Ik heb morgen wel werk voor je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef espri het volgende:
[..]
ja je moet wel blijven eten he?
heerlijk dat geregel pffff, net zoiets als wachten grrrrr zit al vanaf maandag te wachten op een belletje dat er werk is voor me
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
haha maar dat lukt vast niet in een mooi wit pakje neem ik zo maar aan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.
kraamhulp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
![]()
Wie weet als ik nog eens een vriendin vind mag jij de kraamhulp spelen.
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
[..]
kraamhulp?de kraamhulp is de buurvrouw die een brood haalt in die week!
als je er voor hebt geleerd, dan ben je kraamverzorgster, of ben ik nu een azijnpisser?![]()
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
nou nee, als je in het ziekenhuis ligt, roep je niet "verpleegkundige ik wil de po"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.![]()
En btw staat mijn webcam soms aan.
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.quote:
ah oke, als je er een ? achter had gezet, begreep ik het meteen hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.
hahahaha verdorie, ik verslik me gewoon, zie dingen ook vrij snel voor me...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Cammen in die tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zien
ik vind het vooral leuk waar de vaders overal verre van blijven en op dag 3 ofzo zeg ik dat het badje klaar staat en het "vaderdag"is, dus van uit bed halen tot verschonen en badderen en weer in bed leggen zijn ze aan de beurt, ik kan ook een gezicht opzetten dat ik geen tegenspraak wil hahahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjes
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind babypoep ook niet echt vies, pas als ze vast voedsel krijgen begint het meer te stinken
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha dat is wel heel erg! <== was nog n reactie op vannelle
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
ik had al gekeken of ik niet heen kon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bier en tieten! Prima combinatie![]()
Toch zou ik kangaroes en koala's gaan kijken als ik in Australie ben.
het was droog... wat was dit "mooi"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sterkte straks DC
De hemel huilt mee zullen we maar denken...
2000 euro? Damn, ik dacht de helft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had al gekeken of ik niet heen kon...
minimaal 2000eu.. heen en weer...
ik zou best heen willen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het was droog... wat was dit "mooi"
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokken
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
Ssssssttt.........dat mag ze niet weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Ehhe het volgende:
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voor
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]Fijn dat zoiets toch ook wel heel mooi kan zijn.
fijn dat je er met een goed gevoel op kan terug kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Altijd indrukwekkend zoiets...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Op de begrafenis van mijn grootvader was het de hele dienst droog, tot hij echt begraven werd. Echt die tijd dat we buiten waren regende het. Toen we weer naar binnen gingen voor koffie en cake was het weer droog. Bijzonderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Waarom onzin? Als rucky daar steun uit gevonden heeft is het toch geen onzin?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...
Inderdaad wel fijn dat het droog was. Maakt de dag net even wat minder somber.
Je zei het een beetje ontactisch maar bij deze heb je het wel goed verwoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Onzin, omdat verwerken voor mij psychologisch is en totaal niet afhankelijk is van of het op een bepaalde dag nu wel of niet droog was, regende, of dat er misschien wel een helicopter overvloog.
Verwerken gaat dieper...
Denk dat het komt omdat niet bekend is waardoor het gekleurd was. Denk dat het nu alsnog verkocht kan worden, tenzij het echt chemisch is. Wellicht dat ze dat risico niet kunnen/mogen nemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Ehhe het volgende:
Wel raar dat het dan onverkoopbaar is. Of zou dat komen door het 'afval' wat er dan in zit?
Lijkt mijn werk wel.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:22 schreef Ehhe het volgende:
Zonde. Arme bijen, zoveel moeite doen voor niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |