Welkom terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef Doublepain het volgende:
Godsamme wat is die james bond reclame irritant, mijn naam, AT etc verdwijnen gewoon door die kut reclame
Ja daar heeft hij zich lekker ingeluldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel een jonge vrouw om mee te lullen.
Ik heb er zelf ook last vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan je niet iets regelen bij je baas dat dit niet werkt?
Wat een kutlettertypequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dus dit is een soort manier van abo's aantrekkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er zelf ook last van
Neem een abo krijg je te horen denk ik
Wat is dit?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een irritante banner jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh dus dit is een soort manier van abo's aantrekken![]()
Net zoals virusscanners die dan virussen op je computer zetten en het pas eraf kan als je het koopt
Dat klopt toch wel, helemaal niets te doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Binnenstad van Utrecht op apple kaarten
[ afbeelding ]
Nooit meer reclame. Waar dan ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaar dat je die "je hebt je addblocker aanstaan"-melding krijgt hier.quote:
Klopt. Klein ongemak...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vandaar dat je die "je hebt je addblocker aanstaan"-melding krijgt hier.
Gewoon bier gaan drinken, dan vliegt de tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nog 3 kwartier.
Wat is dat toch dat een vrijdagmiddag langer lijkt te duren dan een heel weekend
Ik moet nog eens zo'n heupflacon aanschaffen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:19 schreef E.H. het volgende:
[..]
Gewoon bier gaan drinken, dan vliegt de tijd.
haha mikey is een joodquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de trein in de trein nee dat vind ik nooit zo fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |