De SBS6 zondagavond missen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbal
Ik kijk studiosport en SV eigenlijk ook nooit, en gisteren helemaal met Barca-Real, Milan-Inter en Marseille-PSG is er wel wat beters op tvquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbal
Clasico op het tweede schermquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk studiosport en SV eigenlijk ook nooit, en gisteren helemaal met Barca-Real, Milan-Inter en Marseille-PSG is er wel wat beters op tv
Zeg ik nietquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Stijntje hoe doe jij het in de korfbal competitie dit jaar ?
Reizenweek mien jong. Dan is 3 kwart van je docenten weg.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef Saind het volgende:
[..]
Jeugd van tegenwoordig![]()
Geen ophok-uren?
Nee joh, Undercover in Nederland.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SBS is nu toch weer kut? Geen RMV
Lekker vroeg uit?quote:
Geen herhalingen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee joh, Undercover in Nederland.
3 uurtjes maar ja. Kwam er alleen achter op school dat het eerste uur uitviel, dat bleek een smet.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3 uurtjes maar ja. Kwam er alleen achter op school dat het eerste uur uitviel, dat bleek een smet.
yoquote:
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.quote:
chillen in de lobby dusquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |