Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenquote:Op maandag 14 januari 2013 23:05 schreef saaw het volgende:
[..]
Die op de Kalverstraat in Amsterdam? Ik vermijd die straat altijd :$ maar hij is wel heel tof, misschien van de week eens kijken.
Oh en een Forever 21![]()
kannietwachtenn!
[edit]
heb net deze besteld voor katerdagen
[ afbeelding ]
Ja heb hem al een week ofzo, hij is heerlijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:49 schreef -Peach het volgende:
[..]
Heb je 'm al binnen? Ik heb er ook een besteld rond dezelfde tijd maar nog steeds niks binnenHad wel wat vertraging verwacht i.v.m. sneeuw, maar meestal komt het best snel uit de UK!
Trutquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twijfel over deze of het niet teveel ziepoesnetniet is
[ afbeelding ]
Die eerste twee zijn leukquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
Aaaaaahh ik was op zoek naar een betaalbare onesie voor mannen, dat is mij gelukt! Alleen hebben ze er ook heeeeeele leuke jurkjes... Kwijl!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat linkse jurkje staat haar echt mooiquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Trutnu wil ik ook jurkjes kopen.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
en ik ben helemaal geen jurkjesmeisje
Die onderste is iets té.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De linker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Sorry! Het zijn er ook zoveel en nou had ik de voorselectie nog wel op mijn eigen maat gemaakt om teleurstellingen te voorkomen, zijn het er nog 670! Dat wordt straks kiezen!quote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
Ik vergeet het invetten altijd en met wat regn of sneeuw krijg ik daar altijd spijt van!quote:Op woensdag 30 januari 2013 02:03 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe schoenen vandaag binnen gekregen![]()
Alleen nog even kijken of ik dat leer in ga vetten ter bescherming..
Jij kan prima jurkjes hebben johquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:32 schreef saaw het volgende:
[..]
OMGquote:Op woensdag 30 januari 2013 01:23 schreef YskaFredriksson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SQ ze zijn zo fijn... Ik ben nogal een draaikont en heb vaak een blote rug of een bouwvakkersdecolete met het bankhangen.. Nou dat is dus verleden tijd! En mijn vriend wil er nu ook 1.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
lees ik nou goed dat iedereen ineens grotemensenboxpakjes aan het bestellen is?![]()
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
lees ik nou goed dat iedereen ineens grotemensenboxpakjes aan het bestellen is?![]()
[..]
OMG
Nee. Gewoon nee.quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:48 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
SQ ze zijn zo fijn... Ik ben nogal een draaikont en heb vaak een blote rug of een bouwvakkersdecolete met het bankhangen.. Nou dat is dus verleden tijd! En mijn vriend wil er nu ook 1.
Op vakantie hebben wij vol verbazing naar alle kids gekeken die echt de hele dag in zo'n pak liepen.. We zaten in scandinavie en die kids liepen echt de hele dag in zo'n pak rond. Dat gaat mij dan ook weer te ver!
je vriend wil er zelf ook 1, dan heeft ie natuurlijk helemaal geen rechten meerquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha ik ben nog steeds verloofd
Ik moet zeggen,ik zat op boohoo.com ook te kijken naar playsuits maar toen gilde ik wel bijna NEEEEquote:Op woensdag 30 januari 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je vriend wil er zelf ook 1, dan heeft ie natuurlijk helemaal geen rechten meer
Maar goed, ik laat deze hype even aan me voorbij gaan denk ik
Hahahahaha Ja dan moet de hele bovenkant opengeritst worden en zit je daar met van die hangende mouwen :p Die houd ik dan gewoon vast!quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he. Dan hang je op de bank in je boxpakje. En dan moet je kakken. Moet je dan dat hele ding uittrekken, of zit er een schijtklepje in?
Niks mis mee toch? Mits 's avonds gedragen in huis alleen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:05 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik moet zeggen,ik zat op boohoo.com ook te kijken naar playsuits maar toen gilde ik wel bijna NEEEE
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Ik bedoel HALLOO zwempak uit de jaren 30 ofzo?
Al vind ik van deze de achterkant wel ganz geil:
[ afbeelding ]
Maargoed dat kan dan ook wel als een jurkje gefabriceerd worden
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
Pehehehe!
Dat poepprobleem voorzie ik ook bij die playsuits trouwens
quote:Op woensdag 30 januari 2013 16:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jij kan prima jurkjes hebben joh
quote:Op woensdag 30 januari 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik me dan wel afvraag he. Dan hang je op de bank in je boxpakje. En dan moet je kakken. Moet je dan dat hele ding uittrekken, of zit er een schijtklepje in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |