moet je aan hem vragenquote:
Misschien via een omleiding.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze vertrekt naar het zuiden niet het oosten.
Zuid-oost, nog nooit iets gekomen uit die combi...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deze vertrekt naar het zuiden niet het oosten.
Wat ga je daar helemaal doen man. Rare route ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dan krijg je straks de multicultie gevaarlijke steden als Breda en Tilburg om als klap de vuurpijl in Antwerpen de bus te moeten pakken door Merksem dan waan ik me altijd even in Malakesch.
Leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wedstrijdje fc Antwerp tegen Zulte Waregem.
Daarna op zondag Genk.
Op vrijdagavond in de trein is een ramp. 200 studenten met laptops die series/films aan het kijken zijn...met het geluid vol aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kanker scholieren altijd lawaai maken.
Jij rijdt toch wel 1e klasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op vrijdagavond in de trein is een ramp. 200 studenten met laptops die series/films aan het kijken zijn...met het geluid vol aan
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.quote:
Assertief zijn. Wel eens van gehoord?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.
Ik ben al bijna een jaar niet meer met de trein geweest.
Dat zou verboden moeten zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar dat zat dan ook vol met studenten.
Ik ben al bijna een jaar niet meer met de trein geweest.
quote:STEENWIJK/GIETEN - De cocaďne die is gevonden in drie supermarkten blijkt een straatwaarde te hebben van een miljoen euro.
Medewerkers van de vestiging van de C1000 aan het Steenwijkerdiep in Steenwijk vonden de cocaďne tussen de bananen. Ook in twee andere supermarkten, in Drenthe - distributiecentrum van C1000 in Gieten - en Friesland, zijn de drugs aangetroffen. Het gaat om enkele tientallen kilo's.
De cocaďne is in beslag genomen en de politie onderzoekt de herkomst. De politie vermoedt dat de partij drugs onderschept had moeten worden voordat het in de supermarkten terecht kwam, maar dat dat mislukt is.
Hier werkte ik eerst als vakkenvullerquote:LEEUWARDEN - De politie heeft na de bizarre vondst van tientallen kilo’s cocaďne in bananendozen in enkele noordelijke C1000-supermarkten nog de hele dag gezocht of er meer verboden waar verstopt was op groenteafdelingen. De bananenvoorraad bleek echter verder vrij van de harddrugs, aldus de Drentse politie. Het is nog een groot raadsel waar de coke vandaan komt.
De verborgen waar dook op in een C1000 in Leeuwarden, in het Overijsselse Steenwijk en het distributiecentrum in het Drentse Gieten. De straatwaarde bedraagt een miljoen euro. Waarschijnlijk ging er iets mis bij het invoeren van de drugs vanuit een land als Ecuador. De bananenboot arriveerde vermoedelijk in Antwerpen. De ontvangende smokkelaars hebben blijkbaar door een dure vergissing de verkeerde pallet met fruit naar ons land doorgelaten, liet de Drentse politie weten.
En het dan meldenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[..]
Hier werkte ik eerst als vakkenvuller. Voor een miljoen euro aan coke in Steenwijk
. Je zou dat maar vinden tussen de bananen
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangevenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Leg dat maar eens aan je baas uit
Ik zou als eerste die waar is mijn coke gast uit Hilversum ondervragen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangeven
Waarschijnlijk gaat het om een mislukte drugsdeal die via de vrachtwagen van de C1000 werd vervoerd en onderweg ergens onderschept moest worden.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken bijna iedereen die daar werkt dus wil wel even weten welke domme teringmongool dat heeft lopen aangeven
Waarschijnlijk gaat het om een mislukte drugsdeal die via de vrachtwagen van de C1000 werd vervoerd en onderweg ergens onderschept moest worden.
Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk jaquote:
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Een neger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk ja
Wat had dat met mijn post te maken dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Bad
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaan.
Deze is leuk gedaan
JA inderdaad, was nooit echt grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat had dat met mijn post te maken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
SAPquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Nu Groenlinks nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Ik ook niet, het is dus ook geen neger maar een latino?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Normale zenders weet ik niet maar Film1 series zendt het uit in NLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
AMC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
chileenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is dus ook geen neger maar een latino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |