ga ook wel even in Utrecht kijken volgens mij zit daar wel 1quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:08 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een ouderwetse fourniturenwinkel heeft het wel. Altijd tof, je kijkt je ogen uit in zo'n winkel.
In het steegje tussen de Douglas en ICI Paris XL op de Vredenburg met pinautomaat rechts naar de Oudegracht heeft er altijd eentje gezeten. Een paar jaar geleden dat ik daar geweest ben. Niet zo'n grote winkel, maar bomvol en gerund door twee oude vrouwtjes.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:09 schreef n8n het volgende:
[..]
ga ook wel even in Utrecht kijken volgens mij zit daar wel 1
Nu je het zegt die ken ik maar volgens mij is die al een paar jaar weg. Zijn winkels die ik onderbewust opsla maar ze vervolgens nooit meer kan vindenquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:13 schreef Mylene het volgende:
[..]
In het steegje tussen de Douglas en ICI Paris XL op de Vredenburg met pinautomaat rechts naar de Oudegracht heeft er altijd eentje gezeten. Een paar jaar geleden dat ik daar geweest ben. Niet zo'n grote winkel, maar bomvol en gerund door twee oude vrouwtjes.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.
Geen spray, potje leervet kopen. Daar zit een voeding in wat het uitdrogen tegen gaat. Gewoon insmeren en laten intrekken.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 13:47 schreef Chalk88 het volgende:
Afgelopen week heb ik deze Vans gekocht! Maar ik moest ze nog even inspuiten, ook om uitdrogen en scheuren van het leer tegen te gaan. Maar ik mocht geen leer spray gebruiken omdat de witte zool dan zou verkleuren. Welke kan ik wel gebruiken?
[ afbeelding ]
Even bij de WE of de zara kijken, daar hebben ze genoeg keus wat nette kleding betreft.quote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:00 schreef MrGuma het volgende:
Hey mensen,
ik ga begin binnenkort te werken bij een bedrijf dat kleding (blijkbaar) erg hoog in het vaandel heeft staan. Als in, nette kleding van pakken tot colberts ed.
Nu is mij al duidelijk gemaakt dat in feite een spijkerbroek niet echt done is. Omdat ze ook begrijpen dat een student niet 3 pakken in zijn kast heeft hangen, zoek ik toch iets wat wat ´net´ over komt.
Wat voor winkels en wat voor kleding raden jullie aan? Voornamelijk met de broeken zit ik in de knoop. Ben normaal gesproken namelijk een spijkerbroek haha.
Any tips?
Aan deze winkels moest ik ook denkenquote:Op dinsdag 22 januari 2013 14:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Even bij de WE of de zara kijken, daar hebben ze genoeg keus wat nette kleding betreft.
Eens, de zara is voor nette kleding echt bras. Vaak worden ook kunststoffen gebruikt die als een malle pluis aantrekken, let daarop!quote:Op dinsdag 22 januari 2013 23:11 schreef n8n het volgende:
Vind zara vaak echt tokkie juist, glimmende, goedkoop lijkede stoffen en beroerde 'bouwkealiteit'.
Mooiquote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
Echt? Want bij de dameskleding kan ik dat niet echt zeggen. Meerderheid van mijn jurken komen van de Zara en hebben allemaal een mooie kwaliteit.
Mijn jurk van de Urban Outfitters is ook binnen gekomen, ben er echt blij mee
[ afbeelding ]
Aan de voorkant zitten dus twee splits maar dat zie je alleen met lopen.
Tofquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mooi
Morgen komtdeze
binnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die zijn leukquote:Op woensdag 23 januari 2013 19:47 schreef -Peach het volgende:
[..]
Mooi
Morgen komtdeze
binnen:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind het nogal gothic ...quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:21 schreef megamandy het volgende:
Echt? Want bij de dameskleding kan ik dat niet echt zeggen. Meerderheid van mijn jurken komen van de Zara en hebben allemaal een mooie kwaliteit.
Mijn jurk van de Urban Outfitters is ook binnen gekomen, ben er echt blij mee
[ afbeelding ]
Aan de voorkant zitten dus twee splits maar dat zie je alleen met lopen.
Als je googlet op "black gothic dress", vind je anders wel meerdere jurken die erop lijken.quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik wel erg kort door de bocht denken
ja, want gothic jurken zijn meestal lang en zwart. Maar niet alle lange zwarte jurken zijn "gothic"quote:Op vrijdag 25 januari 2013 14:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Als je googlet op "black gothic dress", vind je anders wel meerdere jurken die erop lijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |