gatenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 22:58 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet ik wel weten wat voor een schakelaar je hebt.
* vannelle geeft Pulver biertje voor tijdens het wachtenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het simpele antwoord
Sluit het controlelampje paralel aan over je badkamerlamp. Problem solved.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het simpele antwoord
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:32 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gatenvuller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goeieavond damesquote:
gaat lekker!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
Goeieavond damesMet mij is alles goed. Met jullie ook?
Ook dat gaat helemaal goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:37 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
gaat lekker!
hoe gaat de studie?
Dat controlelampje zit ingebouwd IN de schakelaar.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Sluit het controlelampje paralel aan over je badkamerlamp. Problem solved.
In dat geval gaat het niet lukken ben ik bang. Tenzij er een wisselcontact op zit. maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat controlelampje zit ingebouwd IN de schakelaar.
Dat sloop je niet zo makkelijk uit elkaar.
Cat 6 behoeft niet geaard te worden.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:46 schreef Pulver het volgende:
Oh en gelijk nog even een vraag aan de ICT techneuten.
Moet je een Cat.6 kabel nou wel of niet aarden?
Ik zie het nut er niet zo van in.
(als iemand wel het nut ervan inziet, vind ik dat een grote eikel, want dan moet ik het verdeelkastje opnieuw patchen)
Dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Cat 6 behoeft niet geaard te worden.
Ja gaat wel okéquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:36 schreef cvboer het volgende:
[..]
[..]
Goeieavond damesMet mij is alles goed. Met jullie ook?
Je gebruikt het alleen als er veel storingsfactoren zijn daar waar de kabel langs loopt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dank je
Maar wat is überhaupt het nut ervan?
Dank je, ik ga mij eens inlezen, ben benieuwd waar hier allemaal gebeurd is tijdens mijn afwezigheid.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja gaat wel okéLeuk dat je er weer bent
succesquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:56 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dank je, ik ga mij eens inlezen, ben benieuwd waar hier allemaal gebeurd is tijdens mijn afwezigheid.
Ik lig in bed, dus heb de tijdquote:
Wie heeft er geprobeerd je mond dicht te lijmen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:55 schreef Ehhe het volgende:
Lijm uit een lijmpistool is best pijnlijk heet
Oeh, vertel:Pquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:57 schreef vannelle het volgende:
[..]
Wie heeft er geprobeerd je mond dicht te lijmen?
gammaquote:
Een wisselcontact zit er wel op, maar uiteraard éénpolig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:49 schreef cvboer het volgende:
[..]
In dat geval gaat het niet lukken ben ik bang. Tenzij er een wisselcontact op zit. maar dat zal wel niet.
Ik de 17e, dus dat duurt nog langer.quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:09 schreef Pulver het volgende:
Ik ben MORGEN pas jarig! (en morgen zeg ik hetzelfde)
grijnsquote:
Jij ook?quote:
Leuk!quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:11 schreef cvboer het volgende:
@ Ehhe, ik ga morgen ook kastanjes zoeken
neuhquote:
Zal er vanmidag wel een foto van maken.quote:
en ik mocht hier niets zeggenquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:14 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
neuh
gelukkig niet
ben net jarig geweest
Deel je emoties meid, geen probleem.quote:
hahahahahaquote:
sorry dat ik het verraden hebquote:
DC is niet zo moeilijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry dat ik het verraden heb
![]()
mag morgen toch nog wel langskomen ??
nopequote:
Tuurlijk, zo erg ben ik niet...quote:Op zondag 7 oktober 2012 00:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
sorry dat ik het verraden heb
![]()
mag morgen toch nog wel langskomen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |