Sorry muts, ik hoop dat je ook een fijne dag hebt gehad!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag Yska, ondanks de kou, de wind en de regen
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen van het lezen van dit stukje krijg ik het al bloedheet
2.40 voor de volwassen variant zwart of it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van een paraplu?
Kosten een paar euro, houden je gewoon droog. Kinderparaplu'tje voor de koters en je bent nog geen 15 euro kwijt waarschijnlijk.
En anders een regenjas; hoeft echt geen 50 euro te kosten.
He jammer dan kunnen wij dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze hebben me verpest.
Heeeeel slim!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
dolfie dolfie is niet dom..
armbanden action 80cent voor 6?
mooie basis voor een kleine dromenvanger
boa voor 1euro... lekker veel veren
Een boa heeft geen veren!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een boa heeft geen veren!!Misschien wel in zijn maag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
To douche. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeeeel slim!
To douche or not to douche :p
die heb ik inderdaad nu ook mee genomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!
Ik heb daar laatst een lijmpistool gekocht voor 2,79 en dat ding werkt perfect!
Ik ga morgen ook weer naar de actionquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik inderdaad nu ook mee genomen
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?quote:
Ik neem 'm wel mee, maar geef hem aan J. Wel zo veiligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Heerlijk zulke dingen op de kop tikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denken
Verder nog paar dingetjes gekocht:
een boek voor een hele euro klikkerdeklik, een alarm voor om je tasje te beschermen tegen tasjesdieven (lees: die gaat aan mn fiets in de kelderbox) en mn ouders voor 5 euro een tapijt van 1,60 x 2.30m. Oh, en een kapotte bluray-speler voor een euro die weggegooid zou worden. Denk dat ik even nieuwe firmware erop moet zetten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heerlijk zulke dingen op de kop tikken
En wat is dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil graag een 'wreck this journal', maar vind ik nog net iets te duur, want wil er ook gelijk 1 voor mn zusje bestellen. Nog maar ff wachten
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.quote:
Een boek die je moet 'vernielen'. Een keer meenemen onder de douche, op de grond gooien en op stampen... Dat soort dingen. Vind ik wel grappigquote:
Haha wat? Vingerlampjes?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.quote:
ja kleine lampjes met een elastiek bandje en dan kun je die om je vingers doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.
nee heheh niet nuttig, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2586811219268243955 Wel grappig, maar echt niet nodig/nuttig
Daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?quote:
hmmm, dat is t probleem met de meeste dingen die ik daar haal. ze zijn niet meteen echt heel nodig. maar ze zijn leuk en handig enzo.quote:
Aardig goed gelukt.quote:
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?
Heel gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aan
nee, je hebt verschillendequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aardig goed gelukt.Maar hoort een dromenvanger geen gat in het midden te hebben?
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.
en je kan dan altijd vuur maken
Ik dacht dat het gat in het midden juist bedoeld was om de goede dromen door te laten terwijl de slechte dromen in een net eromheen opgevangen werden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |