Waar kan ik een klacht indienen over moderators?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Terecht
Je bent dan ook een debiel
feedbackquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Waar kan ik een klacht indienen over moderators?
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat die drugsbendes daar uithalen is echt extreem.
Welnee manquote:
Hoe kan je nou ergens aan hangen zonder je armen of je hoofdquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.
Je benen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hoe kan je nou ergens aan hangen zonder je armen of je hoofd
Ojaquote:
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geld is bijna op en hij moet weer opzoek naar een baan.
Oh ok, gelukkig maar. Je bent hard toe aan een baan als je het weekend al niet meer als geslaagd ziet zonder Ajacied422.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het niet
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ok, gelukkig maar. Je bent hard toe aan een baan als je het weekend al niet meer als geslaagd ziet zonder Ajacied422.
Andere bendes en ook bloggers die tegen drugsbendes schrijven worden zo gruwelijk mogelijk vermoord om als voorbeeld te dienen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had laatst hele pagina vol foto's uit Mexico bekeken, hangen ze aan bruggen zonder hoofd en armen.
Wat is het dan wel?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken maar dat is het niet
Weet niet manquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doen
Ja ik las het ja, pitten om 17:00 uur.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet man
Had het vanmiddag ook al toen ik ineens wou gaan slapen
Ja zoietsquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hij was gelijk weer lekker bezig toen hij terugkwam, maar als ik het goed begreep zag hij je toch even als god.
Die jongen loopt met een maagzweer rond, hij heeft zich tijdens de wedstrijden vandaag moeten inhouden en kon zijn emotie nergens kwijt. Niemand in zijn omgeving wil over voetbal praten, zijn ouders niet, zijn korfbalvriendjes niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dan regel je dat dat kleine pestjoch eerder terug mag en dat gaat ie weer bijdehand lopen doen
Ja, was er echt klaar mee en het voetbal irriteerde mij gewoonquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja ik las het ja, pitten om 17:00 uur.
Ik was serieus aan het zoeken naar deze link, ik dacht al dat jij die aan mij had gegeven. Deze heb ik dus allemaal gezien. Hier hangen ze ook aan die bruggen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:40 schreef Smoofie het volgende:
http://totallycoolpix.com/2010/10/drug-wars/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |