die blauwe laarzenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Exactly my thoughts. Een van de redenen dat ik er nooit 1 zal kopen (naast het lelijkheidsaspect).
OT: ik ben gek op schoenen. 2 paar gekocht vandaag in de sale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De blauwe zjn echt leuk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:21 schreef Ewelina het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Exactly my thoughts. Een van de redenen dat ik er nooit 1 zal kopen (naast het lelijkheidsaspect).
OT: ik ben gek op schoenen. 2 paar gekocht vandaag in de sale
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
iedereen loopt nu op desert boots lijkt hier best wel opquote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Vinden jullie dit gewoon kunnen met een chino/denim erboven?:
[ afbeelding ]
ben tegen de 20, staat niet té kak toch?
bronquote:Franse modekoning Gaultier aangekomen in Rotterdam
De Franse modeontwerper Jean Paul Gaultier is woensdagmiddag per trein in Rotterdam aangekomen. Dat gebeurde onder grote mediabelangstelling.
De flamboyante modekoning kwam met de Thalys aan op het Centraal Station. De wagon waarin hij zat was voorzien van het bekende Bretonse motief van Gaultier: het streepje.
De Fransman is vanuit Parijs naar de Maasstad afgereisd om de laatste hand te leggen aan de overzichtstentoonstelling van zijn werk in de Kunsthal. Gaultier werd opgehaald door Kunsthal-directeur Emily Ansenk en wethouder van cultuur van Rotterdam Antoinette Laan.
De ontwerper zei 'zeer opgewonden' te zijn over de expositie in de Kunsthal en vond het bijzonder dat hij als een koning werd onthaald op Rotterdam CS. 'De werkelijkheid is veel mooier dan je kunt dromen', stelde Gaultier tegenover de verzamelde pers.
De tentoonstelling The Fashion World of Jean Paul Gaultier: From the Sidewalk to the Catwalk wordt zaterdag officieel geopend. Het publiek kan terecht van zondag 10 februari tot en met 12 mei.
Tuurlijk kan dat!quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:15 schreef bezemsteeltaart het volgende:
Vinden jullie dit gewoon kunnen met een chino/denim erboven?:
[ afbeelding ]
ben tegen de 20, staat niet té kak toch?
Ok.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:25 schreef sararaats het volgende:
Ik draag heel graag armbandjes maar heb dunne polsen.
[ afbeelding ]
Die site is dus gewoon betrouwbaar?quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twijfel over deze of het niet teveel ziepoesnetniet is
[ afbeelding ]
ik denk dat je in het verkeerde topic zitquote:Op donderdag 7 februari 2013 15:29 schreef corehype het volgende:
Welke kam gebruiken jullie?
Ik wil mijn haar laten groeien en ik heb zacht stijl middelkort haar dus een soort borstelkam is een optie voor een man.
Nou geen douanekosten gehad. De 13e ging het "oversea" en vandaag heb ik mijn pakket binnen gekregen.quote:
Niet geschikt voor 'lange' Nederlanders dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nou geen douanekosten gehad. De 13e ging het "oversea" en vandaag heb ik mijn pakket binnen gekregen.
Het was best een dun pakket voor de kleding wat er allemaal inzat, dus het zal wel niet "verdacht" zijn.
En alles pastAlleen het jurkje komt echt maar NET over mijn kont
En die had ik ook in een maat groter gepakt ivm de omvang bij de buste, dus ik vraag mij af hoe kort de S zou zijn.
De rest zit wel allemaal goed qua lengte daarom vond ik het ook zo vreemd. Maar met een panty eronder zal het wel gaan denk ikquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Niet geschikt voor 'lange' Nederlanders dus.
Zolang je er maar tevreden mee bent. Klinkt wel kort en ik zal er maar geen slechte opmerkingen over maken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:26 schreef megamandy het volgende:
[..]
De rest zit wel allemaal goed qua lengte daarom vond ik het ook zo vreemd. Maar met een panty eronder zal het wel gaan denk ik
Naja ik heb het nog niet gepast met een panty, moet dat eerst nog bekijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zolang je er maar tevreden mee bent. Klinkt wel kort en ik zal er maar geen slechte opmerkingen over maken.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja ik heb het nog niet gepast met een panty, moet dat eerst nog bekijkenEn anders verkoop ik hem wel aan iemand die kleiner is
http://www.romwe.com/ROMWE-LEGGING-COLLECTION-c-161.html?haibao1quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd die leggings![]()
Waar en HOE duur
Ja vond ik ook welquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef -Peach het volgende:
Tof! Nog best snel binnen gekregen danDie galaxy-legging is wel echt baas.
Ssssssshhhhhhhhhhhhhhhhquote:
Zitten leuke dingen tussen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef megamandy het volgende:
Blousen + een nieuw shirt (ook van de Monki)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"de" jurk
[ afbeelding ]
Leggings:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rokje (dat ding is zo lekker zacht)
[ afbeelding ]
That's it
Forum Opties | |