Wat zie je niet?quote:Op maandag 8 oktober 2012 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat ziet iedereen wat ik niet zie bij de rode kaart van Maher!?
Ik zou een geagiteerde brief schrijvenquote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
'Glory', een film over een peloton zwarte vrijwilligers in het leger. Met jawel, hoofdrol voor een blanke.
Way to go Hollywood. Verder wel een goede film inderdaad.
Dat is toch een oude film of is er een remake?quote:Op maandag 8 oktober 2012 08:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
'Glory', een film over een peloton zwarte vrijwilligers in het leger. Met jawel, hoofdrol voor een blanke.
Way to go Hollywood. Verder wel een goede film inderdaad.
Heeft hij nou een snor of gewoon een extreem donkere bovenlip?quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 09:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heeft hij nou een snor of gewoon een extreem donkere bovenlip?
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongenquote:
Hedde gij meegedaan aan 1 tegen 100?quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongen
Goed ingeschoten.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij mag Luciano ook wel bedanken voor die goal, die stond erbij en keer ernaar, maar verder wel leuk voor die jongen
Dat klopt ongeveer, maar ik heb niet mee gedaan aan één tegen 100, ik heb het zelfs nog nooit gezienquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Een onafhankelijke textiel agent, was jij niet zoiets?
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbalquote:Op maandag 8 oktober 2012 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt ongeveer, maar ik heb niet mee gedaan aan één tegen 100, ik heb het zelfs nog nooit gezien
Ook een manier om je leven te vergooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Gast hoe kun je daar nou geen fan van zijn. Ideaal voor tussen samenvattingen en studio voetbal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |