodder broek lijkt me echt geweldig maar waarschijnlijk staat hij me toch niet.
Ik wil wel nog op jacht naar pastelkleurtjesdie oranje of roze broek lijkt me leuk en wat mint groen enzo
![]()
![]()
Deze zijn zo fucking vet, hoe duur waren die waar wanneer heb je die gehaald? Die zullen wel weg zijn zeker nuquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Cuppiecake het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Leuke broek idd! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, ideaal voor in de zomer en het kan met zowel hakken als slippertjesquote:Op donderdag 4 april 2013 18:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam deze broek tegen op Facebook en ik vind hem eigenlijk wel leuk.zo'n flodder broek lijkt me echt geweldig maar waarschijnlijk staat hij me toch niet.
Ik wil wel nog op jacht naar pastelkleurtjesdie oranje of roze broek lijkt me leuk en wat mint groen enzo
Enige probleem wat ik altijd heb is dat ze vaak net niet wijd genoeg zijn.. Maat groter wordt dan weer te ruim om de heupen
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Iemand bekend met boohoo.com? Heb er vorige week wat besteld, er staat dat het dinsdag bezorgd wordt. Maar dinsdag ben ik de hele dag weg
Weet iemand of je dat ergens door kan geven dat ze een andere dag komen?
Ik wil de kleding die binnenkomt namelijk die vrijdag erop aan doen, en straks komen ze op een andere dag terug dat ik er wéér niet ben en zo blijf je dan bezig
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ik heb dan vaak dat die broeken me nog breeder maken dan ik al ben (accent op verkeerde punten) en een maat groter wordt dan weer te groot. Of dat ze bij mijn bovenbenen nog te strak zitten en er bij mijn enkels nog 2 benen bij kunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:28 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Leuke broek idd! Ik ben ook nog op zoek naar zoiets, ideaal voor in de zomer en het kan met zowel hakken als slippertjesEnige probleem wat ik altijd heb is dat ze vaak net niet wijd genoeg zijn.. Maat groter wordt dan weer te ruim om de heupen
![]()
![]()
Haha klopt idd, voor het afkleedeffect hoef je ze niet te halenquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:31 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb dan vaak dat die broeken me nog breeder maken dan ik al ben (accent op verkeerde punten) en een maat groter wordt dan weer te groot. Of dat ze bij mijn bovenbenen nog te strak zitten en er bij mijn enkels nog 2 benen bij kunnenZag dat ze bij de Berska ook leuke hadden (zwart/gebroken wit/champagne) dus misschien is dat wat..
Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
Ik zie het ja...maar die van de Berska, lijken nog wat wijder...wat nog plomper maaktquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:34 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha klopt idd, voor het afkleedeffect hoef je ze niet te halenZag dat ze bij de Berska ook leuke hadden (zwart/gebroken wit/champagne) dus misschien is dat wat..
![]()
![]()
Hee, ben een jongen van 16 en kijk wel eens flodder.
Johny heeft zo n rood jasje en daaronder een V hals shirt. Ik wil ook een jasje kopen als vest. Hebben jullie misschien mooie gezien?Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.![]()
In februari ze waren 60 pond ik heb ze in londen gekocht, volgens mij kun je ze in nederland niet vinden maar mss wel via een webshop ofzo.quote:Op vrijdag 5 april 2013 02:11 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Deze zijn zo fucking vet, hoe duur waren die waar wanneer heb je die gehaald? Die zullen wel weg zijn zeker nu![]()
![]()
Ze hebben bij Free People alleen nog maar maat L.. Heeft iemand een soortgelijk lang gypsy vest gezien voor een redelijke prijs?She said she wanna be dentist really badly
She's in school paying
For tuition doing porn in the valley
At least you working![]()
Die zijn gewoon overal te koop?quote:Op zondag 7 april 2013 15:23 schreef SEMTEX het volgende:
Via Ebay gescoord, voor de vakantie :
[ afbeelding ]
De beachglass kleurAll good things are wild and free.![]()
Via ebay wel een stuk minder duur denk ik?
Die all stars van mij waren maar 45 dollar op urban outfitters, scheelt best veel nog.But while the earth sinks to its grave
How about shipping? Dat is al gauw iets van 40 dollar.quote:Op zondag 7 april 2013 16:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Via ebay wel een stuk minder duur denk ik?
Die all stars van mij waren maar 45 dollar op urban outfitters, scheelt best veel nog.![]()
Klopt, maar via Ebay minder duurquote:+ ik heb gisteren in de stad gekeken en het was overal gierend druk. Had ik geen zin in. Heb ook nog zalando en verschillende andere webshops bekeken, dan betaal je al gauw 80 euro voor dezelfde schoenen.
Ik heb 52,95 voor de schoenen en 12 voor de shipping betaald.quote:Op zondag 7 april 2013 17:34 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
How about shipping? Dat is al gauw iets van 40 dollar.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dat is waar maar zit je met shipping niet aan dezelfde prijs als gewoon in de winkelquote:Op zondag 7 april 2013 17:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klopt, maar via Ebay minder duur+ ik heb gisteren in de stad gekeken en het was overal gierend druk. Had ik geen zin in.
Wel leuk kleurtje, had ze ook in mijn handen.All good things are wild and free.![]()
Shipping was maar 12 euro, want vanuit Duitsland. Volgens mij betaal ik in de winkel ook 65 euro, meer misschien zelfs nog.quote:Op zondag 7 april 2013 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is waar maar zit je met shipping niet aan dezelfde prijs als gewoon in de winkel
Wel leuk kleurtje, had ze ook in mijn handen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
70 zelfs, gister nog mogen betalen haha.quote:Op zondag 7 april 2013 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Shipping was maar 12 euro, want vanuit Duitsland. Volgens mij betaal ik in de winkel ook 65 euro, meer misschien zelfs nog.All good things are wild and free.![]()
Wat vinden jullie nou leuke kleding voor 16 jarige jongen(foto's)Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: