quote:
Ja toen HMF, Kapiteintje en AryaMehr hier nog waren. Gouden tijdenquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:27 schreef GGMM het volgende:
Weten jullie nog dat hier wel eens discussies gevoerd werden? Lachen was dat altijd.
Toen we nog de HMF-Norm hadden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 22:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja toen HMF, Kapiteintje en AryaMehr hier nog waren. Gouden tijden
Goede topickiller ditquote:
quote:
quote:
Doe je het weerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Klopt jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou moeten werken. Als je vrouwen post gaat hij piepen.
watquote:Héctor Moreno speelde drieënhalf jaar bij AZ en werd in de zomer van 2011 overgedaan aan Espanyol. Daar doet de Mexicaanse verdediger het zo goed, dat hij mag dromen van een toptransfer. Barcelona heeft de 24-jarige Moreno namelijk op het lijstje staan als mogelijke aanwinst voor de defensie. Naar verluidt is hij echter niet de eerste keuze: dat schijnt Mats Hummels van Borussia Dortmund te zijn.
Barcelona heeft probleempjes bij de defensie. Hoop niet dat ze Hummels halen, zon baas hoort niet bij die club.quote:
Je kan toch lezen of niet beunhaasquote:
Alderweireld.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Barcelona heeft probleempjes bij de defensie. Hoop niet dat ze Hummels halen, zon baas hoort niet bij die club.
Denk dat ze opzoek zijn naar iemand met enig voetbalkwaliteit:')quote:
Oh maar zo'n Pique kan ook niet voetballen toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat ze opzoek zijn naar iemand met enig voetbalkwaliteit:')
Nah, hij kan een baal aannemen, is ook doende mee gezegd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maar zo'n Pique kan ook niet voetballen toch?
Zo kan het ookquote:
Ik denk dat ik maar eens een balletje opgooi bij Barcelona. Ik weet zeker dat Alderweireld mij als zaakwaarnemer een kans wil bieden indien het werkelijk lukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, hij kan een baal aannemen, is ook doende mee gezegd.
Wtf manquote:
Ik kreeg hier een keer een ban voor.quote:
Komt uit het SV topic, Caland kreeg deze neigingen geloof ik van Jack, de Jannen en Waterreusquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een balletje opgooi bij Barcelona. Ik weet zeker dat Alderweireld mij als zaakwaarnemer een kans wil bieden indien het werkelijk lukt.
[..]
Wtf man![]()
Ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een keer een ban voor.
Wat kinderachtig, kijk eens hoe vrolijk lachend hij achterover valt.quote:
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
De Vrij en Indi mogen ze voor 20 miljoen per stuk ophalen.
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.quote:
Doe normaal ik ben ouder dan Smoofiequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
R.I.P. Smoofie.
14-04-1990 - 07-10-2012
Niet die met de botte mes van 2 minuten langquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.Maar ik ben niet competitief ingesteld dus post deze hier niet
Terechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een keer een ban voor.
Als je in mn profile kijkt zie je dat ik wat jonger ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
R.I.P. Smoofie.
14-04-1990 - 07-10-2012
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet die met de botte mes van 2 minuten lang?
Wat die drugsbendes daar uithalen is echt extreem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.Maar ik ben niet competitief ingesteld dus post deze hier niet
Wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Steven wil je echt niet vertellen wat er aan de hand is.
Waar kan ik een klacht indienen over moderators?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terecht
Je bent dan ook een debiel
feedbackquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar kan ik een klacht indienen over moderators?
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat die drugsbendes daar uithalen is echt extreem.
Welnee manquote:
Hoe kan je nou ergens aan hangen zonder je armen of je hoofdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.
Je benen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ergens aan hangen zonder je armen of je hoofd
Ojaquote:
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld is bijna op en hij moet weer opzoek naar een baan.
Oh ok, gelukkig maar. Je bent hard toe aan een baan als je het weekend al niet meer als geslaagd ziet zonder Ajacied422.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het niet
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, gelukkig maar. Je bent hard toe aan een baan als je het weekend al niet meer als geslaagd ziet zonder Ajacied422.
Andere bendes en ook bloggers die tegen drugsbendes schrijven worden zo gruwelijk mogelijk vermoord om als voorbeeld te dienen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het niet
Weet niet manquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doen
Ja ik las het ja, pitten om 17:00 uur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man
Had het vanmiddag ook al toen ik ineens wou gaan slapen
Ja zoietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij was gelijk weer lekker bezig toen hij terugkwam, maar als ik het goed begreep zag hij je toch even als god.
Die jongen loopt met een maagzweer rond, hij heeft zich tijdens de wedstrijden vandaag moeten inhouden en kon zijn emotie nergens kwijt. Niemand in zijn omgeving wil over voetbal praten, zijn ouders niet, zijn korfbalvriendjes niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doen
Ja, was er echt klaar mee en het voetbal irriteerde mij gewoonquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik las het ja, pitten om 17:00 uur.
Ik was serieus aan het zoeken naar deze link, ik dacht al dat jij die aan mij had gegeven. Deze heb ik dus allemaal gezien. Hier hangen ze ook aan die bruggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
Die onthoofding met bot mes is 10x ergerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
AH lijers door jullie zocht ik op waar ik die Chainsaw beheading Gif had gezien... bah dat wordt mijn ogen weer uitspoelen.
Ik wil het geen eens weten. Dat soort beelden blijven bij mij langer hangen dan ik zou willen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die onthoofding met bot mes is 10x erger. HOor je die gast nog schreeuwen terwijl ze eerst ff aan de achterkant snijden, dna de voorkant, ff wachten en dan verder gaan.
Ziet er wel best uit jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit goeie kwaliteit? Kun je dat zo zien?
Corrupt als ze in Mexico zijn moet je naast de risico's die je als politieagent loopt toch wel extreem rijk worden aan bijverdienste.quote:
nee, ze zetten alles in scene.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck.....Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
A haul of about 206 million U.S. dollars is seen after it was found stashed in closets, suitcases, and drawers in a house in an upscale neighbourhood of Mexico City March 15, 2007. Law enforcement officials said the money belonged to drugs smugglers who imported chemicals used to make methamphetamines. Seven people were arrested in the raid. Picture taken March 15, 2007. REUTERS/Procuraduria General de La Republica/Handoutquote:
Ik zou er niet gek van op kijken, weet verder niet waar het over gaat zie alleen die plaatjes.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck.....
Je moet afsluiten met ''dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen''quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Наркотики большое зло для любой нации.
Бороться против наркотиков нужно сообща.
Но к сожалению,правительства некоторых стран предпочитают вести грязную игру.
Помогают (снабжают информацией,техникой,оружием) лишь те страны,из которых к ним контрабандой поступают наркотики.
И напротив, игнорируют чудовищный рост производства наркотиков в далёких от их границ странах!
Сейчас в Афганистане производится чудовищное количество наркотиков.
Иностранные военные закрывают глаза на это!
Якобы если уничтожать наркотики,бедные афганские крестьяне не смогут покупать еду!
В те времена, когда в Афганистане присутствовали Советские войска, производство наркотиков было почти полностью уничтожено!
Россия строила школы, больницы, фабрики для мирных жителей Афганистана.Создавались рабочие места.Афганцы учились в Российских университетах.
Сейчас при полном, намеренном попустительстве американксих военных, в Афганистане производится наркотиков в 40 раз больше, чем когда то.Эти наркотики идут в Россию, Восточную,Западную европу.
Истрия почти повторяется: когда то английские империалисты завалили опиумом Китай, и контролировали ослабленную страну.
В борьбе против наркотиков не может быть своих и чужих!
Только сообща мы сможем победить это зло!
tot zover mijn spreekbeurt
Ik wil die niet zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.
Het is toch duidelijk genoeg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet afsluiten met ''dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen''
WIl je een andere filmpje, dan wordt het echt wel THe fuckquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.
Welke is dat dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja en dat waren serie moordenaars, die hebben dit met vele willekeurige slachtoffers gedaan. Die heb ik nooit af durven kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt ook een filmpje waar 2 gasten uit Oekraine ofzo een man met een ham en nog iets helemaal mishandelen, zn ogen eruithalen etc terwijl hij nog leeft. Ze hadden 10 man ofzo zo gedood.
vooral zwervers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt ook een filmpje waar 2 gasten uit Oekraine ofzo een man met een ham en nog iets helemaal mishandelen, zn ogen eruithalen etc terwijl hij nog leeft. Ze hadden 10 man ofzo zo gedood.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke is dat dan?![]()
Gewoon dat filmpje met zo'n dikke gast rechts en een dunne links, waar de ene een kettingzaag over zich heen krijgt en de ander een mes?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga ook douche en zo, morgen weer gezellig naar mijn school vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga ook douche en zo, morgen weer gezellig naar mijn school vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
Uitstellen staat gelijk aan twijfel en dan zelfmoord plegen is altijd het halve werk en een pure roep om aandacht met zelden een dodelijke afloop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles alweer oké met je of wil je nog steeds zelfmoord plegen?
gloryquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Welke is beter?
Saints and Soldiers of Glory?
Welke keek je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
Film was begin leuk en op et eind viel ik zowat in slaap
Wat zie je niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen wat ik niet zie bij de rode kaart van Maher!?
Ik zou een geagiteerde brief schrijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
'Glory', een film over een peloton zwarte vrijwilligers in het leger. Met jawel, hoofdrol voor een blanke.
Way to go Hollywood. Verder wel een goede film inderdaad.
Dat is toch een oude film of is er een remake?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
'Glory', een film over een peloton zwarte vrijwilligers in het leger. Met jawel, hoofdrol voor een blanke.
Way to go Hollywood. Verder wel een goede film inderdaad.
Heeft hij nou een snor of gewoon een extreem donkere bovenlip?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft hij nou een snor of gewoon een extreem donkere bovenlip?
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongenquote:
Hedde gij meegedaan aan 1 tegen 100?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongen
Goed ingeschoten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongen
Dat klopt ongeveer, maar ik heb niet mee gedaan aan één tegen 100, ik heb het zelfs nog nooit gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Een onafhankelijke textiel agent, was jij niet zoiets?
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbalquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer, maar ik heb niet mee gedaan aan één tegen 100, ik heb het zelfs nog nooit gezien
Ook een manier om je leven te vergooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbal
De SBS6 zondagavond missen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbal
Ik kijk studiosport en SV eigenlijk ook nooit, en gisteren helemaal met Barca-Real, Milan-Inter en Marseille-PSG is er wel wat beters op tvquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Clasico op het tweede schermquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk studiosport en SV eigenlijk ook nooit, en gisteren helemaal met Barca-Real, Milan-Inter en Marseille-PSG is er wel wat beters op tv
Zeg ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijntje hoe doe jij het in de korfbal competitie dit jaar ?
Reizenweek mien jong. Dan is 3 kwart van je docenten weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig![]()
Geen ophok-uren?
Nee joh, Undercover in Nederland.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SBS is nu toch weer kut? Geen RMV
Lekker vroeg uit?quote:
Geen herhalingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, Undercover in Nederland.
3 uurtjes maar ja. Kwam er alleen achter op school dat het eerste uur uitviel, dat bleek een smet.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uurtjes maar ja. Kwam er alleen achter op school dat het eerste uur uitviel, dat bleek een smet.
yoquote:
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.quote:
chillen in de lobby dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.
Is it back?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Even undercover in Nederland terug kijken
quote:
Vanavond? Lul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh vet, ff herhaling kijken vaavond.
Je was de enige in je klas die het niet wist?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.
Doe eens rustig stijntjequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond? Lul.
Ga ik nu effekes doen.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was de enige in je klas die het niet wist?
Happol, katertje van gisteren verwerkt?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik haat darten. Behalve als Balotelli moet spelen.
Ziet niemand uit zijn klas maar hij weet het nietquote:
Goed ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was ie goed gisteren? Hoeveel keer dat dit kan in Nederland?
Hij kwam erachter dat er geen les was en is toen gevlucht naar een hpekje ergens in de school waar nooit iemand komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ziet niemand uit zijn klas maar hij weet het niet
Lekker chillen met zijn pokemon kaartjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat er geen les was en is toen gevlucht naar een hpekje ergens in de school waar nooit iemand komt.
Sowieso datingssitesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een reactie achterlaten onder undercover in Nederland
Daaromquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso datingssites
Dan vraag je erom
Hij probeerde gewoon wat duidelijk te maken aan die teefquote:
Nooit relaties opbouwen via internetquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij probeerde gewoon wat duidelijk te maken aan die teef
Is gewoon een complot tegen Twan ditquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nooit relaties opbouwen via internet
Straks natuurlijk een confrontatie met twannieboyquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is gewoon een complot tegen Twan dit
Hoezo heet het dan anderkaffer in nederland?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Die aflevering in Thailand wordt wel episch volgens mij.
Bepaalde scenes misschien undercover in een Nederlander.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo heet het dan anderkaffer in nederland?
2 jaar geleden had je ook undercover in nederland. Kwam een vrouw omdat ze haar bankpas had uitgeleend en de rekening was geplunderdquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:33 schreef stevenmac26 het volgende:
Die vrouwen zien er wel weer zo typisch uit
Kater? Heb niet zoveel gedronken, dus het viel allemaal wel mee. Feyenoord was zoals verwacht.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
''De beelden zijn indrukwekkender dan ooit''.
Dat belooft wat.
[..]
Happol, katertje van gisteren verwerkt?
Ah schade valt mee dus.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Kater? Heb niet zoveel gedronken, dus het viel allemaal wel mee. Feyenoord was zoals verwacht.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beter doet ie ook weer een paar keer die Rasta vermomming.
Freddiequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Beter doet ie ook weer een paar keer die Rasta vermomming.
Ja het zijn altijd van die tokkiewijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 jaar geleden had je ook undercover in nederland. Kwam een vrouw omdat ze haar bankpas had uitgeleend en de rekening was geplunderd
altijd vrouwen die niet zo snugger zijn. En nooit zijn het mannen die de dupe zijn héquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja het zijn altijd van die tokkiewijven
bikini niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
pittig kapseltje en tattoo op haar tiet
Typisch hoor
Tepels op tieten.quote:
Typisch volk ook altijd dat zo een pittbull heeft.quote:
Ja en Lonsdale en nike airmax aanquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch volk ook altijd dat zo een pittbull heeft.
Echt he.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Typisch volk ook altijd dat zo een pittbull heeft.
Goeie genade. Ziet er gezond uit. Methhead.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap nu waarom Hugo niet meer bij SV zit. Hij zit aan de base.
Heb je al weer een doelpunt gemaakt of scoor je alleen onder de douche?quote:
Mijn vroegere team is koploper in de klasse waarin ze spelen. Gisteren met 9-0 gewonnen van de nummer 2.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Gisteren 1-1 tegen koploper zonder puntverlies en 2 panna's van Knut
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vroegere team is koploper in de klasse waarin ze spelen. Gisteren met 9-0 gewonnen van de nummer 2.
6 gespeeld. 5-0-1. 39 Doelpunten voor, 2 tegen.
Gewoon ook nog een wedstrijd verloren.
3e Klasse reserve.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Welke klasse is dat?
Wij hebben vorige week grootste nederlaag ooit geleden omdat ene helft kater had en de rest met grote ogen terugkwam van een festival. Leek echt he-le-maal nergens op
Een moedervlek dat maar blijft groeienquote:
De 5e teenage mutant ninja turtle idd.quote:
Gvd.quote:
Of om coke in te smokkelen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
Wel kek evolutie he? Dit is gewoon tegen de zon voor op de plantage.
Opzich wel handig dan. Zullen er ook ritsen aanzitten?quote:
Ook wel handig als je je plafond moet texen. Gewoon met je rug door de tex rollen en dan middels een trampoline tegen het plafond aan springen. Goud geld verdienen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:29 schreef napoleonfour het volgende:
Wel kek evolutie he? Dit is gewoon tegen de zon voor op de plantage.
noes, dat is zielig volgens unicef.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook wel handig als je je plafond moet texen. Gewoon met je rug door de tex rollen en dan middels een trampoline tegen het plafond aan springen. Goud geld verdienen.
Is een goede plek hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat net Unit Luchtvaartpolitie te kijken, verstoppen er verdachten zich in een klikobak
Ja je moet toch wat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Zat net Unit Luchtvaartpolitie te kijken, verstoppen er verdachten zich in een klikobak
Met de technieken van tegenwoordig doen ze dat via een helicopter die warmtebronnen scant etcquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is een goede plek hoor
Heb ik ook ooit gedaan
Alleen jammer dat de politie altijd wel in een kliko of container kijkt
En anders kijken ze alsnog hoorquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de technieken van tegenwoordig doen ze dat via een helicopter die warmtebronnen scant etc
Ja, maar niet voor elke scheet laten ze een helikopter de lucht in gaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de technieken van tegenwoordig doen ze dat via een helicopter die warmtebronnen scant etc
Echt?quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En anders kijken ze alsnog hoor
Politie is lang niet zo achterlijk als wij allemaal denken
stuur hem een twitterbericht danquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
De aanklager wil Maher (AZ) 1 duel schorsen. Hij moet voor 15.30 reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |