zoietsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:20 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wie dan wel?
De sint zeker weer met zn zwarte pieten
betaal jij voorkeur is australiëquote:
Sorry, ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk van niet.
Hier zeg je dingen maar in het echt hou je je kaken op elkaar zei je net.
Het wordt morgen vroeg opstaan met koffie.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, dus alles ingepakt, behalve de laptop
Goed planquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondagquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Sorry, ik moest lachen.
Mjn autootje is weg gezet. Ik vond in de tussentijd nog van alles in de auto, mokken, nieuwe emmers (roze natuurlijk) orchideen, cadeautjes voor mijn broertje :p
Zo en nu kruip ik mijn bed in en ga ik of dna onbekend of dokter tinus terug kijken.
En eigenlijk vind ik dokter tinus tenenkrommend. Maar nu na 4/5 afleveringen ben ik inmiddels al wel nieuwsgierig naar de volgende aflevering :p
Dus ik zeg wel, tot morgen.
Morgen is de grote opruimdag dus als ze morgen bellen van het werk ben ik ziek en in Harlingen oid en valt mijn telefoon spontaan uit.
Of gewoon écht op stil zetten en dan wegleggenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Tot vanmiddag of vanavond. En anders tot zondag
En die telefoon, die zou ik 'aan de lader hangen' en niet hebben gehoord.
ow sorry... stoorde ik je?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:59 schreef Pulver het volgende:
Volgens mij hebben we heel andere hobbies, dolfina
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.quote:
En wat doet zo;n ding?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:54 schreef Pulver het volgende:
Dat zo'n klein klotekaartje, zo in de weg kan zitten!!![]()
[ afbeelding ]
het spijt me...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:02 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee hoor, zo bedoelde ik het niet.
Maar er zit nogal een verschil tussen 'dromerige' dromenvangers en hardware uit en in elkaar schoppen.
Die zit een beetje vervelend te doen tussen de bios en de HDD.quote:
Wat zal je niet meer doen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het spijt me...
ik zal het niet meer doen
Leuk, ja. Diepgravend, nee!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:35 schreef Pulver het volgende:
Godnonderju!!!
Heb hier twee putertjes staan.
Komen van een instantie af, dus zijn beveiligd.
En aangezien nou NET het kraken/mollen van beveiligingen mijn hobby is, was dat een leuk klusje voor me.
Maar alles zat tegen.
Kom ik er nu pas achter dat er een 'Reborn Card inzit.
Tijd voor de schroevendraaier!!
EDIT:
@YskaFredriksson: Dokter Tinus is juist leuk!!!
Ik had ook in het begin zoiets van:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 01:19 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Leuk, ja. Diepgravend, nee!
Maar Zijn onbedoelde lompheid doordat hij altijd met zijn beroep bezig is, is erg grappig.
Succes met de reborn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |