Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk jaquote:
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Badquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Een neger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie of wat is die vent. Leg even uit a.u.b
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe vaak ik die gast al niet voorbij heb zien komen maar deze is toch weer leuk ja
Wat had dat met mijn post te maken dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gustavo Fring, criminal mastermind uit Breaking Bad
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beter dan al die andere Hitler remixes wat ooit begon met "Ik wil naar de dierentuin" die geniaal was van Lucky TV, daarna 100x gedaan.
Deze is leuk gedaan
JA inderdaad, was nooit echt grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij kwam toch steeds voorbij met van die vage subs? Volgens mij ook eens over Chelsea/Arsenal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat had dat met mijn post te maken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA!
SAPquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Nu Groenlinks nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:15 schreef DonRaja het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ider-groenlinks.html
Ik heb 150 euro gewonnen! Nog voor de formatie gereed is, is Sap weg had ik voorspeld.
Ik ook niet, het is dus ook geen neger maar een latino?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je Breaking Bad nog nooit gezien?
Normale zenders weet ik niet maar Film1 series zendt het uit in NLquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
AMC.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee niet bewust iedergeval dat het me is bij gebleven. Welke zender?
chileenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ook niet, het is dus ook geen neger maar een latino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |