Die onthoofding met bot mes is 10x ergerquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
AH lijers door jullie zocht ik op waar ik die Chainsaw beheading Gif had gezien... bah dat wordt mijn ogen weer uitspoelen.
Ik wil het geen eens weten. Dat soort beelden blijven bij mij langer hangen dan ik zou willen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die onthoofding met bot mes is 10x erger. HOor je die gast nog schreeuwen terwijl ze eerst ff aan de achterkant snijden, dna de voorkant, ff wachten en dan verder gaan.
Ziet er wel best uit jaquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dit goeie kwaliteit? Kun je dat zo zien?
Corrupt als ze in Mexico zijn moet je naast de risico's die je als politieagent loopt toch wel extreem rijk worden aan bijverdienste.quote:
nee, ze zetten alles in scene.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck.....Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
A haul of about 206 million U.S. dollars is seen after it was found stashed in closets, suitcases, and drawers in a house in an upscale neighbourhood of Mexico City March 15, 2007. Law enforcement officials said the money belonged to drugs smugglers who imported chemicals used to make methamphetamines. Seven people were arrested in the raid. Picture taken March 15, 2007. REUTERS/Procuraduria General de La Republica/Handoutquote:
Ik zou er niet gek van op kijken, weet verder niet waar het over gaat zie alleen die plaatjes.quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.the fuck.....
Je moet afsluiten met ''dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen''quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
Наркотики большое зло для любой нации.
Бороться против наркотиков нужно сообща.
Но к сожалению,правительства некоторых стран предпочитают вести грязную игру.
Помогают (снабжают информацией,техникой,оружием) лишь те страны,из которых к ним контрабандой поступают наркотики.
И напротив, игнорируют чудовищный рост производства наркотиков в далёких от их границ странах!
Сейчас в Афганистане производится чудовищное количество наркотиков.
Иностранные военные закрывают глаза на это!
Якобы если уничтожать наркотики,бедные афганские крестьяне не смогут покупать еду!
В те времена, когда в Афганистане присутствовали Советские войска, производство наркотиков было почти полностью уничтожено!
Россия строила школы, больницы, фабрики для мирных жителей Афганистана.Создавались рабочие места.Афганцы учились в Российских университетах.
Сейчас при полном, намеренном попустительстве американксих военных, в Афганистане производится наркотиков в 40 раз больше, чем когда то.Эти наркотики идут в Россию, Восточную,Западную европу.
Истрия почти повторяется: когда то английские империалисты завалили опиумом Китай, и контролировали ослабленную страну.
В борьбе против наркотиков не может быть своих и чужих!
Только сообща мы сможем победить это зло!
tot zover mijn spreekbeurt
Ik wil die niet zienquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.
Het is toch duidelijk genoeg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet afsluiten met ''dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen''
WIl je een andere filmpje, dan wordt het echt wel THe fuckquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |