Ik ken een hoop knopen etc maar een dromenvanger zou ik ook wel eens willen maken.quote:
fijn hoor, en ik hoop echt dat je vannacht als een baby kan slapenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:52 schreef Ehhe het volgende:
Ik ben nog wel heel moe, maar niet té moe om te kunnen slapen straks hoop ik.
Heb jij 'n leuke dag gehad?
nee hoor. heb er al vuur mee gemaakt ook. en snel ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.
Oeeh leuk! Wat is het uiteindelijk geworden?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:55 schreef espri het volgende:
[..]
fijn hoor, en ik hoop echt dat je vannacht als een baby kan slapen![]()
ik heb wel een rustig dagje gehad, wachten op een telefoontje voor werk maar de baby,s willen niet zo hard op het moment en verder zijn we er uit wat we voor bruidsbedankjes doen en al besteld ook dus weer een vinkje op mn lijstje kunnen zetten
ja waarom doe je het niet? ik vind ze ook zo gaaf maar nog nooit gedaan, misschien zou ik het ook eens moeten proberen, heb er wel 2, een grote in de slaapkamer en een kleintje die ik kreeg van een kraamgezinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik ken een hoop knopen etc maar een dromenvanger zou ik ook wel eens willen maken.
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahhaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:57 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oeeh leuk! Wat is het uiteindelijk geworden?
Wel jammer dat je al een paar dagen zonder werk zit...
Klinkt heel erg leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahha
Misschien, eens als ik niets anders te doen heb.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:58 schreef espri het volgende:
[..]
ja waarom doe je het niet? ik vind ze ook zo gaaf maar nog nooit gedaan, misschien zou ik het ook eens moeten proberen, heb er wel 2, een grote in de slaapkamer en een kleintje die ik kreeg van een kraamgezin
Mooi.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
kleine buddha,s om ons geluk te delen, een kaartje eraan met onze namen en trouwdatum en dat in een lila zakje van satijn, zooooo moooiiiii, vinden wij dan hahha
Jaaaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:03 schreef espri het volgende:
[..]
als we terug komen van vakantie, zal ik er een foto van plaatsen
De jurk na een tip van Belle, de boeddha's waren het idee van Dolfie toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:00 schreef espri het volgende:
[..]
van Belle heb je gelijk in, was een toptip maar de buddha,s had ik al idee van maar er wel prive met dolfijntje over gesproken haha.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
De jurk na een tip van Belle, de boeddha's waren het idee van Dolfie toch?
Mag ik een paarse taart met marsepein opperen
Doe de taart maar ook niet met marsepein want dan kom ik ook langs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:10 schreef espri het volgende:
[..]
van Belle heb je gelijk in, was een toptip maar de buddha,s had ik al idee van maar er wel prive met dolfijntje over gesproken haha.
en nee, de taart wordt niet paars
dat kan ik niet beloven, is al besteld namelijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Doe de taart maar ook niet met marsepein want dan kom ik ook langs.![]()
Zoeen?quote:
Zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Maakt ie nou een pijp/afrond gebaartje?
waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:18 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil graag een herfsttafel maken, maar ik vind het dom om kastanjes te zoeken
Als ze eikels zou willen zoeken dan komt ze mij tegen.quote:
Ja weet ik ook niet, als ik iemand anders kastanjes zou zien rapen zou ik het ook niet dom vindenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:19 schreef espri het volgende:
@Rucky ja die wil ik ook
@Ehhe, waarom zou dat dom zijn?
poep hebben aan wat een ander vind hoor, is juist leuk om te doen
Haha leuk, zo'n hobbyquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
hele huis onder de veren en pluis...
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:21 schreef dolfina-chica het volgende:
hele huis onder de veren en pluis...
nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Hoelang gaat het duren voordat je katten erin gaan hangen denk je?
minder nadenken wat een ander van je vindt, maakt het leven een stuk minder complexquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, als ik iemand anders kastanjes zou zien rapen zou ik het ook niet dom vinden
jaja jij met je broek op je enkels in t gras liggen hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als ze eikels zou willen zoeken dan komt ze mij tegen.
gewoon doen. of een neefje of nichtje meenemen en hem/haar helpen met zoekenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja weet ik ook niet, als ik iemand anders kastanjes zou zien rapen zou ik het ook niet dom vinden
Yska, nu meteen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve yska, het is echt ertandiger dat je nu de auto gaat wegzetten dan dat je dt morgen om 9u met doen.
Dus chopchop, laarzen aan, sleutels fiksen en over 7minuten weer thuis zijn..
Maaaar ik heb geen zin, ik wil slapen!
Kom op, je weet best dat het verstandiger s om het nu te doen.
Maaar ik heb echt geen zin, en ik heb het nu zo lekker warm...
Kom op, het s nu minder erg dan morgenochtend als je nog warm in je bedje ligt... Hophop!
Neeeeeee!!!!
jahaaaaa, toe nou!
hahahahaha zooooooo herkenbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve yska, het is echt verstandiger dat je nu de auto gaat wegzetten dan dat je dt morgen om 9u met doen.
Kom op, het s nu minder erg dan morgenochtend als je nog warm in je bedje ligt... Hophop!
Neeeeeee!!!!
jahaaaaa, toe nou!
Haha ja en als ik jullie er deelgenoot van maak dan voel k de groepsdrukquote:
Dus ik ben niet de enige?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:33 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, ik ook maar dat wil niet zeggen dat ik nooit stoute dingen doe.
Aaaaaaaaah, Yska is eenzaam en gaat gesprekjes met zichzelf aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lieve yska, het is echt verstandiger dat je nu de auto gaat wegzetten dan dat je dt morgen om 9u met doen.
Neeeeeee!!!!
jahaaaaa, toe nou!
Binnen 10 minuten ben je al klaar joh, veel beter nu ff doen dan wanneer je morgenochtend nog lekker in je bed ligt. Dan heb je helemáál geen zin meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja en als ik jullie er deelgenoot van maak dan voel k de groepsdruk
1 laars aan.quote:
zit je nu nog hier???????quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja en als ik jullie er deelgenoot van maak dan voel k de groepsdruk
Okeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef espri het volgende:
[..]
minder nadenken wat een ander van je vindt, maakt het leven een stuk minder complex![]()
dus hop, morgen lekker het bos in en zoeken maar met je plastic tasje![]()
willen we daarna natuurlijk wel je herfsttafel zien he?
Je hebt in ieder geval geen koude voetjes nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Maar ik heb nog steeds geen zin
Laars 2 aan
Maar Law en Order gaat net verder en deze heb ik nog niet eerder gezien :p
Tv op pauze?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Laars 2 aan
Die wordt wel weer herhaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Laars 2 aan
Nope zo luxe kan het niet. Of nouja kan misschien wel maar ik weet niet hoe :pquote:
klinkt heel erg leuk, toen de kinderen nog thuis woonden, deed ik het ook iedere herfst maar nu al jaren niet meer, wel jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Okee. Het wordt niet echt een tafel, meer een herfstdienblad
. En eigenlijk wil ik er kaboutertjes bij vilten maarja geen wol voor. Mss eens kijken of ik iets kan haken
Haha trut :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef espri het volgende:
[..]
zit je nu nog hier???????
zal de druk ff opvoeren hoor
En dat, mijn vriend, is de waarheid als een koe :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen koude voetjes nu
Ik had er altijd een hekel aan, maar dit jaar lijkt het me heel leuk juistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef espri het volgende:
[..]
klinkt heel erg leuk, toen de kinderen nog thuis woonden, deed ik het ook iedere herfst maar nu al jaren niet meer, wel jammer eigenlijk
ik zou zeggen DOENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan, maar dit jaar lijkt het me heel leuk juist
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha trut :p
[..]
En dat, mijn vriend, is de waarheid als een koe :p
Law en order is afgelopen, ik heb geplast, de sleutels zijn gevonden. Dt gaat lukken :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef espri het volgende:
Yska zit nog steeds hier tssssssssssssssssss
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaapt een keer
truste allemaal![]()
gaaaaaa dannnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Law en order is afgelopen, ik heb geplast, de sleutels zijn gevonden. Dt gaat lukken :p
quote:
Is ook niet zo gek. Maar vervelend is het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben hyper...
maar ben wel moe
gekke combi
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Maar vervelend is het wel.
Whaha welkom dan maar weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zo. Een nieuwe dag is aangebroken. Vandaag is het 'morgen'.
Ik ga helemaal niet slapen
Oeiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...
Een bad nemen ofzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OeiKan je niet iets doen om te ontspannen?
hahahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zo. Een nieuwe dag is aangebroken. Vandaag is het 'morgen'.
Ik ga helemaal niet slapen
Wat goed helpt om te ontspannen is een beetje knutselen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...
neem een warm bad of hete douche, misschien helpt het je een beetje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat goed helpt om te ontspannen is een beetje knutselen.
Je zou bijvoorbeeld een dromenvanger in elkaar kunnen zetten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaan
Klopt, begint vanzelf te glroeien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las zoiets, ja.
Hebben wij mannen niet nodig, wij doen alles op de tast!
En wel voor de spiegel staan en kijken of er licht uit je mond komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaan
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OeiKan je niet iets doen om te ontspannen?
Wat is het nou, gloeien of bloeien?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt, begint vanzelf te glroeien.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...
oja, ehhe, vraagje.. ben ik hier net zoals in het echie?
Ja, ik vind je irl niet heel andersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...
oja, ehhe, vraagje.. ben ik hier net zoals in het echie?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
Truste!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, ik vind je irl niet heel anders.
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.quote:
Haha juist dat zou ze wel doen irlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
waar is de fy smilequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
Yes, ik ga zo ook mn bed inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef espri het volgende:
[..]
ik hoop dat je je nog kan ontspannen en lekker slaapt en ook voor Ehhe, een hele fijne nacht
ik nietquote:
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze in dr auto'tje zit en naast een politieauto staat waarschijnlijk dan...
Ik ben het wel met Ehhe eens.quote:
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoog
Jij lijkt mij een heel recalcitrant typequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een heel recalcitrant type
What happened?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...
Morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
Zou jij dit weekend niet verhuizen, Rucky?
zoietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie dan wel?
De sint zeker weer met zn zwarte pieten
betaal jij voorkeur is australiëquote:
Sorry, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
Het wordt morgen vroeg opstaan met koffie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, dus alles ingepakt, behalve de laptop
Goed planquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Of gewoon écht op stil zetten en dan wegleggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondag
En die telefoon, die zou ik 'aan de lader hangen' en niet hebben gehoord.
ow sorry... stoorde ik je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij hebben we heel andere hobbies, dolfina
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:
En wat doet zo;n ding?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef Pulver het volgende:
Dat zo'n klein klotekaartje, zo in de weg kan zitten!!![]()
[ afbeelding ]
het spijt me...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.
Maar er zit nogal een verschil tussen 'dromerige' dromenvangers en hardware uit en in elkaar schoppen.
Die zit een beetje vervelend te doen tussen de bios en de HDD.quote:
Wat zal je niet meer doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het spijt me...
ik zal het niet meer doen
Leuk, ja. Diepgravend, nee!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Pulver het volgende:
Godnonderju!!!
Heb hier twee putertjes staan.
Komen van een instantie af, dus zijn beveiligd.
En aangezien nou NET het kraken/mollen van beveiligingen mijn hobby is, was dat een leuk klusje voor me.
Maar alles zat tegen.
Kom ik er nu pas achter dat er een 'Reborn Card inzit.
Tijd voor de schroevendraaier!!
EDIT:
@YskaFredriksson: Dokter Tinus is juist leuk!!!
Ik had ook in het begin zoiets van:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk, ja. Diepgravend, nee!
Maar Zijn onbedoelde lompheid doordat hij altijd met zijn beroep bezig is, is erg grappig.
Succes met de reborn
Ik ook niet, net een zak leeg gegeten. Zal ze leren!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
Laat me niet kisten door een paar chipjes!
Een mooie dag om te verhuizenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:31 schreef Rucky het volgende:
Waarom is het vandaag zon kutweer?
Morge.
quote:
ik neem je wel even onder handenquote:
Oei... Vlucht nu het nog kan, Rucky!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem je wel even onder handen![]()
je hoeft niet bang te zijn, ik doe papabear's haar ook altijd
quote:
Van onderen of boven?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem je wel even onder handen![]()
je hoeft niet bang te zijn, ik doe papabear's haar ook altijd
Dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jippie, ik ben niet gebeld! Wel een vriendin/oud collega die "namens de bedrijfsleiders" stuurde dat er ziekte en verloren sleutels waren. Of ik wel wilde werken. Haha leuke grap :p
Verhuizerds succes!
wies da ???quote:
bijna alles staat erin nuquote:
not mequote:
i knowquote:
We zullen het zo zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef vannelle het volgende:
Mazzel dat er parkeerplek is!
Hopelijk hebben jullie in Den Haag net zo veel geluk.
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef vannelle het volgende:
Moeten jullie niet afslag Binckhorst hebben?
jij gelooft toch alleen in grolschquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.
Nu even bidden om een vrije parkeerplek.![]()
Denk het wel. Nog geen foto's van een in elkaar gereden vrachtwagen gezien hier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, gaat het goed met de verhuizing?
hoe kan je nu je sleutels kwijt zijn???quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Denk het wel. Nog geen foto's van een in elkaar gereden vrachtwagen gezien hier.
Ik ga naar Delft toe... hopen dat er daar iemand is. Sleutels kwijt
Hopen dat ze bij de supermarkt of postkantoor vergeten zijn en ze daar op me liggen te wachten
Ergens neerleggen en niet meer herinneren waar. Mijn vermoeden is bij de kassa van de supermarkt nu...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef espri het volgende:
[..]
hoe kan je nu je sleutels kwijt zijn???
hoop voor je dat je er in kan, succes
aii balen johquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ergens neerleggen en niet meer herinneren waar. Mijn vermoeden is bij de kassa van de supermarkt nu...
Vervolgens thuiskomen, realiseren van 'oh, kut, ben mn sleutels vergeten' , aanbellen en er wordt opengedaan. Alleen kan ik ze thuis dus ook niet vinden.
Met hoeveel zijn jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.
Nu even bidden om een vrije parkeerplek.![]()
En dat hebben ze je verteld in de super?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
Wat ik heb begrepen: DJMO en Papabear en nog 2 vrienden.
Oh, mijn sleutels zijn gevonden. Op de grond, naast mn stoel. Kennelijk gewoon 2x overheen gekeken
Ik ga eerst een pizza halen, dan bakken en dan zijn we al een half uur verder eer ie ergens in mn maag zit. Daarna kan ik evt. wel even naar Den Haag fietsen, maar ook dan ben je alweer een kleine anderhalf uur verder voor ik daar ben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
als er een FOK! ker in de buurt is die nu kan helpen met een wasmacine Droger en vaatwasser omhoog Ye krijgen .. graag de mannen hier zijn eem beetje stuk
Dan zou ik zo even kunnen helpen. PM maar even het adres dan en maak je maar klaar voor een te lang niet geschoren* jonge adonis met een bad hairday.quote:
Wel met z'n 3en dus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
als er een FOK! ker in de buurt is die nu kan helpen met een wasmacine Droger en vaatwasser omhoog Ye krijgen .. graag de mannen hier zijn eem beetje stuk
Hallooquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, gaat het goed met de verhuizing?
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevondenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Halloo. Ik heb kastanjes geraapt hoor! En eikels
. En whoa wat heb ik een BOEL kastanjes gevonden, echt een tas vol zowat! Heb 2 vaasjes met kastanjes in de vensterbank en 1 klein dienblaadje op de grote tafel. Ziet er best gezellig uit
![]()
Haha tijdens het rapen moest ik nog aan jou denken.
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie eigenlijk?
Toen ik je vroeg hoe of wat had je het over een man of 4 of 5 maar heb het idee dat jullie met z'n 3en zijn.....
Haha idd, ze waren niet zo heel groot!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevonden
Ohh altijd fijn he, verhuizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
De paashaas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?
we waren met vier, nr 4 is net naar huis.quote:
Nee, maar wel een raar antwoord; van mijquote:
quote:
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?quote:
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Relax. Mind the "quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Mja, als hij nou dichterbij had gewoond was ik ook niet te beroerd geweest om te helpen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er is
Maar ik ga er nu vandoor en doe gelijk de toezegging dat ik finaal verkeerd ga rijden en dat het dus wel een uurtje duur eer ik er ben dan.
Oh, en als ik moet plassen, ga ik een plaspauze inlassen op/nabij de binnenhof![]()
hahha wat goed Ehhe, en was het heerlijk om als een blij kind te rapen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Halloo. Ik heb kastanjes geraapt hoor! En eikels
. En whoa wat heb ik een BOEL kastanjes gevonden, echt een tas vol zowat! Heb 2 vaasjes met kastanjes in de vensterbank en 1 klein dienblaadje op de grote tafel. Ziet er best gezellig uit
![]()
Haha tijdens het rapen moest ik nog aan jou denken.
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ik heb alvast een lichtje voor je aangedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?
ik hoop dat alles naar boven is nu voor je
oefff en dus het allerzwaarstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Er moeten nog een paar dingen naar boven. Maar daar zit net wel de wasmachine tussen.
Oooh er lagen zó veel kastanjes! Vond het gewoon zonde om te laten liggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef espri het volgende:
[..]
hahha wat goed Ehhe, en was het heerlijk om als een blij kind te rapen?![]()
altijd gezellig van die hersftdingetjes in huis te hebben en leuk dat je nog aan me moest denken
en? voelde het goed? was prachtig weer he?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh er lagen zó veel kastanjes! Vond het gewoon zonde om te laten liggen
Ja viel best mee qua raarheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef espri het volgende:
[..]
en? voelde het goed? was prachtig weer he?
hahaha gaaf en het is niet raar, dat zit alleen maar tussen je oren als je dat toe laat dat gevoel, leuk dat je het toch gedaan hebtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja viel best mee qua raarheidEr was ook een vrouw bezig in haar tuin en vroeg of ik er nog 2 handen vol bij wilde, zij had er een hekel aan die dingen in haar tuin
en wat ga je maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef Ehhe het volgende:
En ik heb breinaalden en haaknaalden gekocht bij de action voor een paar centenIk kom de winter wel door
Weet ik nog niet, moet eerst leren breien haha. Kan alleen rechttoe rechtaanquote:
oh maar dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet eerst leren breien haha
Youtube ftwquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
[..]
oh maar dat is niet zo moeilijk hoor
Ja echt ideaal! En een draagdoek lijkt me ook wel heel fijn trouwens, lekker je kindje zoveel mogelijk bij je dragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:37 schreef espri het volgende:
ja dat is echt een uitkomst he?
ik kom steeds vaker in gezinnen die een draagdoek hebben en wist niet hoe het moest, YT was mijn beste vriend hahha
is het ook, en zijn veel rustigere kindjes ook, in de dierenwereld zie je helemaal niet dat de kleintjes van mama apart zijn, wij mensen dragen vol liefde een kindje en zodra het er is, moet het in een apart wiegje of bedje liggen....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja echt ideaal! En een draagdoek lijkt me ook wel heel fijn trouwens, lekker je kindje zoveel mogelijk bij je dragen
Ja, dat vind ik ook! Als ik ooit kinderen krijg wil ik het ook zeker de eerste tijd wel bij ons op de slaapkamer. Vriendlief denkt er anders over, die vindt dat je het kind dan verwent. Maar als ze zo klein zijn kan dat nog helemaal nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
is het ook, en zijn veel rustigere kindjes ook, in de dierenwereld zie je helemaal niet dat de kleintjes van mama apart zijn, wij mensen dragen vol liefde een kindje en zodra het er is, moet het in een apart wiegje of bedje liggen....
klopt eigenlijk niet he? zo,n kindje moet al zoveel en moet het ook nog eens alleen zijn.
juist, de eerste maanden kan je ze niet verwennen alleen maar liefde en warmte geven en daar groeien kindjes ook van. je hoort weleens van moeders, mn kind huilt boven en als ik binnen kom, krijg ik een stralende lach dus ze neemt me in de zeik, welnee..... je kindje beloont je omdat je reageert op de hulproep en is daarom weer blij en tevredenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook! Als ik ooit kinderen krijg wil ik het ook zeker de eerste tijd wel bij ons op de slaapkamer. Vriendlief denkt er anders over, die vindt dat je het kind dan verwent. Maar als ze zo klein zijn kan dat nog helemaal niet
Ja precies. Vanaf een maand of 4 kunnen ze wel ontdekken dat hun acties gevolgen hebben, maar dan nog denk ik niet dat het verkeerd is om je kind te troosten als het verdrietig is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef espri het volgende:
[..]
juist, de eerste maanden kan je ze niet verwennen alleen maar liefde en warmte geven en daar groeien kindjes ook van. je hoort weleens van moeders, mn kind huilt boven en als ik binnen kom, krijg ik een stralende lach dus ze neemt me in de zeik, welnee..... je kindje beloont je omdat je reageert op de hulproep en is daarom weer blij en tevreden
ja ik denk zelfs dat het pas bij de 6de maand is maar vooral dat eerste half jaar is zo ontzettend belangrijk voor de hechtingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja precies. Vanaf een maand of 4 kunnen ze wel ontdekken dat hun acties gevolgen hebben, maar dan nog denk ik niet dat het verkeerd is om je kind te troosten als het verdrietig is.
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef Pulver het volgende:
* Pulver zit al twee uur zijn hoofd te breken om een controlelampje op een schakelaar 'andersom' te laten branden.
Ik word gek daarvan!!!!!!![]()
![]()
Moet ik wel weten wat voor een schakelaar je hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's mooi, dan mag jij het me uitleggen
gatenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet ik wel weten wat voor een schakelaar je hebt.
* vannelle geeft Pulver biertje voor tijdens het wachtenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het simpele antwoord
Sluit het controlelampje paralel aan over je badkamerlamp. Problem solved.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het simpele antwoord
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gatenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goeieavond damesquote:
gaat lekker!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
Goeieavond damesMet mij is alles goed. Met jullie ook?
Ook dat gaat helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaat lekker!
hoe gaat de studie?
Dat controlelampje zit ingebouwd IN de schakelaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sluit het controlelampje paralel aan over je badkamerlamp. Problem solved.
In dat geval gaat het niet lukken ben ik bang. Tenzij er een wisselcontact op zit. maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat controlelampje zit ingebouwd IN de schakelaar.
Dat sloop je niet zo makkelijk uit elkaar.
Cat 6 behoeft niet geaard te worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:46 schreef Pulver het volgende:
Oh en gelijk nog even een vraag aan de ICT techneuten.
Moet je een Cat.6 kabel nou wel of niet aarden?
Ik zie het nut er niet zo van in.
(als iemand wel het nut ervan inziet, vind ik dat een grote eikel, want dan moet ik het verdeelkastje opnieuw patchen)
Dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Cat 6 behoeft niet geaard te worden.
Ja gaat wel okéquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
Goeieavond damesMet mij is alles goed. Met jullie ook?
Je gebruikt het alleen als er veel storingsfactoren zijn daar waar de kabel langs loopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dank je
Maar wat is überhaupt het nut ervan?
Dank je, ik ga mij eens inlezen, ben benieuwd waar hier allemaal gebeurd is tijdens mijn afwezigheid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja gaat wel okéLeuk dat je er weer bent
succesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dank je, ik ga mij eens inlezen, ben benieuwd waar hier allemaal gebeurd is tijdens mijn afwezigheid.
Ik lig in bed, dus heb de tijdquote:
Wie heeft er geprobeerd je mond dicht te lijmen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef Ehhe het volgende:
Lijm uit een lijmpistool is best pijnlijk heet
Oeh, vertel:Pquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wie heeft er geprobeerd je mond dicht te lijmen?
gammaquote:
Een wisselcontact zit er wel op, maar uiteraard éénpolig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
In dat geval gaat het niet lukken ben ik bang. Tenzij er een wisselcontact op zit. maar dat zal wel niet.
Ik de 17e, dus dat duurt nog langer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
Ik ben MORGEN pas jarig! (en morgen zeg ik hetzelfde)
grijnsquote:
Jij ook?quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
@ Ehhe, ik ga morgen ook kastanjes zoeken
neuhquote:
Zal er vanmidag wel een foto van maken.quote:
en ik mocht hier niets zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
neuh
gelukkig niet
ben net jarig geweest
Deel je emoties meid, geen probleem.quote:
hahahahahaquote:
sorry dat ik het verraden hebquote:
DC is niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry dat ik het verraden heb
![]()
mag morgen toch nog wel langskomen ??
nopequote:
Tuurlijk, zo erg ben ik niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry dat ik het verraden heb
![]()
mag morgen toch nog wel langskomen ??
bedoel je nou mijn postquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:22 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
klopt wel
kijk hier maar
||||||||
VVV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |