Nog niet, weekje nog.quote:Op woensdag 5 december 2012 21:19 schreef ConnorKenway het volgende:
[..]
Maar je hebt ze toch? maar goed voortaan eerder bij zijn heh
Hehe wordt een spannend weekje dan?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Nog niet, weekje nog.
Is wel irritant omdat je niet weet of het de juiste maat ismaarja, ben blij dat ik ze heb gevonden.
En klopt, ik moet er eerder bij zijn.![]()
M'n vriendin en ik vinden de heren collectie van river Island ook altijd leuker dan de vrouwen collectie. Zij vind de collectie voor dames in alles net niet.quote:Op maandag 10 december 2012 20:04 schreef megamandy het volgende:
Ja, uhm, eigenlijk wilde ik deze maand geen kleding kopen, maar ben toch iets tegengekomen
Topshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIver Island (waarom heeft die winkel super gave mannenkleding en voor de vrouwen zoveel tuttige dingen? Dit is officieel ook voor mannen):
[ afbeelding ]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik watquote:Op maandag 10 december 2012 20:09 schreef don-diablo het volgende:
[..]
M'n vriendin en ik vinden de heren collectie van river Island ook altijd leuker dan de vrouwen collectie. Zij vind de collectie voor dames in alles net niet.
Klopt en bontjes, vage patronen en meer. Die in Antwerpen is zeker oké. Voor heren veel keus. Ik kijk zelf altijd in Rotterdam maar die is vrij klein.quote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen
[ Bericht 26% gewijzigd door iFok. op 11-12-2012 17:35:58 ]![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef iFok. het volgende:
Ik ga het hier vragen, wat vinden jullie van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.Bij mannen vind ik zilver mooier staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezen
吴 曼 迪![]()
Thanks, en wat vind je van het model? 4,9x2,2 mm. Ik weet niet of dat te groot is.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mannen vind ik zilver mooier staan![]()
![]()
ik heb ff op de site gekeken waar ze worden aangeboden en ik vind de zwarte het mooist, maar daar heb je vast niks aan?
disclaimer![]()
Die vind ik inderdaad lelijk. Want dan heb je een zwarte band, zwarte case en zwarte binnenplaat.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb ff op de site gekeken waar ze worden aangeboden en ik vind de zwarte het mooist, maar daar heb je vast niks aan?![]()
Iets te saai vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vind de heren ook geen klap meer aan echt een hipsterwinkel gewordenquote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik wat
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:52 schreef n8n het volgende:
Witte stiksels hebben een jorisuitstraling![]()
![]()
Tevens in het heels topic gepost maar hier voor de zekerheid ook maar even: Iemand belang bij een tegoedbon van €40,- van de Alysa? Ik kom er zelf steeds niet vanaf..Therapy has taught me that nothing is my fault.![]()
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef iFok. het volgende:
Ik ga het hier vragen, wat vinden jullie van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.Ik vind de onderste het mooist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezenThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Voor m'n vriendin gekocht, denk/hoop dat ze het leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steunzolen zitten volgens mij nergens al in de schoen. Je hebt wel schoenen met meer steun (eco enzo) maar steunzolen koop je echt los, meestal via de podoloog.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: