Welke is dat dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit 'the fuck'... niks wordt the fuck meer vandaag na die chainsaw beheading GIf, tyfus Mexicanen.
Ja en dat waren serie moordenaars, die hebben dit met vele willekeurige slachtoffers gedaan. Die heb ik nooit af durven kijken.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt ook een filmpje waar 2 gasten uit Oekraine ofzo een man met een ham en nog iets helemaal mishandelen, zn ogen eruithalen etc terwijl hij nog leeft. Ze hadden 10 man ofzo zo gedood.
vooral zwervers.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:48 schreef Smoofie het volgende:
Je hebt ook een filmpje waar 2 gasten uit Oekraine ofzo een man met een ham en nog iets helemaal mishandelen, zn ogen eruithalen etc terwijl hij nog leeft. Ze hadden 10 man ofzo zo gedood.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke is dat dan?![]()
Gewoon dat filmpje met zo'n dikke gast rechts en een dunne links, waar de ene een kettingzaag over zich heen krijgt en de ander een mes?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga ook douche en zo, morgen weer gezellig naar mijn school vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar ik ga ook douche en zo, morgen weer gezellig naar mijn school vriendjes en vriendinnetjes![]()
![]()
Uitstellen staat gelijk aan twijfel en dan zelfmoord plegen is altijd het halve werk en een pure roep om aandacht met zelden een dodelijke afloop.quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alles alweer oké met je of wil je nog steeds zelfmoord plegen?
gloryquote:Op maandag 8 oktober 2012 00:08 schreef Doublepain het volgende:
Welke is beter?
Saints and Soldiers of Glory?
Welke keek je?quote:Op maandag 8 oktober 2012 03:02 schreef Doublepain het volgende:
Film was begin leuk en op et eind viel ik zowat in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |