Is gewoon een oud liedje dat ze geadopteerd hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom zingen de West Ham Supporters over blowing bubbles![]()
hou je bekquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.
[..]
oh jawel, maar dat is van de reclame.
"Ben jij gelukkig getrouwd?" Ben jij een smerige kuthoer?"Ik ook".
Krijgt alle wijven in Amsterdam plat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welke clichés zijn er ook alweer nog meer over Eriksen? Ik heb eeuwig talent en het komt er niet uit al gehad.
Dank, ff wachten op de geschikte voorzet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijgt alle wijven in Amsterdam plat.
Klaar voor Barca
De nieuwe Messi
Hij kan ook heel goed voorzetten geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dank, ff wachten op de geschikte voorzet.
Precies, laatst een goede hoekschop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij kan ook heel goed voorzetten geven.
Stoer man.quote:
Inderdaad, ik leef het harde leven dus heb ik dat nodig om mijn zware bestaan even te vergeten.quote:
Weekendje bruin dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leef het harde leven dus heb ik dat nodig om mijn zware bestaan even te vergeten.
Wat een land is dit tochquote:Uit het ontwerpbesluit zou blijken dat Bleker slachters wil verplichten om aanwijzingen op te volgen van een toezichthoudend ambtenaar, bijvoorbeeld over de plek in de hals waar de snede wordt gemaakt, en het aantal snijbewegingen. Joden zien hier gevaar in, omdat het vlees op die manier mogelijk zijn koosjere karakter kan verliezen.
toezichthoudende ambtenaar? Dus zo schept de VVD banenquote:
Ze zouden de overheid juist kleiner gaan makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toezichthoudende ambtenaar? Dus zo schept de VVD banen. Wel erg links van ze.
Maar toch banen creëren. Dit is les 1 van hoe schep je banen van prof. Stapels.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zouden de overheid juist kleiner gaan maken
Als ze dan een Rabbi nemen, is het probleem opgelost, heb je 2 in éénquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bleker is toch CDA?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, ik lul ook maar een eind heen.quote:
Dat doet Bleker ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, ik lul ook maar een eind heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |