Hij is naar dat feestje gegaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen flauw idee
denk dat ie ongesteld is
Oh, dan denk ik dat ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
geen flauw idee
denk dat ie ongesteld is
Duurt lang dat feestjequote:
Doe ff taxi bellen dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck, ik moet naar een ander gebouw lopen en de zondvloed begint hier net
Daar heeft jullie volk toch nooit zo een moeite mee?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:
Aah fuck, ik moet naar een ander gebouw lopen en de zondvloed begint hier net
Ik zit in Anderlecht, als ik in een taxi stap ben ik automatisch lid van een terroristische cel...quote:
Met zondigen niet neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:34 schreef E.H. het volgende:
[..]
Daar heeft jullie volk toch nooit zo een moeite mee?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zit in Anderlecht, als ik in een taxi stap ben ik automatisch lid van een terroristische cel...
haha soekelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
1 x in brussel de taxi gepakt. Tenminste, dat wilden we graag, mijnheer vond het te dichtbij om te rijden. Was gvd 3 kwartier lopen.
Je wordt sowieso gelovig van alle schietgebedjes die je doet als je bij zo'n kamikazetaxi in Brussel instapt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
1 x in brussel de taxi gepakt. Tenminste, dat wilden we graag, mijnheer vond het te dichtbij om te rijden. Was gvd 3 kwartier lopen.
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Dit is mij ook een paar keer overkomen jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.
ff checken, 8 euro, valt meequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:40 schreef E.H. het volgende:
[..]
In Praag keer taxi genomen. Wij zeggen waar we heen moeten. Taxichauffeur lachen. Rijd 300 meter rechtdoor, slaat rechts en vervolgens een keer links af en zegt dat we er zijn. 200 kronen kwijt.
Met de huidige iphone maps ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kijk nu naar de kaart van Brussel en was echt vlakbij het station, blijkbaar. Pre iPhone tijdperk
Vantevoren prijs afspreken, learned it the hard way....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:43 schreef napoleonfour het volgende:
Taxi in belgie is trouwens best prijzig don, moest van spa naar een dorp ernaast gelijk 70 euro ofzo.
Dat is best zonde eigenlijk. Ik las een tijd terug een stuk van een gozer die zich verdiepte in verloren genieën, kan alleen niet meer op zijn naam komen. Dat ging over hoeveel Einsteins en Newtons er wel niet verloren zijn gegaan in bijvoorbeeld een continent als Afrika. Hoever wij als mensheid al zouden zijn als alle mensen gewoon school konden volgen, waarschijnlijk een heel stuk verder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
In Stockholm vaak de taxi genomen, opvallend hoeveel hoogopgeleide genieen uit Iran/Afghanistan etc. daat taxichauffeur zijn.
Ik dacht eerst dat ze maar wat uit hun nek lulden, maar het bleek echt zo te zijn: professoren, chirurgen, advocaten. En ook 1 somalisch vrouwtje van 1m50 die als taxi in een 300C rondreed.quote:
ben niet in de taxi gestapt. Een of ander persoon bood ons een rit aan, knaap 20 eckers gegeven en ik was happy.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vantevoren prijs afspreken, learned it the hard way....
200 kronen is toch al 4/5 halve liters aldaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
ff checken, 8 euro, valt mee![]()
In Tokyo kijken alle taxi chauffeurs tv terwijl ze nonchalant over 6 baans wegen crossen
In Wallonië biedt één of andere persoon je een rit aan... Weet je zeker dat je dezelfde dag bent aangekomen en had je geen vreemde kriebel in je kont?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ben niet in de taxi gestapt. Een of ander persoon bood ons een rit aan, knaap 20 eckers gegeven en ik was happy.
hehe, was met een kleine groep. Dus dat is niet gebeurd. Deel ons anders je verhaal van Berlijn. Je weet wel, zoenen met een man?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
In Wallonië biedt één of andere persoon je een rit aan... Weet je zeker dat je dezelfde dag bent aangekomen en had je geen vreemde kriebel in je kont?
Ik heb andere ervaringen met zequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
In Berlijn vind ik de taxi chauffeurs wel ok. Keer daar prijs gevraagd, 12 euro volgens man, kom bij het hotel staat er 15 op de meter. Hij stond er op om maar 12 euro te krijgen van ons. Top
Wel gelukkig getrouwd dus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Moest even van mijn schoonvader kijken welke seats hij had geboekt voor een vlucht terug uit Suriname. Moest ik even inloggen op zijn gmail account, blijkt die player zich te hebben aangemeld voor Secondlove...
Ik vind dat je daar erg opvallend veel in geinteresseerd bentquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe, was met een kleine groep. Dus dat is niet gebeurd. Deel ons anders je verhaal van Berlijn. Je weet wel, zoenen met een man?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Moest even van mijn schoonvader kijken welke seats hij had geboekt voor een vlucht terug uit Suriname. Moest ik even inloggen op zijn gmail account, blijkt die player zich te hebben aangemeld voor Secondlove...
Flirten is niet strafbaar!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat je daar erg opvallend veel in geïnteresseerd bent
oh jawel, maar dat is van de reclame.quote:
Door selectief te quoten ja, ik heb daarna al gemeld dat het geen dude wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik kan dat altijd tegen je gebruiken.
[..]
oh jawel, maar dat is van de reclame.
"Ben jij gelukkig getrouwd?""Ik ook".
Zo werkt het in de wereld don.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Door selectief te quoten ja, ik heb daarna al gemeld dat het geen dude was
Dat verrast je toch niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
Misschien hangt het er ook vanaf hoe lam je zo'n taxi invaltquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb andere ervaringen met ze
Ik was meer aan het spacenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien hangt het er ook vanaf hoe lam je zo'n taxi invalt
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:52 schreef DonRaja het volgende:
Godsamme![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Taxichauffeur ziet het in je ogen: easy money.
In Kuala Lumpur op de markt in Chinatown zien ze het aan de kleur van het tasje dat de eerste verkoper je geeft. Als je een zwart tasje had, sprak bijna niemand je aan --> goede onderhandelaar, weinig marge of local. Blauw tasje (mijn paquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Taxichauffeur ziet het in je ogen: easy money.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |