Binnen 10 minuten ben je al klaar joh, veel beter nu ff doen dan wanneer je morgenochtend nog lekker in je bed ligt. Dan heb je helemáál geen zin meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja en als ik jullie er deelgenoot van maak dan voel k de groepsdruk
1 laars aan.quote:
zit je nu nog hier???????quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha ja en als ik jullie er deelgenoot van maak dan voel k de groepsdruk
Okeequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef espri het volgende:
[..]
minder nadenken wat een ander van je vindt, maakt het leven een stuk minder complex![]()
dus hop, morgen lekker het bos in en zoeken maar met je plastic tasje![]()
willen we daarna natuurlijk wel je herfsttafel zien he?
Je hebt in ieder geval geen koude voetjes nuquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Maar ik heb nog steeds geen zin
Laars 2 aan
Maar Law en Order gaat net verder en deze heb ik nog niet eerder gezien :p
Tv op pauze?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Laars 2 aan
Die wordt wel weer herhaald.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
1 laars aan.
Laars 2 aan
Nope zo luxe kan het niet. Of nouja kan misschien wel maar ik weet niet hoe :pquote:
klinkt heel erg leuk, toen de kinderen nog thuis woonden, deed ik het ook iedere herfst maar nu al jaren niet meer, wel jammer eigenlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Okee. Het wordt niet echt een tafel, meer een herfstdienblad
. En eigenlijk wil ik er kaboutertjes bij vilten maarja geen wol voor. Mss eens kijken of ik iets kan haken
Haha trut :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef espri het volgende:
[..]
zit je nu nog hier???????
zal de druk ff opvoeren hoor
En dat, mijn vriend, is de waarheid als een koe :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:36 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval geen koude voetjes nu
Ik had er altijd een hekel aan, maar dit jaar lijkt het me heel leuk juistquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:38 schreef espri het volgende:
[..]
klinkt heel erg leuk, toen de kinderen nog thuis woonden, deed ik het ook iedere herfst maar nu al jaren niet meer, wel jammer eigenlijk
ik zou zeggen DOENquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik had er altijd een hekel aan, maar dit jaar lijkt het me heel leuk juist
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:41 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Haha trut :p
[..]
En dat, mijn vriend, is de waarheid als een koe :p
Law en order is afgelopen, ik heb geplast, de sleutels zijn gevonden. Dt gaat lukken :pquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:43 schreef espri het volgende:
Yska zit nog steeds hier tssssssssssssssssss
Ik ga je voorbeeld volgen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:45 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske gaapt een keer
truste allemaal![]()
gaaaaaa dannnnnnnnnnnnnnnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Law en order is afgelopen, ik heb geplast, de sleutels zijn gevonden. Dt gaat lukken :p
quote:
Is ook niet zo gek. Maar vervelend is het wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:56 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ben hyper...
maar ben wel moe
gekke combi
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:00 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Is ook niet zo gek. Maar vervelend is het wel.
Whaha welkom dan maar weerquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zo. Een nieuwe dag is aangebroken. Vandaag is het 'morgen'.
Ik ga helemaal niet slapen
Oeiquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...
Een bad nemen ofzo?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OeiKan je niet iets doen om te ontspannen?
hahahahaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:03 schreef Inlognaam het volgende:
Zo. Een nieuwe dag is aangebroken. Vandaag is het 'morgen'.
Ik ga helemaal niet slapen
Wat goed helpt om te ontspannen is een beetje knutselen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zit zo "gespannen" dat alle spieren van nek tot rug voelbaar zijn.. kaken op slot...
neem een warm bad of hete douche, misschien helpt het je een beetje?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wat goed helpt om te ontspannen is een beetje knutselen.
Je zou bijvoorbeeld een dromenvanger in elkaar kunnen zetten
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaan
Klopt, begint vanzelf te glroeien.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:11 schreef Pulver het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik las zoiets, ja.
Hebben wij mannen niet nodig, wij doen alles op de tast!
En wel voor de spiegel staan en kijken of er licht uit je mond komt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:09 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Of vingerlichtjes kopen en daarmee aan de slag gaan
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:05 schreef Ehhe het volgende:
[..]
OeiKan je niet iets doen om te ontspannen?
Wat is het nou, gloeien of bloeien?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:12 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Klopt, begint vanzelf te glroeien.
Ik denk van niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:14 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ja, ben bezig, maar neemt de rust in mijn kop nog niet toe...
oja, ehhe, vraagje.. ben ik hier net zoals in het echie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |