Denk dat ze opzoek zijn naar iemand met enig voetbalkwaliteit:')quote:
Oh maar zo'n Pique kan ook niet voetballen toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk dat ze opzoek zijn naar iemand met enig voetbalkwaliteit:')
Nah, hij kan een baal aannemen, is ook doende mee gezegd.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh maar zo'n Pique kan ook niet voetballen toch?
Zo kan het ookquote:
Ik denk dat ik maar eens een balletje opgooi bij Barcelona. Ik weet zeker dat Alderweireld mij als zaakwaarnemer een kans wil bieden indien het werkelijk lukt.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nah, hij kan een baal aannemen, is ook doende mee gezegd.
Wtf manquote:
Ik kreeg hier een keer een ban voor.quote:
Komt uit het SV topic, Caland kreeg deze neigingen geloof ik van Jack, de Jannen en Waterreusquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een balletje opgooi bij Barcelona. Ik weet zeker dat Alderweireld mij als zaakwaarnemer een kans wil bieden indien het werkelijk lukt.
[..]
Wtf man![]()
Ik ookquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een keer een ban voor.
Wat kinderachtig, kijk eens hoe vrolijk lachend hij achterover valt.quote:
Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:28 schreef Typisch het volgende:
De Vrij en Indi mogen ze voor 20 miljoen per stuk ophalen.
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.quote:
Doe normaal ik ben ouder dan Smoofiequote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
R.I.P. Smoofie.
14-04-1990 - 07-10-2012
Niet die met de botte mes van 2 minuten langquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.Maar ik ben niet competitief ingesteld dus post deze hier niet
Terechtquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een keer een ban voor.
Als je in mn profile kijkt zie je dat ik wat jonger ben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:32 schreef j0rdiiii het volgende:
R.I.P. Smoofie.
14-04-1990 - 07-10-2012
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet die met de botte mes van 2 minuten lang?
Wat die drugsbendes daar uithalen is echt extreem.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hmm ik zag gister wel een gifje van die Mexicanen welke onthoofd worden door een cirkelzaag.Maar ik ben niet competitief ingesteld dus post deze hier niet
Wat?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:35 schreef Caland het volgende:
Steven wil je echt niet vertellen wat er aan de hand is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |