quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
Truste!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, ik vind je irl niet heel anders.
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.quote:
Haha juist dat zou ze wel doen irlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
waar is de fy smilequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
Yes, ik ga zo ook mn bed inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef espri het volgende:
[..]
ik hoop dat je je nog kan ontspannen en lekker slaapt en ook voor Ehhe, een hele fijne nacht
ik nietquote:
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze in dr auto'tje zit en naast een politieauto staat waarschijnlijk dan...
Ik ben het wel met Ehhe eens.quote:
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoog
Jij lijkt mij een heel recalcitrant typequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een heel recalcitrant type
What happened?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...
Morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
Zou jij dit weekend niet verhuizen, Rucky?
zoietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie dan wel?
De sint zeker weer met zn zwarte pieten
betaal jij voorkeur is australiëquote:
Sorry, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
Het wordt morgen vroeg opstaan met koffie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, dus alles ingepakt, behalve de laptop
Goed planquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Of gewoon écht op stil zetten en dan wegleggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondag
En die telefoon, die zou ik 'aan de lader hangen' en niet hebben gehoord.
ow sorry... stoorde ik je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij hebben we heel andere hobbies, dolfina
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:
En wat doet zo;n ding?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef Pulver het volgende:
Dat zo'n klein klotekaartje, zo in de weg kan zitten!!![]()
[ afbeelding ]
het spijt me...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.
Maar er zit nogal een verschil tussen 'dromerige' dromenvangers en hardware uit en in elkaar schoppen.
Die zit een beetje vervelend te doen tussen de bios en de HDD.quote:
Wat zal je niet meer doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het spijt me...
ik zal het niet meer doen
Leuk, ja. Diepgravend, nee!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Pulver het volgende:
Godnonderju!!!
Heb hier twee putertjes staan.
Komen van een instantie af, dus zijn beveiligd.
En aangezien nou NET het kraken/mollen van beveiligingen mijn hobby is, was dat een leuk klusje voor me.
Maar alles zat tegen.
Kom ik er nu pas achter dat er een 'Reborn Card inzit.
Tijd voor de schroevendraaier!!
EDIT:
@YskaFredriksson: Dokter Tinus is juist leuk!!!
Ik had ook in het begin zoiets van:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk, ja. Diepgravend, nee!
Maar Zijn onbedoelde lompheid doordat hij altijd met zijn beroep bezig is, is erg grappig.
Succes met de reborn
Ik ook niet, net een zak leeg gegeten. Zal ze leren!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:22 schreef Pulver het volgende:
Laat me niet kisten door een paar chipjes!
Een mooie dag om te verhuizenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 08:31 schreef Rucky het volgende:
Waarom is het vandaag zon kutweer?
Morge.
quote:
ik neem je wel even onder handenquote:
Oei... Vlucht nu het nog kan, Rucky!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem je wel even onder handen![]()
je hoeft niet bang te zijn, ik doe papabear's haar ook altijd
quote:
Van onderen of boven?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik neem je wel even onder handen![]()
je hoeft niet bang te zijn, ik doe papabear's haar ook altijd
Dank jequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
Jippie, ik ben niet gebeld! Wel een vriendin/oud collega die "namens de bedrijfsleiders" stuurde dat er ziekte en verloren sleutels waren. Of ik wel wilde werken. Haha leuke grap :p
Verhuizerds succes!
wies da ???quote:
bijna alles staat erin nuquote:
not mequote:
i knowquote:
We zullen het zo zien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:14 schreef vannelle het volgende:
Mazzel dat er parkeerplek is!
Hopelijk hebben jullie in Den Haag net zo veel geluk.
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:59 schreef vannelle het volgende:
Moeten jullie niet afslag Binckhorst hebben?
jij gelooft toch alleen in grolschquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.
Nu even bidden om een vrije parkeerplek.![]()
Denk het wel. Nog geen foto's van een in elkaar gereden vrachtwagen gezien hier.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, gaat het goed met de verhuizing?
hoe kan je nu je sleutels kwijt zijn???quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:47 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Denk het wel. Nog geen foto's van een in elkaar gereden vrachtwagen gezien hier.
Ik ga naar Delft toe... hopen dat er daar iemand is. Sleutels kwijt
Hopen dat ze bij de supermarkt of postkantoor vergeten zijn en ze daar op me liggen te wachten
Ergens neerleggen en niet meer herinneren waar. Mijn vermoeden is bij de kassa van de supermarkt nu...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:49 schreef espri het volgende:
[..]
hoe kan je nu je sleutels kwijt zijn???
hoop voor je dat je er in kan, succes
aii balen johquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:51 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ergens neerleggen en niet meer herinneren waar. Mijn vermoeden is bij de kassa van de supermarkt nu...
Vervolgens thuiskomen, realiseren van 'oh, kut, ben mn sleutels vergeten' , aanbellen en er wordt opengedaan. Alleen kan ik ze thuis dus ook niet vinden.
Met hoeveel zijn jullie eigenlijk?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat had ook gekund maar dan moet je de stad door.
Nu even bidden om een vrije parkeerplek.![]()
En dat hebben ze je verteld in de super?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:15 schreef Inlognaam het volgende:
Wat ik heb begrepen: DJMO en Papabear en nog 2 vrienden.
Oh, mijn sleutels zijn gevonden. Op de grond, naast mn stoel. Kennelijk gewoon 2x overheen gekeken
Ik ga eerst een pizza halen, dan bakken en dan zijn we al een half uur verder eer ie ergens in mn maag zit. Daarna kan ik evt. wel even naar Den Haag fietsen, maar ook dan ben je alweer een kleine anderhalf uur verder voor ik daar ben.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
als er een FOK! ker in de buurt is die nu kan helpen met een wasmacine Droger en vaatwasser omhoog Ye krijgen .. graag de mannen hier zijn eem beetje stuk
Dan zou ik zo even kunnen helpen. PM maar even het adres dan en maak je maar klaar voor een te lang niet geschoren* jonge adonis met een bad hairday.quote:
Wel met z'n 3en dus?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:45 schreef DJMO het volgende:
als er een FOK! ker in de buurt is die nu kan helpen met een wasmacine Droger en vaatwasser omhoog Ye krijgen .. graag de mannen hier zijn eem beetje stuk
Hallooquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 15:33 schreef espri het volgende:
middagje allemaal, gaat het goed met de verhuizing?
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevondenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Halloo. Ik heb kastanjes geraapt hoor! En eikels
. En whoa wat heb ik een BOEL kastanjes gevonden, echt een tas vol zowat! Heb 2 vaasjes met kastanjes in de vensterbank en 1 klein dienblaadje op de grote tafel. Ziet er best gezellig uit
![]()
Haha tijdens het rapen moest ik nog aan jou denken.
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:45 schreef vannelle het volgende:
[..]
Met hoeveel zijn jullie eigenlijk?
Toen ik je vroeg hoe of wat had je het over een man of 4 of 5 maar heb het idee dat jullie met z'n 3en zijn.....
Haha idd, ze waren niet zo heel groot!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Huh, ik ben helemaal niet opgeraapt. Dus de grootste eikel heb je nog niet gevonden
Ohh altijd fijn he, verhuizen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
We zouden met 5 man zijn maar gister belde er een af ivm werk. Nu zijn we een beetje gaar en toe aan een kop koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |