Haha idd, ze waren niet zo heel groot!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevonden
Ohh altijd fijn he, verhuizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
De paashaas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?
we waren met vier, nr 4 is net naar huis.quote:
Nee, maar wel een raar antwoord; van mijquote:
quote:
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?quote:
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Relax. Mind the "quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Mja, als hij nou dichterbij had gewoond was ik ook niet te beroerd geweest om te helpen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er is
Maar ik ga er nu vandoor en doe gelijk de toezegging dat ik finaal verkeerd ga rijden en dat het dus wel een uurtje duur eer ik er ben dan.
Oh, en als ik moet plassen, ga ik een plaspauze inlassen op/nabij de binnenhof![]()
hahha wat goed Ehhe, en was het heerlijk om als een blij kind te rapen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Halloo. Ik heb kastanjes geraapt hoor! En eikels
. En whoa wat heb ik een BOEL kastanjes gevonden, echt een tas vol zowat! Heb 2 vaasjes met kastanjes in de vensterbank en 1 klein dienblaadje op de grote tafel. Ziet er best gezellig uit
![]()
Haha tijdens het rapen moest ik nog aan jou denken.
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ik heb alvast een lichtje voor je aangedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?
ik hoop dat alles naar boven is nu voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |