Is it back?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Even undercover in Nederland terug kijken
quote:
Vanavond? Lul.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh vet, ff herhaling kijken vaavond.
Je was de enige in je klas die het niet wist?quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En ik kon ook al nergens mijn tijd verdoen. Toen heb ik eenzaam op een bank gezeten tot de drie kwartier voorbij waren.
Doe eens rustig stijntjequote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond? Lul.
Ga ik nu effekes doen.
Weet ik eigenlijk niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je was de enige in je klas die het niet wist?
Happol, katertje van gisteren verwerkt?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik haat darten. Behalve als Balotelli moet spelen.
Ziet niemand uit zijn klas maar hij weet het nietquote:
Goed ja.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Was ie goed gisteren? Hoeveel keer dat dit kan in Nederland?
Hij kwam erachter dat er geen les was en is toen gevlucht naar een hpekje ergens in de school waar nooit iemand komt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 11:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ziet niemand uit zijn klas maar hij weet het niet
Lekker chillen met zijn pokemon kaartjesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij kwam erachter dat er geen les was en is toen gevlucht naar een hpekje ergens in de school waar nooit iemand komt.
Sowieso datingssitesquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een reactie achterlaten onder undercover in Nederland
Daaromquote:Op maandag 8 oktober 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sowieso datingssites
Dan vraag je erom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |