neequote:
Ik zie het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Zie, hij blijft gewoon staan.
Ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie het.
Ik ging testen of het echt tubgirl was.
Verdorie.
Nu nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is ergens aan het headbangen.
zien er uit als een stel wow spelende geeks ditquote:
overmorgen in lucky in rijssenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:23 schreef Typisch het volgende:
Dat ziet er leuk uit zeg, zou er graag heen gegaan zijn!
Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Was Rens nou maar hier gaan werken ipv chillen in de lobby
Ja en die Paul.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, mensen die Fok verlaten wissen hun UI, Ondertitel, enzovoort. Zie Ajacied4lf.
Ik zou het niet aangeven neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???
elke debiel kent wel iemand die wel gebruikt of kan verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben niet eens een drugsgebruiker.
Paul-89quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook verdwenen ja. Die liep toen extreem te zaniken om alles.
Is dat zo ja? Treurig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paul-89
Zit op dat andere foesbalforum nog
Daar zat ie vanaf het begin alquote:
Nopequote:
Ja dan is ie er toch niet natte hondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
Maar niet weg voor altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan is ie er toch niet natte hond
Vast nietquote:
Zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast niet
En hij bleef voor 6maanden toch?
haha grapjasquote:
Je hebt me door, ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
quote:
Poelenburgquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.
Deze boi weetquote:
Ik ga ook in bed liggenquote:
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?
Die knul is Fok gewoon zat.
Lag hij vorige week ook voor de winkel om een iphone 4s+?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied4lf is wel een keiharde Apple gebruiker he.
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaartquote:
Waar was je ook alweer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Goedkoop voedsel daar hè? Duur zuipen wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Praag. Studiereisje maar we zijn te vroeg voor de presentatie. Reisje werd wel 20 e goedkoper door hier heen te gaan. Goeie sponsoring welquote:
40 kronen voor een halve liter. Stuk duurder dan afgelopen vakantie in de Balkan maar stuk goeiekoper dan thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedkoop voedsel daar hè? Duur zuipen wel.
Vanavond motorrijlesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Waarom zo vroeg morgen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond pizza. Morgenochtend half 8 bier![]()
En vanavond ook uiteraard
O je gaat dus, hoe laat is die wedstrijd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bus naar Londen. West Ham - Arsenal gucken.
Nice! Hoe lang doet de bus daarover?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je gaat dus, hoe laat is die wedstrijd?
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dat ik mee kan. Uur of 6 gok ik?quote:
Nice, hoe hebben jullie dat gefikst en wat kost het?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.
[..]
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dag ik mee kan. Uur of 6 gok ik?
Ook geen ideequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:13 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nice, hoe hebben jullie dat gefikst en wat kost het?
Tof man. Mucho grande plezieros.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
nicequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook geen ideeHet enige wat ik heb gedaan is ja gezegd en een rugzak met bier gevuld.
Je bent nogal op de Spaanse toer, zou eerder een beetje Napolitaans verwachten na gisterenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tof man. Mucho grande plezieros.
Heb alleen de laatste 20 minuten gezien. Dus alleen maar aanslagen op Lens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bent nogal op de Spaanse toer, zou eerder een beetje Napolitaans verwachten na gisteren
Met jouw vorige jas heb je nog veel lol gehad zo te zien:quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef E.H. het volgende:
Ik ben er over uit. Jas die tegen de regen kan wordt het.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met jouw vorige jas heb je nog veel lol gehad zo te zien:
[ afbeelding ]
Oh, en goedemorgen allemaal
Haha, dat is die walvis van de gluurbuur.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ging ook eens met de bus naar london, wij gingen om 9 uur weg en waren daar zo rond 5.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Half 7 pas.
[..]
Geen idee eigenlijk, hoor pas gisteren dat ik mee kan. Uur of 6 gok ik?
En dan met de boot of trein bij calais?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ging ook eens met de bus naar london, wij gingen om 9 uur weg en waren daar zo rond 5.
Pff, kut hindoe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boot, terugweg hadden we hem gemistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En dan met de boot of trein bij calais?
Laatste boot?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
boot, terugweg hadden we hem gemist
Geloof dat ie dag en nacht gaat. Sindsdien is mijn haat tegen bussen alleen maar gegroeid.quote:
Ja, ik heb er ook echt een pleurishekel aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geloof dat ie dag en nacht gaat. Sindsdien is mijn haat tegen bussen alleen maar gegroeid.
ach, de wedstrijd zal veel goedmaken. Ga je dezelfde dag terug?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ook echt een pleurishekel aan
Ook weer geen idee. Vertrekt die bus uit België? Dat is eigenlijk het enige dat ik weet, dat we eerst nog naar België moeten met de auto en vanaf daar de bus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:23 schreef E.H. het volgende:
Is dat met die Nederlandse Hammers club, waar je mee gaat, Knut?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |