Ja, ik vind je irl niet heel andersquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...
oja, ehhe, vraagje.. ben ik hier net zoals in het echie?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
Truste!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef espri het volgende:
laat ik ook maar eens mn mandje opzoeken, wie weet bellen ze om half 8, slaap lekker voor iedereen![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, ik vind je irl niet heel anders.
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.quote:
Haha juist dat zou ze wel doen irlquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
waar is de fy smilequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nou steek je je tong ook nog eens uit. In het echt zou je dat niet doen.
Je bent zo fake als wat hier
Yes, ik ga zo ook mn bed inquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef espri het volgende:
[..]
ik hoop dat je je nog kan ontspannen en lekker slaapt en ook voor Ehhe, een hele fijne nacht
ik nietquote:
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoogquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Als ze in dr auto'tje zit en naast een politieauto staat waarschijnlijk dan...
Ik ben het wel met Ehhe eens.quote:
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:19 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Whaha zoiets vind ik dan weer wat voor jou. Op je fiets dan. En zodra ze kijken snel wegfietsen en nog ff je middelvinger omhoog
Jij lijkt mij een heel recalcitrant typequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou het hooguit denken, maar daadwerkelijk doen niet.
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jij lijkt mij een heel recalcitrant type
What happened?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Niet meer, maar vroeger was ik een etter met een grote muil. Ik wou dat ik dat nog was...
Morgen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
Zou jij dit weekend niet verhuizen, Rucky?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |