Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Was Rens nou maar hier gaan werken ipv chillen in de lobby
Ja en die Paul.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef GGMM het volgende:
Sowieso, mensen die Fok verlaten wissen hun UI, Ondertitel, enzovoort. Zie Ajacied4lf.
Ik zou het niet aangeven neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tering, als je dat vindt ga je het toch niet aangeven ???
elke debiel kent wel iemand die wel gebruikt of kan verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik ben niet eens een drugsgebruiker.
Paul-89quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die is ook verdwenen ja. Die liep toen extreem te zaniken om alles.
Is dat zo ja? Treurig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Paul-89
Zit op dat andere foesbalforum nog
Daar zat ie vanaf het begin alquote:
Nopequote:
Ja dan is ie er toch niet natte hondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij ging naar het buitenland voor stage.
Maar niet weg voor altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dan is ie er toch niet natte hond
Vast nietquote:
Zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vast niet
En hij bleef voor 6maanden toch?
haha grapjasquote:
Je hebt me door, ik was niet serieus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
haha grapjas
en rens met zijn status updates over chillen in de lobby in dat vakantieparkje in turkije dan
quote:
Poelenburgquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij was in de Afrikaanderwijk en dacht dat hij in Turkije was.
Deze boi weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |