neequote:
Ik zie het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, hij blijft gewoon staan.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ik ging testen of het echt tubgirl was.
Verdorie.
Nu nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ergens aan het headbangen.
zien er uit als een stel wow spelende geeks ditquote:
overmorgen in lucky in rijssenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:23 schreef Typisch het volgende:
Dat ziet er leuk uit zeg, zou er graag heen gegaan zijn!
Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Was Rens nou maar hier gaan werken ipv chillen in de lobby
Ja en die Paul.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, mensen die Fok verlaten wissen hun UI, Ondertitel, enzovoort. Zie Ajacied4lf.
Ik zou het niet aangeven neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???
elke debiel kent wel iemand die wel gebruikt of kan verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben niet eens een drugsgebruiker.
Paul-89quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook verdwenen ja. Die liep toen extreem te zaniken om alles.
Is dat zo ja? Treurig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paul-89
Zit op dat andere foesbalforum nog
Daar zat ie vanaf het begin alquote:
Nopequote:
Ja dan is ie er toch niet natte hondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
Maar niet weg voor altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan is ie er toch niet natte hond
Vast nietquote:
Zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast niet
En hij bleef voor 6maanden toch?
haha grapjasquote:
Je hebt me door, ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
quote:
Poelenburgquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.
Deze boi weetquote:
Ik ga ook in bed liggenquote:
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?
Die knul is Fok gewoon zat.
Lag hij vorige week ook voor de winkel om een iphone 4s+?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied4lf is wel een keiharde Apple gebruiker he.
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaartquote:
Waar was je ook alweer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Goedkoop voedsel daar hč? Duur zuipen wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Praag. Studiereisje maar we zijn te vroeg voor de presentatie. Reisje werd wel 20 e goedkoper door hier heen te gaan. Goeie sponsoring welquote:
40 kronen voor een halve liter. Stuk duurder dan afgelopen vakantie in de Balkan maar stuk goeiekoper dan thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedkoop voedsel daar hč? Duur zuipen wel.
Vanavond motorrijlesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Waarom zo vroeg morgen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond pizza. Morgenochtend half 8 bier![]()
En vanavond ook uiteraard
O je gaat dus, hoe laat is die wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bus naar Londen. West Ham - Arsenal gucken.
Nice! Hoe lang doet de bus daarover?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je gaat dus, hoe laat is die wedstrijd?
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dat ik mee kan. Uur of 6 gok ik?quote:
Nice, hoe hebben jullie dat gefikst en wat kost het?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.
[..]
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dag ik mee kan. Uur of 6 gok ik?
Ook geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nice, hoe hebben jullie dat gefikst en wat kost het?
Tof man. Mucho grande plezieros.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook geen ideeHet enige wat ik heb gedaan is ja gezegd en een rugzak met bier gevuld.
Je bent nogal op de Spaanse toer, zou eerder een beetje Napolitaans verwachten na gisterenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tof man. Mucho grande plezieros.
Heb alleen de laatste 20 minuten gezien. Dus alleen maar aanslagen op Lens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent nogal op de Spaanse toer, zou eerder een beetje Napolitaans verwachten na gisteren
Met jouw vorige jas heb je nog veel lol gehad zo te zien:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef E.H. het volgende:
Ik ben er over uit. Jas die tegen de regen kan wordt het.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met jouw vorige jas heb je nog veel lol gehad zo te zien:
[ afbeelding ]
Oh, en goedemorgen allemaal
Haha, dat is die walvis van de gluurbuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ging ook eens met de bus naar london, wij gingen om 9 uur weg en waren daar zo rond 5.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.
[..]
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dat ik mee kan. Uur of 6 gok ik?
En dan met de boot of trein bij calais?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ging ook eens met de bus naar london, wij gingen om 9 uur weg en waren daar zo rond 5.
Pff, kut hindoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boot, terugweg hadden we hem gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan met de boot of trein bij calais?
Laatste boot?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boot, terugweg hadden we hem gemist
Geloof dat ie dag en nacht gaat. Sindsdien is mijn haat tegen bussen alleen maar gegroeid.quote:
Ja, ik heb er ook echt een pleurishekel aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat ie dag en nacht gaat. Sindsdien is mijn haat tegen bussen alleen maar gegroeid.
ach, de wedstrijd zal veel goedmaken. Ga je dezelfde dag terug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt een pleurishekel aan
Ook weer geen idee. Vertrekt die bus uit België? Dat is eigenlijk het enige dat ik weet, dat we eerst nog naar België moeten met de auto en vanaf daar de bus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:23 schreef E.H. het volgende:
Is dat met die Nederlandse Hammers club, waar je mee gaat, Knut?
Kan jouw auto zo snel DonRaja?quote:Snelheidsduivel rijdt 300 km per uur op Belgische snelweg
BRUSSEL - Een zakenman die bijna 300 kilometer per uur op een Belgische autosnelweg reed, is een rijverbod van 2 jaar en 8 maanden opgelegd.
Hij kreeg ook een boete van 4400 euro en een rijverbod van 2,5 jaar voorwaardelijk.
Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De snelheidsduivel bereikte op de weg tussen Antwerpen en Gent een snelheid van 292 kilometer per uur in zijn Range Rover Evoque. Een 14-jarige passagier filmde de rit en plaatste de opname op de internetsite Youtube onder de naam "Superstijn".
De 48-jarige bestuurder werd ook gestraft omdat zijn autoverzekering niet in orde was.
Had ik maar een Aston Martin...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jouw auto zo snel DonRaja?
Superstijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de tekst aangepast...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan nog carbon black ookquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de tekst aangepast...
Ik hoorde het bericht op de radio vanochtend en heb zijn tekst niet direct gelezen.quote:
Ik las het ook alsof het waar wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde het bericht op de radio vanochtend en heb zijn tekst niet direct gelezen.
Een collega van mij heeft trouwens na een dronken aanvaring met een boom een rijontzegging gekregen van 3 maanden. Maar alleen voor de weekendsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft trouwens na een dronken aanvaring met een boom een rijontzegging gekregen van 3 maanden. Maar alleen voor de weekends
Paar jaar geleden in Aruba geweest. Als je daar sterrezat was, moest je met alarmlichten aan, met 2 wielen in de berm rijden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]De land van jou
. Weten ze daar überhaupt wat ze doen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paar jaar geleden in Aruba geweest. Als je daar sterrezat was, moest je met alarmlichten aan, met 2 wielen in de berm rijden.
Meestal haalde je de zatte bestuurder er toch wel uit. Zonder licht met 4 wielen in de berm.
Is het dichter bij huis ook alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Vriend van mij zijn ouders wonen in Aruba. Hij zei al dat het daar normaal is om stomdronken over straat te reizen.
Ik ben altijd bang dat die dingen over de kop gaan, iets te vaak Mister Bean gekekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het dichter bij huis ook alSicilie ofzo drinken ze hele dag wijn en ondertussen gewoon door blijven blazen in die fiatjes. Is wel aan de rijstijl af te zien ook, natuurlijk.
Altijd als ik daar ben lijkt het me leuk om een keer in zo'n ding te rijden:
[ afbeelding ]
Niet over de kop, maar gewoon omvallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat die dingen over de kop gaan, iets te vaak Mister Bean gekeken
Ja dat bedoel ik. Zeikerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet over de kop, maar gewoon omvallen
Beetje suiker erbij om zoute smaak te compenseren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme
Moest net niezen en nies zo in mijn kopje koffie omdat ik telaat was met handje ervoor
Gewoon eruit gelepeld toch, het was een drijvertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje suiker erbij om zoute smaak te compenseren.
Ik zag laatst beelden van Elia, die kan je dat net zo goed ook gelijk oproepenquote:
Stekelenburgquote:
quote:Een reactie van jou in dit document is verwijderd door een moderator.
De opgegeven reden: Grof / Niet te accepteren taalgebruik
Het gaat om de volgende reactie:
Afgrijselijk slechte pot, Steve Mccoward, bedankt!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Post je een redelijke reactie op voetbalzone.nl, krijg je dit in je inbox:
[..]_!
Voetbalzonequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Post je een redelijke reactie op voetbalzone.nl, krijg je dit in je inbox:
[..]_!
Hier.quote:
Otto inderdaad.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh jammer, ik had even de hoop dat we hier met het slagschip te maken hadden.
Oh geen Douglas. Dan Viergever.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stekelenburg
Janmaat - Douglas - Heitinga - BMI
N. de Jong - v.d. Vaart - Strootman
Narsingh - van Persie - Lens
Niks mis mee
Ik ga anders niet zo snel ten onder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oh jammer, ik had even de hoop dat we hier met het slagschip te maken hadden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:51 schreef Stevenzenl het volgende:
Genoten gister van PSV. Lange samenvatting op eredivisielive.nl btw
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
KutPSV, mn euro's verbrand. Bovendien waarom kom je dit melden in de VBL SC?
Omdat je hier nooit bent en wij een bende autisten zijn die niet tegen abrupte veranderingen kunnen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit bent en wij een bende autisten zijn die niet tegen abrupte veranderingen kunnen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Omdat je hier nooit bent en wij een bende autisten zijn die niet tegen abrupte veranderingen kunnen.
geen flauw ideequote:
Hij is naar dat feestje gegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen flauw idee
denk dat ie ongesteld is
Oh, dan denk ik dat ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen flauw idee
denk dat ie ongesteld is
Duurt lang dat feestjequote:
Doe ff taxi bellen dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck, ik moet naar een ander gebouw lopen en de zondvloed begint hier net
Daar heeft jullie volk toch nooit zo een moeite mee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck, ik moet naar een ander gebouw lopen en de zondvloed begint hier net
Ik zit in Anderlecht, als ik in een taxi stap ben ik automatisch lid van een terroristische cel...quote:
Met zondigen niet neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Daar heeft jullie volk toch nooit zo een moeite mee?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit in Anderlecht, als ik in een taxi stap ben ik automatisch lid van een terroristische cel...
haha soekelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
1 x in brussel de taxi gepakt. Tenminste, dat wilden we graag, mijnheer vond het te dichtbij om te rijden. Was gvd 3 kwartier lopen.
Je wordt sowieso gelovig van alle schietgebedjes die je doet als je bij zo'n kamikazetaxi in Brussel instapt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
1 x in brussel de taxi gepakt. Tenminste, dat wilden we graag, mijnheer vond het te dichtbij om te rijden. Was gvd 3 kwartier lopen.
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dit is mij ook een paar keer overkomen jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.
ff checken, 8 euro, valt meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.
Met de huidige iphone maps ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk nu naar de kaart van Brussel en was echt vlakbij het station, blijkbaar. Pre iPhone tijdperk
Vantevoren prijs afspreken, learned it the hard way....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Taxi in belgie is trouwens best prijzig don, moest van spa naar een dorp ernaast gelijk 70 euro ofzo.
Dat is best zonde eigenlijk. Ik las een tijd terug een stuk van een gozer die zich verdiepte in verloren genieën, kan alleen niet meer op zijn naam komen. Dat ging over hoeveel Einsteins en Newtons er wel niet verloren zijn gegaan in bijvoorbeeld een continent als Afrika. Hoever wij als mensheid al zouden zijn als alle mensen gewoon school konden volgen, waarschijnlijk een heel stuk verder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
In Stockholm vaak de taxi genomen, opvallend hoeveel hoogopgeleide genieen uit Iran/Afghanistan etc. daat taxichauffeur zijn.
Ik dacht eerst dat ze maar wat uit hun nek lulden, maar het bleek echt zo te zijn: professoren, chirurgen, advocaten. En ook 1 somalisch vrouwtje van 1m50 die als taxi in een 300C rondreed.quote:
ben niet in de taxi gestapt. Een of ander persoon bood ons een rit aan, knaap 20 eckers gegeven en ik was happy.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vantevoren prijs afspreken, learned it the hard way....
200 kronen is toch al 4/5 halve liters aldaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ff checken, 8 euro, valt mee![]()
In Tokyo kijken alle taxi chauffeurs tv terwijl ze nonchalant over 6 baans wegen crossen
In Wallonië biedt één of andere persoon je een rit aan... Weet je zeker dat je dezelfde dag bent aangekomen en had je geen vreemde kriebel in je kont?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben niet in de taxi gestapt. Een of ander persoon bood ons een rit aan, knaap 20 eckers gegeven en ik was happy.
hehe, was met een kleine groep. Dus dat is niet gebeurd. Deel ons anders je verhaal van Berlijn. Je weet wel, zoenen met een man?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Wallonië biedt één of andere persoon je een rit aan... Weet je zeker dat je dezelfde dag bent aangekomen en had je geen vreemde kriebel in je kont?
Ik heb andere ervaringen met zequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Berlijn vind ik de taxi chauffeurs wel ok. Keer daar prijs gevraagd, 12 euro volgens man, kom bij het hotel staat er 15 op de meter. Hij stond er op om maar 12 euro te krijgen van ons. Top
Wel gelukkig getrouwd dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Moest even van mijn schoonvader kijken welke seats hij had geboekt voor een vlucht terug uit Suriname. Moest ik even inloggen op zijn gmail account, blijkt die player zich te hebben aangemeld voor Secondlove...
Ik vind dat je daar erg opvallend veel in geinteresseerd bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe, was met een kleine groep. Dus dat is niet gebeurd. Deel ons anders je verhaal van Berlijn. Je weet wel, zoenen met een man?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Moest even van mijn schoonvader kijken welke seats hij had geboekt voor een vlucht terug uit Suriname. Moest ik even inloggen op zijn gmail account, blijkt die player zich te hebben aangemeld voor Secondlove...
Flirten is niet strafbaar!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar erg opvallend veel in geďnteresseerd bent
oh jawel, maar dat is van de reclame.quote:
Door selectief te quoten ja, ik heb daarna al gemeld dat het geen dude wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.
[..]
oh jawel, maar dat is van de reclame.
"Ben jij gelukkig getrouwd?""Ik ook".
Zo werkt het in de wereld don.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door selectief te quoten ja, ik heb daarna al gemeld dat het geen dude was
Dat verrast je toch niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Misschien hangt het er ook vanaf hoe lam je zo'n taxi invaltquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen met ze
Ik was meer aan het spacenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hangt het er ook vanaf hoe lam je zo'n taxi invalt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Taxichauffeur ziet het in je ogen: easy money.
In Kuala Lumpur op de markt in Chinatown zien ze het aan de kleur van het tasje dat de eerste verkoper je geeft. Als je een zwart tasje had, sprak bijna niemand je aan --> goede onderhandelaar, weinig marge of local. Blauw tasje (mijn paquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Taxichauffeur ziet het in je ogen: easy money.
Is gewoon een oud liedje dat ze geadopteerd hebbenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom zingen de West Ham Supporters over blowing bubbles![]()
hou je bekquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.
[..]
oh jawel, maar dat is van de reclame.
"Ben jij gelukkig getrouwd?" Ben jij een smerige kuthoer?"Ik ook".
Krijgt alle wijven in Amsterdam plat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welke clichés zijn er ook alweer nog meer over Eriksen? Ik heb eeuwig talent en het komt er niet uit al gehad.
Dank, ff wachten op de geschikte voorzet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Krijgt alle wijven in Amsterdam plat.
Klaar voor Barca
De nieuwe Messi
Hij kan ook heel goed voorzetten geven.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dank, ff wachten op de geschikte voorzet.
Precies, laatst een goede hoekschop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij kan ook heel goed voorzetten geven.
Stoer man.quote:
Inderdaad, ik leef het harde leven dus heb ik dat nodig om mijn zware bestaan even te vergeten.quote:
Weekendje bruin dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Inderdaad, ik leef het harde leven dus heb ik dat nodig om mijn zware bestaan even te vergeten.
Wat een land is dit tochquote:Uit het ontwerpbesluit zou blijken dat Bleker slachters wil verplichten om aanwijzingen op te volgen van een toezichthoudend ambtenaar, bijvoorbeeld over de plek in de hals waar de snede wordt gemaakt, en het aantal snijbewegingen. Joden zien hier gevaar in, omdat het vlees op die manier mogelijk zijn koosjere karakter kan verliezen.
toezichthoudende ambtenaar? Dus zo schept de VVD banenquote:
Ze zouden de overheid juist kleiner gaan makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
toezichthoudende ambtenaar? Dus zo schept de VVD banen. Wel erg links van ze.
Maar toch banen creëren. Dit is les 1 van hoe schep je banen van prof. Stapels.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze zouden de overheid juist kleiner gaan maken
Als ze dan een Rabbi nemen, is het probleem opgelost, heb je 2 in éénquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Bleker is toch CDA?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, ik lul ook maar een eind heen.quote:
Dat doet Bleker ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, ik lul ook maar een eind heen.
Welkom terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat is die james bond reclame irritant, mijn naam, AT etc verdwijnen gewoon door die kut reclame
Ja daar heeft hij zich lekker ingeluldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een jonge vrouw om mee te lullen.
Ik heb er zelf ook last vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je niet iets regelen bij je baas dat dit niet werkt?
Wat een kutlettertypequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dus dit is een soort manier van abo's aantrekkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook last van
Neem een abo krijg je te horen denk ik
Wat is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een irritante banner jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dus dit is een soort manier van abo's aantrekken![]()
Net zoals virusscanners die dan virussen op je computer zetten en het pas eraf kan als je het koopt
Dat klopt toch wel, helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Binnenstad van Utrecht op apple kaarten
[ afbeelding ]
Nooit meer reclame. Waar dan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar dat je die "je hebt je addblocker aanstaan"-melding krijgt hier.quote:
Klopt. Klein ongemak...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat je die "je hebt je addblocker aanstaan"-melding krijgt hier.
Gewoon bier gaan drinken, dan vliegt de tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 3 kwartier.
Wat is dat toch dat een vrijdagmiddag langer lijkt te duren dan een heel weekend
Ik moet nog eens zo'n heupflacon aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef E.H. het volgende:
[..]
Gewoon bier gaan drinken, dan vliegt de tijd.
haha mikey is een joodquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de trein in de trein nee dat vind ik nooit zo fijn.
moet je aan hem vragenquote:
Misschien via een omleiding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze vertrekt naar het zuiden niet het oosten.
Zuid-oost, nog nooit iets gekomen uit die combi...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze vertrekt naar het zuiden niet het oosten.
Wat ga je daar helemaal doen man. Rare route ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan krijg je straks de multicultie gevaarlijke steden als Breda en Tilburg om als klap de vuurpijl in Antwerpen de bus te moeten pakken door Merksem dan waan ik me altijd even in Malakesch.
Leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wedstrijdje fc Antwerp tegen Zulte Waregem.
Daarna op zondag Genk.
Op vrijdagavond in de trein is een ramp. 200 studenten met laptops die series/films aan het kijken zijn...met het geluid vol aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kanker scholieren altijd lawaai maken.
Jij rijdt toch wel 1e klasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op vrijdagavond in de trein is een ramp. 200 studenten met laptops die series/films aan het kijken zijn...met het geluid vol aan
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.quote:
Assertief zijn. Wel eens van gehoord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.
Ik ben al bijna een jaar niet meer met de trein geweest.
Dat zou verboden moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.
Ik ben al bijna een jaar niet meer met de trein geweest.
quote:STEENWIJK/GIETEN - De cocaďne die is gevonden in drie supermarkten blijkt een straatwaarde te hebben van een miljoen euro.
Medewerkers van de vestiging van de C1000 aan het Steenwijkerdiep in Steenwijk vonden de cocaďne tussen de bananen. Ook in twee andere supermarkten, in Drenthe - distributiecentrum van C1000 in Gieten - en Friesland, zijn de drugs aangetroffen. Het gaat om enkele tientallen kilo's.
De cocaďne is in beslag genomen en de politie onderzoekt de herkomst. De politie vermoedt dat de partij drugs onderschept had moeten worden voordat het in de supermarkten terecht kwam, maar dat dat mislukt is.
Hier werkte ik eerst als vakkenvullerquote:LEEUWARDEN - De politie heeft na de bizarre vondst van tientallen kilo’s cocaďne in bananendozen in enkele noordelijke C1000-supermarkten nog de hele dag gezocht of er meer verboden waar verstopt was op groenteafdelingen. De bananenvoorraad bleek echter verder vrij van de harddrugs, aldus de Drentse politie. Het is nog een groot raadsel waar de coke vandaan komt.
De verborgen waar dook op in een C1000 in Leeuwarden, in het Overijsselse Steenwijk en het distributiecentrum in het Drentse Gieten. De straatwaarde bedraagt een miljoen euro. Waarschijnlijk ging er iets mis bij het invoeren van de drugs vanuit een land als Ecuador. De bananenboot arriveerde vermoedelijk in Antwerpen. De ontvangende smokkelaars hebben blijkbaar door een dure vergissing de verkeerde pallet met fruit naar ons land doorgelaten, liet de Drentse politie weten.
En het dan meldenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Hier werkte ik eerst als vakkenvuller. Voor een miljoen euro aan coke in Steenwijk
. Je zou dat maar vinden tussen de bananen
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leg dat maar eens aan je baas uit
Ik zou als eerste die waar is mijn coke gast uit Hilversum ondervragen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangeven
Waarschijnlijk gaat het om een mislukte drugsdeal die via de vrachtwagen van de C1000 werd vervoerd en onderweg ergens onderschept moest worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangeven
Waarschijnlijk gaat het om een mislukte drugsdeal die via de vrachtwagen van de C1000 werd vervoerd en onderweg ergens onderschept moest worden.
Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk jaquote:
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Een neger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk ja
Wat had dat met mijn post te maken dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Bad
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaan.
Deze is leuk gedaan
JA inderdaad, was nooit echt grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat had dat met mijn post te maken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
SAPquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Nu Groenlinks nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Ik ook niet, het is dus ook geen neger maar een latino?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Normale zenders weet ik niet maar Film1 series zendt het uit in NLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
AMC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |