Ik ga ook in bed liggenquote:
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ook maar ik post toch ook gewoon?
Die knul is Fok gewoon zat.
Lag hij vorige week ook voor de winkel om een iphone 4s+?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ajacied4lf is wel een keiharde Apple gebruiker he.
Vanavond snert.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaartquote:
Waar was je ook alweer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Goedkoop voedsel daar hè? Duur zuipen wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond naar een tsjechish restaurant random shit eten van de kaart![]()
Zit bij een bedrijf te wachten op hun presentatie, paupers. Wel wifi though
Praag. Studiereisje maar we zijn te vroeg voor de presentatie. Reisje werd wel 20 e goedkoper door hier heen te gaan. Goeie sponsoring welquote:
40 kronen voor een halve liter. Stuk duurder dan afgelopen vakantie in de Balkan maar stuk goeiekoper dan thuisquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Goedkoop voedsel daar hè? Duur zuipen wel.
Vanavond motorrijlesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:58 schreef Tarado het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan dat herfstweer
Waarom zo vroeg morgen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vanavond pizza. Morgenochtend half 8 bier![]()
En vanavond ook uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |