Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.quote:
ja kleine lampjes met een elastiek bandje en dan kun je die om je vingers doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.
nee heheh niet nuttig, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2586811219268243955 Wel grappig, maar echt niet nodig/nuttig
Daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?quote:
hmmm, dat is t probleem met de meeste dingen die ik daar haal. ze zijn niet meteen echt heel nodig. maar ze zijn leuk en handig enzo.quote:
Aardig goed gelukt.quote:
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?
Heel gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aan
nee, je hebt verschillendequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aardig goed gelukt.Maar hoort een dromenvanger geen gat in het midden te hebben?
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.
en je kan dan altijd vuur maken
Ik dacht dat het gat in het midden juist bedoeld was om de goede dromen door te laten terwijl de slechte dromen in een net eromheen opgevangen werden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |