Kan jouw auto zo snel DonRaja?quote:Snelheidsduivel rijdt 300 km per uur op Belgische snelweg
BRUSSEL - Een zakenman die bijna 300 kilometer per uur op een Belgische autosnelweg reed, is een rijverbod van 2 jaar en 8 maanden opgelegd.
Hij kreeg ook een boete van 4400 euro en een rijverbod van 2,5 jaar voorwaardelijk.
Dat meldden Vlaamse media vrijdag. De snelheidsduivel bereikte op de weg tussen Antwerpen en Gent een snelheid van 292 kilometer per uur in zijn Range Rover Evoque. Een 14-jarige passagier filmde de rit en plaatste de opname op de internetsite Youtube onder de naam "Superstijn".
De 48-jarige bestuurder werd ook gestraft omdat zijn autoverzekering niet in orde was.
Had ik maar een Aston Martin...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jouw auto zo snel DonRaja?
Superstijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de tekst aangepast...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
en dan nog carbon black ookquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh wacht, je hebt de tekst aangepast...
Ik hoorde het bericht op de radio vanochtend en heb zijn tekst niet direct gelezen.quote:
Ik las het ook alsof het waar wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik hoorde het bericht op de radio vanochtend en heb zijn tekst niet direct gelezen.
Een collega van mij heeft trouwens na een dronken aanvaring met een boom een rijontzegging gekregen van 3 maanden. Maar alleen voor de weekendsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een collega van mij heeft trouwens na een dronken aanvaring met een boom een rijontzegging gekregen van 3 maanden. Maar alleen voor de weekends
Paar jaar geleden in Aruba geweest. Als je daar sterrezat was, moest je met alarmlichten aan, met 2 wielen in de berm rijden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:35 schreef napoleonfour het volgende:
[..]De land van jou
. Weten ze daar überhaupt wat ze doen?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Paar jaar geleden in Aruba geweest. Als je daar sterrezat was, moest je met alarmlichten aan, met 2 wielen in de berm rijden.
Meestal haalde je de zatte bestuurder er toch wel uit. Zonder licht met 4 wielen in de berm.
Is het dichter bij huis ook alquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]. Vriend van mij zijn ouders wonen in Aruba. Hij zei al dat het daar normaal is om stomdronken over straat te reizen.
Ik ben altijd bang dat die dingen over de kop gaan, iets te vaak Mister Bean gekekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is het dichter bij huis ook alSicilie ofzo drinken ze hele dag wijn en ondertussen gewoon door blijven blazen in die fiatjes. Is wel aan de rijstijl af te zien ook, natuurlijk.
Altijd als ik daar ben lijkt het me leuk om een keer in zo'n ding te rijden:
[ afbeelding ]
Niet over de kop, maar gewoon omvallenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat die dingen over de kop gaan, iets te vaak Mister Bean gekeken
Ja dat bedoel ik. Zeikerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niet over de kop, maar gewoon omvallen
Beetje suiker erbij om zoute smaak te compenseren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Goffedomme
Moest net niezen en nies zo in mijn kopje koffie omdat ik telaat was met handje ervoor
Gewoon eruit gelepeld toch, het was een drijvertjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beetje suiker erbij om zoute smaak te compenseren.
Ik zag laatst beelden van Elia, die kan je dat net zo goed ook gelijk oproepenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |