en dan nogquote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Met dat soort jurken is het doorgaans de drager die het gothic maakt of niet.
Hier: http://www.spartoo.nl/Dr-Martens-TRIUMPH-1914-W-x156516.php maar bijna uitverkocht.quote:
Met een blij bloemetjessjaaltje oid kan ik het echt niet gothic vinden. Eigenlijk.quote:
Nee want dan is het hippie!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met een blij bloemetjessjaaltje oid kan ik het echt niet gothic vinden. Eigenlijk.
ERMAHGERDquote:Op vrijdag 25 januari 2013 16:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hier: http://www.spartoo.nl/Dr-Martens-TRIUMPH-1914-W-x156516.php maar bijna uitverkocht.
Haha ja duur zijn ze zeker, maar via de dr. Martens webshop ook. Ze hebben ook een versie met schaap aan de binnenkant! Helaas niet in NL en de reviews over de webshop zijn niet heel denderend. Gelukkig wel de bloemenversie gevondenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 17:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERDhet zijn dr martens
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet meer in mijn maat want duurMaar wel gaaf
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.吴 曼 迪
quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:49 schreef megamandy het volgende:
En toen kwam mijn decemberloon binnen
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Galaxy leggingsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
, wat een uitvinding is dat toch.
#FREEBAJSKORV
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Zitten zeker leuke dingen tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love will tear us apart (Joy Division)
alles galaxyquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Galaxy leggings![]()
Heb al heel lang het idee om zelf van een zwarte broek een galaxy broek te maken, maar bij mij lukt zoiets nooit dus ook nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:53 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Galaxy leggings![]()
Hopelijk past het ook allemaalquote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:57 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zitten zeker leuke dingen tussen.
Wow, die jeans is tof!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:06 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb al heel lang het idee om zelf van een zwarte broek een galaxy broek te maken, maar bij mij lukt zoiets nooit dus ook nooit geprobeerd
http://www.thesunwashigh.com/2012/05/diy-galaxy-jeans.html?m=1 Maar de legging vind ik iets vetter met dat vuur erin.
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 18:49 schreef megamandy het volgende:
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pull&Bear:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Romwe (even in een spoiler):Wat een vette webshop die Romwe! Ik heb er totaal geen verstand van, maar moet je dan nog douandekosten of iets betalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Dat gaat een verassing wordenquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:16 schreef -Peach het volgende:
[..]
[..]
Wat een vette webshop die Romwe! Ik heb er totaal geen verstand van, maar moet je dan nog douandekosten of iets betalen?
Ah, nou ben benieuwd!quote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat gaat een verassing wordenGeen idee dus. Mijn eerst bestelling bij Romwe en ze hebben inderdaad zo'n vette spullen.
Bij de verzendopties stond wel ook nog een andere optie om eventuele douanekosten te omzeilen maar daar heb ik mij niet in verdiept. Ligt er dus aan of de douane mijn pakket eruit pakken, het wordt vanuit Hongkong verzonden.
niet tegelijk mallerdquote:Op vrijdag 25 januari 2013 19:07 schreef xSanjay het volgende:
[..]
doe dat maar niet, krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
Maar dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.
Oh en een Forever 21![]()
kannietwachtenn!
[edit]
heb net deze besteld voor katerdagen
[ afbeelding ]
Ja heb hem al een week ofzo, hij is heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenHad wel wat vertraging verwacht i.v.m. sneeuw, maar meestal komt het best snel uit de UK!
Trutquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twijfel over deze of het niet teveel ziepoesnetniet is
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |