ik vind de heren ook geen klap meer aan echt een hipsterwinkel gewordenquote:Op maandag 10 december 2012 20:11 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, was vorige maand in Antwerpen. Bij de heren hele leuke dingen, bij de vrouwens super veel foute pailletten en weet ik wat
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:52 schreef n8n het volgende:
Witte stiksels hebben een jorisuitstraling
quote:Op dinsdag 11 december 2012 17:29 schreef iFok. het volgende:
Ik ga het hier vragen, wat vinden jullie van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan vraag twee, welke van deze twee vinden jullie mooier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is ook wel mooi.Ik vind de onderste het mooist.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan niet kiezenThere's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Voor m'n vriendin gekocht, denk/hoop dat ze het leuk vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Steunzolen zitten volgens mij nergens al in de schoen. Je hebt wel schoenen met meer steun (eco enzo) maar steunzolen koop je echt los, meestal via de podoloog.![]()
Is vanaf morgen nou uitverkoop? Vind het altijd humor om merkkleding voor een prikkie te kopen en anderen de ogen uit te steken.![]()
![]()
Merkkleding gebruiken om anderen een hak te zettenha ha
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op woensdag 26 december 2012 23:54 schreef n8n het volgende:
Merkkleding gebruiken om anderen een hak te zettenha ha
#FREEBAJSKORV![]()
bronquote:Karl Lagerfeld opent winkel in Amsterdam
Houd je creditcard maar gereed voor de winkel van Kaiser Karl in de Amsterdamse negen straatjes volgend jaar!
Na modecollega’s Marc Jacobs, Caroline Herrera en Michael Kors opent Karl Lagerfeld nu ook zijn deuren in Amsterdam! Nee, geen PC Hooftstraat maar de Amsterdamse 9 Straatjes.
Der Karl zijn imperium is inmiddels flink uitgebreid: naast zijn haute couturelijn en prêt-à-porter collectie van Chanel ontwerpt hij ook voor het Italiaanse accessoiremerk Hogan en heeft hij ook een make-uplijn in samenwerking met Shu Uemura.
De winkel in Amsterdam is de eerste in een reeks. De bedoeling is dat de ontwerper meerdere winkels in Europa gaat openen. Om te vieren dat Amsterdam de eerste stad is waar hij voet aan wal zet, maakte hij een boottochtje over de hoofdstedelijke grachten en bezocht hij zijn nieuwe hoofdkantoor.![]()
bronquote:Jean Paul Gaultier opent pop-upstore in Bijenkorf
Modeontwerper Jean Paul Gaultier zal komende maand niet alleen het lintje doorknippen van zijn solotentoonstelling in de Kunsthal, maar ook van een pop-upstore in de Bijenkorf in Rotterdam. De warenhuisketen maakt vandaag bekend dat de couturier 9 februari een tijdelijke winkel opent op de parterre van de vestiging in Rotterdam.
“Als premium warenhuis met veel luxe modemerken lag een samenwerking naar aanleiding van deze unieke tentoonstelling voor de hand,” aldus Robert Bohemen, directeur marketing van de Bijenkorf.
In de tijdelijke shop-in-shop zullen T-shirts voor dames en heren, luxe lederwaren met Gaultier’s herkenbare tattooprint, sieraden in zeemans stijl en accessoires als paraplu’s en sleutelhangers verkrijgbaar zijn.
Behalve een tijdelijke winkel richt de Bijenkorf ook voor de gelegenheid drie etalages in met ontwerpen van Gaultier en worden delen van het pand voorzien van zijn handelsmerk: de blauw-witte Bretonse streep.
De couturier zelf zal een besloten foto- en signeersessie houden tijdens de opening van de pop-upstore. Klanten van de Bijenkorf maken kans op een ontmoeting met de Franse couturier door mee te doen met een speciale Jean Paul Gaultier actie via Pinterest.
De twee personen die volgens de Bijenkorf het meest creatieve, originele op Jean Paul Gaultier geïnspireerd board maken, ontvangen een boek dat gemaakt is over zijn carrière en mogen dit tijdens de opening door de ontwerper laten signeren.
De samenwerking met Gaultier maakt onderdeel uit van de strategiewijziging van de Bijenkorf. Sinds vorig jaar focust het modebedrijf op een premium aanbod van merken. Naast Gaultier heeft de Bijenkorf de afgelopen tijd honderd nieuwe luxemerken geïntroduceerd, zoals Maje, Sandro, Agent Provocateur, Givenchy (tassen), Isabel Marant (schoenen), Alexander Wang (schoenen en tassen).
De tijdelijke winkel is een slimme zet van de warenhuisketen om te kunnen profiteren van de belangstelling voor Gaultier vanwege zijn solotentoonstelling in de Rotterdamse Kunsthal. In het retrospectief zijn ruim 140 creaties vanaf de vroege jaren zeventig tot nu te zien. Het merendeel van de ontwerpen is nooit eerder tentoongesteld, zoals bruiklenen van Madonna en Pedro Almodovar.
‘The Fashion World of Jean Paul Gaultier: From the Sidewalk to the Catwalk’ is van 10 februari tot 12 mei 2013 te zien is in de Kunsthal in Rotterdam.
JPG is tof.
Al had ik dit liever in A'dam gezien.![]()
![]()
http://www.urbanoutfitter(...)/invt/5130432767414/
Net besteld bij Urban OutfittersWas nu nog maar ¤28,-
Zal hem wel met een zwarte panty gaan dragen met dit weer.
En vanavond even een bestelling plaatsen bij River Island, heb op dit moment even geen creditcard in de buurt
http://www.riverisland.co(...)rint-rucksack-264311
Had ik in Antwerpen al gezien en toen was die rond de ¤40,- en nu nog maar £8,- in de sale.
http://www.riverisland.co(...)friend-blazer-630569
Zoek al heel lang een soepel vallende blazer maar kon nooit iets vinden wat mij stond. Hopelijk valt deze echt zoals op de foto
吴 曼 迪![]()
Grappig, misschien maar een keer langs de kunsthal gaan met m'n vriendin.quote:Op maandag 14 januari 2013 15:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
bron
JPG is tof.
Al had ik dit liever in A'dam gezien.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Ohquote:Op maandag 14 januari 2013 15:34 schreef megamandy het volgende:
En vanavond even een bestelling plaatsen bij River Island, heb op dit moment even geen creditcard in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.riverisland.co(...)rint-rucksack-264311
Had ik in Antwerpen al gezien en toen was die rond de ¤40,- en nu nog maar £8,- in de sale.liefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
an urge to help mankind overcomes me![]()
Dan schaf je een prepaid creditcard aan. Je kunt er eentje kopen bij Primera of hier online. Dan betaal je met Ideal en krijg je meteen een cc nummer enzo.quote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef saaw het volgende:
[..]
Ohliefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
![]()
Is officieel van de herencollectie. Dus ik weet niet of je misschien bij een River Island met herenafdeling in de buurt woont? Is misschien ook nog een optie. En anders inderdaad een prepaid ceditcard wat Mylene zegtquote:Op maandag 14 januari 2013 18:04 schreef saaw het volgende:
[..]
Ohliefde! Heb jammergenoeg geen creditcard
吴 曼 迪![]()
River Island heeft trouwens ook een winkel van accessoires in Alkmaar.bronquote:Eerste internationale accessoireswinkel River Island in Alkmaar
Het Britse modemerk River Island opent zaterdag 10 november in de Langestraat in Alkmaar de eerste internationale accessoireswinkel.
De accessoiresboetiek van River Island heeft een oppervlakte van ca. 170 m2 en de oorspronkelijke houten voorgevel is in stand gehouden.
Schoenen
Naast schoenen (vanaf ¤ 30,-), tassen (vanaf ¤ 20,-) zijn er andere accessoires zoals beenmode, sieraden, hoeden en sjaals verkrijgbaar.![]()
Oh ja, en Urban Outfitters komt natuurlijk ook naar A'dam. Verder opent ook Marks & Spencer een filiaal in de Kalverstraat, het schijnt begin april. Forever 21 opent eveneens een winkel in die straat eind van dit jaar.bronquote:De Amerikaanse modeketen Urban Outfitters maakt zijn intrede op de Nederlandse markt. De Kroonenberg Groep, een bedrijf in onroerend goed, heeft een pand in de Kalverstraat in Amsterdam aan de kledingketen verhuurd. De verbouwing van het gebouw is van start gegaan.
Volgens een woordvoerster van het makelaarskantoor wordt het pand naar verwachting in het derde kwartaal van 2013 opgeleverd. Het gaat om de Kalverstraat 31-33 in Amsterdam, doorlopend naar het Rokin 28-30. Op de begane grond heeft het pand een winkelruimte van 510 vierkante meter, op de eerste en de tweede verdieping is nogmaals 400 vierkante meter om mode te tonen. Op de bovengelegen etages worden vier woningen gerealiseerd.
Voor Urban Outfitters is het de eerste winkel in Nederland. De Kroonenberg Groep laat weten dat er via hen momenteel geen zoekopdracht loopt voor meer winkelruimtes.
Het Amerikaanse modebedrijf, dat al een drietal BV’s geregistreerd had bij de Nederlandse Kamer van Koophandel, heeft snelle expansieplannen voor heel Europa. Momenteel zijn er 34 winkels in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Denemarken, Zweden, Duitsland en België. Maar in een vacature voor een functie in een nieuwe flagshipstore in Londen, laat het bedrijf weten de komende twaalf tot vierentwintig maanden het aantal winkels flink te willen opschroeven.
Afgelopen zomer liet moederbedrijf Urban Outfitters Inc. – met ook de merken Anthropologie, Free People, BHLDN en Terrain – al weten te focussen op Europa, een debuut in Azië en op de online markt, om nieuwe klanten aan te trekken. Op de thuismarkt ziet Urban Outfitters minder potentie. Volgens het modebedrijf is de markt in de Verenigde Staten bijna verzadigd.
Oprichter Richard Hayne liet weten niet te prakkiseren over de economische malaise in de eurozone. "We beschouwen dit niet als een langdurig probleem," zei hij. "Buiten een eventueel groot macro-economisch voorval, en daar gaan we niet vanuit, verwachten we meer winkels in Noord Europa te openen."
Het Urban Outfitters merk werd in 1970 opgericht. Het concept heeft momenteel zo’n tweehonderd brandstores in de Verenigde Staten, Canada en Europa. In de winkels staat niet slechts mode centraal, maar ook interesses in hedendaagse kunst en muziek. Het merk richt zich op urban-minded individuen van 18 tot 30 jaar, die houden van een lifestyle shopping ervaring.![]()
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:59 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is officieel van de herencollectie. Dus ik weet niet of je misschien bij een River Island met herenafdeling in de buurt woont? Is misschien ook nog een optie. En anders inderdaad een prepaid ceditcard wat Mylene zegt
Oh en een Forever 21![]()
kannietwachtenn!
[edit]
heb net deze besteld voor katerdagen
[ Bericht 13% gewijzigd door saaw op 15-01-2013 00:18:25 ]an urge to help mankind overcomes me![]()
Volgens hun website welquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.
Oh en een Forever 21![]()
kannietwachtenn!
[edit]
[ afbeelding ]
quote:22-26 Kalverstraat,吴 曼 迪![]()
Alle leuke winkels worden geopend in het westen en zuiden van het land.Oneerlijk.
Een huispak, dat heb ik ook nog nodig. Alleen zijn ze vaak zo duur.quote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[edit]
[ afbeelding ]![]()
Bij de Albert Heijn verkochten ze laatst wel huispakken, maar ik was zo dom om er geen te kopen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Ik vind ze ook altijd belachelijk duur maar er staan nu veel leuke op eBay!an urge to help mankind overcomes me![]()
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 08:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Alle leuke winkels worden geopend in het westen en zuiden van het land.Oneerlijk.
[..]
Een huispak, dat heb ik ook nog nodig. Alleen zijn ze vaak zo duur.![]()
Bij de Albert Heijn verkochten ze laatst wel huispakken, maar ik was zo dom om er geen te kopen.![]()
zag bij de action ook posters maar weet niet wat en hoe duur verderquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Blokker heeft nu een huispak van velours in de aanbieding, 13 euro.
weet iemand waar je wat brocante knopen kan kopen? Heb een vest waarbij de knopen ontbreken maar ik heb geen idee hoe ik aan ouderwetse knopen kom“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb een eeeeeeenorme hoeveelheid knoppen hier liggen van een oud knutselprojectje, wat voor iets had je in gedachten? Wil je wel wat opsturen
an urge to help mankind overcomes me![]()
in een fourniturenwinkelquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:59 schreef n8n het volgende:
[..]
zag bij de action ook posters maar weet niet wat en hoe duur verder
weet iemand waar je wat brocante knopen kan kopen? Heb een vest waarbij de knopen ontbreken maar ik heb geen idee hoe ik aan ouderwetse knopen kom
disclaimer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: