De drukquote:Op maandag 8 oktober 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
mandy, maak eens een OP voorstel en vraag een modje in LIF om het aan te passen
Ik ben ziekig dus wil nu naar bed
Je kan het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
De druk
Maar ik zal er eentje verzinnen
Nee zijn al een tijdje out of stock. Maar ze komen vaak langs op marktplaats ed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:14 schreef VeerEli het volgende:
Als die nikes die ik in het vorige deel postte niet te verkrijgen is, weet iemand dan toevallig of de Air Jordan 3 Retro Black/Varsity Red - Cement Grey nog te koop is ergens?
quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:14 schreef megamandy het volgende:
OP veranderdHopelijk is het een beetje naar wens
Morgen, lig nu in mijn bed.quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
En nu mag jij foto's laten zien van je nieuwe aankopen
Shit man, balen. Komen zeker ook niet weer uit?quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:42 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nee zijn al een tijdje out of stock. Maar ze komen vaak langs op marktplaats ed.
Ze worden black cements genoemd dus als je op jordan 3 black cement zoekt zul je er genoeg tegenkomen.
Succes!
Nee, die zijn vorig jaar ofzo al opnieuw uitgebracht dus zal waarschijnlijk wel een tijdje duren voordat ze weer uitkomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 08:50 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Shit man, balen. Komen zeker ook niet weer uit?
Ja marktplaats al gecheckt, maar in maat 38/39 is echt niet te vinden gewoon.
Martensquote:
in Antwerpen, tweedehands maar na ff insmeren vrijwel nieuw voor ¤18quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Martens
Waar heb je ze gekocht?
Wil ook nog een paar, denk zwarte lak. Heb alleen meestal pech met hun maten dus wil ze liever niet via internet bestellen.
Ja ik moet toch echt eens naar Antwerpenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 01:51 schreef n8n het volgende:
[..]
in Antwerpen, tweedehands maar na ff insmeren vrijwel nieuw voor ¤18
Niks mis mee. Al vind ik een witte of blauwe mooier.quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van de kleur rood bij een polo voor mannen?
Ohhhhhhhhhhquote:
Ligt eraan of de kleur rood bij de kerel zelf staatquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 00:05 schreef ChesterPerry het volgende:
Wat vinden vrouwen eigenlijk van de kleur rood bij een polo voor mannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |