Haha idd, ze waren niet zo heel groot!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevonden
Ohh altijd fijn he, verhuizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
De paashaas.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:43 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik vragen mag, wie is nr 4 dan?
we waren met vier, nr 4 is net naar huis.quote:
Nee, maar wel een raar antwoord; van mijquote:
quote:
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?quote:
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Relax. Mind the "quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:09 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik vroeg toch niet wie? Ik vroeg hoeveel. Belangstelling heet dat.
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er isquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:08 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aparte vraag, ja. Wat maakt jou het uit wie helpt en wie niet?
Mja, als hij nou dichterbij had gewoond was ik ook niet te beroerd geweest om te helpen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook in eerste instantie. Jammer dat Rucky wel de benen uit het lijf loopt voor anderen, maar nummer vier geen FHF'er is
Maar ik ga er nu vandoor en doe gelijk de toezegging dat ik finaal verkeerd ga rijden en dat het dus wel een uurtje duur eer ik er ben dan.
Oh, en als ik moet plassen, ga ik een plaspauze inlassen op/nabij de binnenhof![]()
hahha wat goed Ehhe, en was het heerlijk om als een blij kind te rapen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Halloo. Ik heb kastanjes geraapt hoor! En eikels
. En whoa wat heb ik een BOEL kastanjes gevonden, echt een tas vol zowat! Heb 2 vaasjes met kastanjes in de vensterbank en 1 klein dienblaadje op de grote tafel. Ziet er best gezellig uit
![]()
Haha tijdens het rapen moest ik nog aan jou denken.
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:23 schreef Rucky het volgende:
![]()
Ik heb alvast een lichtje voor je aangedaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:14 schreef espri het volgende:
[..]
zit jij nu bij het witte licht of het rode licht?
ik hoop dat alles naar boven is nu voor je
oefff en dus het allerzwaarstquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Er moeten nog een paar dingen naar boven. Maar daar zit net wel de wasmachine tussen.
Oooh er lagen zó veel kastanjes! Vond het gewoon zonde om te laten liggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:13 schreef espri het volgende:
[..]
hahha wat goed Ehhe, en was het heerlijk om als een blij kind te rapen?![]()
altijd gezellig van die hersftdingetjes in huis te hebben en leuk dat je nog aan me moest denken
en? voelde het goed? was prachtig weer he?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:25 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Oooh er lagen zó veel kastanjes! Vond het gewoon zonde om te laten liggen
Ja viel best mee qua raarheidquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:26 schreef espri het volgende:
[..]
en? voelde het goed? was prachtig weer he?
hahaha gaaf en het is niet raar, dat zit alleen maar tussen je oren als je dat toe laat dat gevoel, leuk dat je het toch gedaan hebtquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:28 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja viel best mee qua raarheidEr was ook een vrouw bezig in haar tuin en vroeg of ik er nog 2 handen vol bij wilde, zij had er een hekel aan die dingen in haar tuin
en wat ga je maken?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:31 schreef Ehhe het volgende:
En ik heb breinaalden en haaknaalden gekocht bij de action voor een paar centenIk kom de winter wel door
Weet ik nog niet, moet eerst leren breien haha. Kan alleen rechttoe rechtaanquote:
oh maar dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:34 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, moet eerst leren breien haha
Youtube ftwquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:35 schreef espri het volgende:
[..]
oh maar dat is niet zo moeilijk hoor
Ja echt ideaal! En een draagdoek lijkt me ook wel heel fijn trouwens, lekker je kindje zoveel mogelijk bij je dragenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:37 schreef espri het volgende:
ja dat is echt een uitkomst he?
ik kom steeds vaker in gezinnen die een draagdoek hebben en wist niet hoe het moest, YT was mijn beste vriend hahha
is het ook, en zijn veel rustigere kindjes ook, in de dierenwereld zie je helemaal niet dat de kleintjes van mama apart zijn, wij mensen dragen vol liefde een kindje en zodra het er is, moet het in een apart wiegje of bedje liggen....quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:39 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja echt ideaal! En een draagdoek lijkt me ook wel heel fijn trouwens, lekker je kindje zoveel mogelijk bij je dragen
Ja, dat vind ik ook! Als ik ooit kinderen krijg wil ik het ook zeker de eerste tijd wel bij ons op de slaapkamer. Vriendlief denkt er anders over, die vindt dat je het kind dan verwent. Maar als ze zo klein zijn kan dat nog helemaal nietquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:42 schreef espri het volgende:
[..]
is het ook, en zijn veel rustigere kindjes ook, in de dierenwereld zie je helemaal niet dat de kleintjes van mama apart zijn, wij mensen dragen vol liefde een kindje en zodra het er is, moet het in een apart wiegje of bedje liggen....
klopt eigenlijk niet he? zo,n kindje moet al zoveel en moet het ook nog eens alleen zijn.
juist, de eerste maanden kan je ze niet verwennen alleen maar liefde en warmte geven en daar groeien kindjes ook van. je hoort weleens van moeders, mn kind huilt boven en als ik binnen kom, krijg ik een stralende lach dus ze neemt me in de zeik, welnee..... je kindje beloont je omdat je reageert op de hulproep en is daarom weer blij en tevredenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:44 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook! Als ik ooit kinderen krijg wil ik het ook zeker de eerste tijd wel bij ons op de slaapkamer. Vriendlief denkt er anders over, die vindt dat je het kind dan verwent. Maar als ze zo klein zijn kan dat nog helemaal niet
Ja precies. Vanaf een maand of 4 kunnen ze wel ontdekken dat hun acties gevolgen hebben, maar dan nog denk ik niet dat het verkeerd is om je kind te troosten als het verdrietig is.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:46 schreef espri het volgende:
[..]
juist, de eerste maanden kan je ze niet verwennen alleen maar liefde en warmte geven en daar groeien kindjes ook van. je hoort weleens van moeders, mn kind huilt boven en als ik binnen kom, krijg ik een stralende lach dus ze neemt me in de zeik, welnee..... je kindje beloont je omdat je reageert op de hulproep en is daarom weer blij en tevreden
ja ik denk zelfs dat het pas bij de 6de maand is maar vooral dat eerste half jaar is zo ontzettend belangrijk voor de hechtingquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 21:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja precies. Vanaf een maand of 4 kunnen ze wel ontdekken dat hun acties gevolgen hebben, maar dan nog denk ik niet dat het verkeerd is om je kind te troosten als het verdrietig is.
Dat is toch niet zo moeilijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:13 schreef Pulver het volgende:
* Pulver zit al twee uur zijn hoofd te breken om een controlelampje op een schakelaar 'andersom' te laten branden.
Ik word gek daarvan!!!!!!![]()
![]()
Moet ik wel weten wat voor een schakelaar je hebt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:57 schreef Pulver het volgende:
[..]
Da's mooi, dan mag jij het me uitleggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |