Ik heb morgen wel werk voor je.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:44 schreef espri het volgende:
[..]
ja je moet wel blijven eten he?
heerlijk dat geregel pffff, net zoiets als wachten grrrrr zit al vanaf maandag te wachten op een belletje dat er werk is voor me
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:58 schreef espri het volgende:
[..]
haha maar dat lukt vast niet in een mooi wit pakje neem ik zo maar aan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:59 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gewoon het bovenste knoopje niet vast maken dan komt het wel in orde.
kraamhulp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:06 schreef Rucky het volgende:
![]()
Wie weet als ik nog eens een vriendin vind mag jij de kraamhulp spelen.
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
[..]
kraamhulp?de kraamhulp is de buurvrouw die een brood haalt in die week!
als je er voor hebt geleerd, dan ben je kraamverzorgster, of ben ik nu een azijnpisser?![]()
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:09 schreef espri het volgende:
maar ik kom dan heel graag kijken hoe jij de luier verschoont hoor
nou nee, als je in het ziekenhuis ligt, roep je niet "verpleegkundige ik wil de po"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:12 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk. Het is net zoiets als een verpleegkundige met zuster aan te spreken.
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij een vriendin wil?
Hij heeft z'n handen al vol: biertje en een peuk
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
He, ik weet tenminste wel hoe je een katoenen luier vouwt.![]()
En btw staat mijn webcam soms aan.
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:17 schreef espri het volgende:
[..]
geleerd toen op school? en webcam in de zin van?
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.quote:
ah oke, als je er een ? achter had gezet, begreep ik het meteen hahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:18 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jep op school, en ik zit nu met een biertje en een peuk dus vandaar.
hahahaha verdorie, ik verslik me gewoon, zie dingen ook vrij snel voor me...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Cammen in die tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:19 schreef vannelle het volgende:
[..]
Rucky moest zichzelf altijd verschonen want zijn vader had altijd de handen vol met biertje en een peuk terwijl hij aan het cammen was.
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:16 schreef espri het volgende:
[..]
hahahaha juist deze vaders zijn erg leuk om ze bij de eerste luier aan het werk te zien
ik vind het vooral leuk waar de vaders overal verre van blijven en op dag 3 ofzo zeg ik dat het badje klaar staat en het "vaderdag"is, dus van uit bed halen tot verschonen en badderen en weer in bed leggen zijn ze aan de beurt, ik kan ook een gezicht opzetten dat ik geen tegenspraak wil hahahaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar heb ik ook van 'genoten' toen ik op de kraamafdeling lag met de geboorte van D, gelukkig had mijn vent bij onze eerste al ervaring via neefjes en nichtjes
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:05 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind babypoep ook niet echt vies, pas als ze vast voedsel krijgen begint het meer te stinken
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:03 schreef Ehhe het volgende:
Hahaha dat is wel heel erg! <== was nog n reactie op vannelle
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
ik had al gekeken of ik niet heen kon...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bier en tieten! Prima combinatie![]()
Toch zou ik kangaroes en koala's gaan kijken als ik in Australie ben.
het was droog... wat was dit "mooi"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sterkte straks DC
De hemel huilt mee zullen we maar denken...
2000 euro? Damn, ik dacht de helft zo'n beetje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik had al gekeken of ik niet heen kon...
minimaal 2000eu.. heen en weer...
ik zou best heen willen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
het was droog... wat was dit "mooi"
Doe je goedquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef espri het volgende:
[..]
ja klopt maar dan ben ik al lang en breed weer vertrokken
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:06 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vond ik zelf ook, vooral erg om mee te maken.
Maar ik pak haar nog wel terug, ooit komt er een dag dat ze míjn luiers moet verschonen.
Ssssssttt.........dat mag ze niet weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:27 schreef Ehhe het volgende:
Daar hebben ze thuiszorg/verzorgingshuizen met verple(e)g(st)ers voor
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:26 schreef Ehhe het volgende:
[..]Fijn dat zoiets toch ook wel heel mooi kan zijn.
fijn dat je er met een goed gevoel op kan terug kijkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Altijd indrukwekkend zoiets...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Op de begrafenis van mijn grootvader was het de hele dienst droog, tot hij echt begraven werd. Echt die tijd dat we buiten waren regende het. Toen we weer naar binnen gingen voor koffie en cake was het weer droog. Bijzonderquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef Rucky het volgende:
[..]
Idd, bij de uitvaart van mijn moeder was het heerlijk lenteweer wat het verwerken iets makkelijker maakte.
En een paar dagen later onweerde het en toen zeiden mijn zusje en ik tegen elkaar; hoor dat eens, volgens mij is ma het boven ergens niet mee eens.
Waarom onzin? Als rucky daar steun uit gevonden heeft is het toch geen onzin?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het zal hooguit een positieve wending aan de dag hebben gegeven...
Inderdaad wel fijn dat het droog was. Maakt de dag net even wat minder somber.
Je zei het een beetje ontactisch maar bij deze heb je het wel goed verwoord.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef Inlognaam het volgende:
Onzin, omdat verwerken voor mij psychologisch is en totaal niet afhankelijk is van of het op een bepaalde dag nu wel of niet droog was, regende, of dat er misschien wel een helicopter overvloog.
Verwerken gaat dieper...
Denk dat het komt omdat niet bekend is waardoor het gekleurd was. Denk dat het nu alsnog verkocht kan worden, tenzij het echt chemisch is. Wellicht dat ze dat risico niet kunnen/mogen nemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:17 schreef Ehhe het volgende:
Wel raar dat het dan onverkoopbaar is. Of zou dat komen door het 'afval' wat er dan in zit?
Lijkt mijn werk wel.....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:22 schreef Ehhe het volgende:
Zonde. Arme bijen, zoveel moeite doen voor niks
Sorry muts, ik hoop dat je ook een fijne dag hebt gehad!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Jij ook een fijne dag Yska, ondanks de kou, de wind en de regen
Het was heerlijk!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alleen van het lezen van dit stukje krijg ik het al bloedheet
2.40 voor de volwassen variant zwart of it.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van een paraplu?
Kosten een paar euro, houden je gewoon droog. Kinderparaplu'tje voor de koters en je bent nog geen 15 euro kwijt waarschijnlijk.
En anders een regenjas; hoeft echt geen 50 euro te kosten.
He jammer dan kunnen wij dat niet meer doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu niet meer, ze hebben me verpest.
Heeeeel slim!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
dolfie dolfie is niet dom..
armbanden action 80cent voor 6?
mooie basis voor een kleine dromenvanger
boa voor 1euro... lekker veel veren
Een boa heeft geen veren!!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EEN EGOÏST IS IEMAND DIE NIET AAN MIJ DENKT!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Een boa heeft geen veren!!Misschien wel in zijn maag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
To douche. Heerlijkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:11 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heeeeel slim!
To douche or not to douche :p
die heb ik inderdaad nu ook mee genomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:53 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja de action is echt ideaal voor zulke dingen!
Ik heb daar laatst een lijmpistool gekocht voor 2,79 en dat ding werkt perfect!
Ik ga morgen ook weer naar de actionquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
die heb ik inderdaad nu ook mee genomen
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?quote:
Ik neem 'm wel mee, maar geef hem aan J. Wel zo veiligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Laat je je portomonnee voor de zekerheid wel thuis?
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef dolfina-chica het volgende:
Heerlijk zulke dingen op de kop tikkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:03 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zag er net nog eentje op de rommelmarkt hangen en moest aan jou denken
Verder nog paar dingetjes gekocht:
een boek voor een hele euro klikkerdeklik, een alarm voor om je tasje te beschermen tegen tasjesdieven (lees: die gaat aan mn fiets in de kelderbox) en mn ouders voor 5 euro een tapijt van 1,60 x 2.30m. Oh, en een kapotte bluray-speler voor een euro die weggegooid zou worden. Denk dat ik even nieuwe firmware erop moet zetten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Heerlijk zulke dingen op de kop tikken
En wat is dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:12 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil graag een 'wreck this journal', maar vind ik nog net iets te duur, want wil er ook gelijk 1 voor mn zusje bestellen. Nog maar ff wachten
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.quote:
Een boek die je moet 'vernielen'. Een keer meenemen onder de douche, op de grond gooien en op stampen... Dat soort dingen. Vind ik wel grappigquote:
Haha wat? Vingerlampjes?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:15 schreef gomi het volgende:
[..]
moet je ook een firesteel meenemen. die zijn echt leuk.
en van die vingerlampjes
ik was er vorige week en heb ze ook gekocht. echt leuk
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu rare gedachtes bij vingerlampjes...
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
Ja, zoiets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja, voor onder de dekens, zodat je tenminste ook ziet wat je doet ofzo.
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.quote:
ja kleine lampjes met een elastiek bandje en dan kun je die om je vingers doen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:21 schreef Rucky het volgende:
[..]
Daar ging mijn bier bijna, en terwijl je bezig bent aan je vriendinnetje vragen of ze der mond open wilt doen om te kijken of je het licht kan zien.
nee heheh niet nuttig, maar gewoon leukquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:16 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ja, die krijg ik ook. Dan kan je beter vingeren ofzo?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-2586811219268243955 Wel grappig, maar echt niet nodig/nuttig
Daar heb ik ook niks aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?quote:
hmmm, dat is t probleem met de meeste dingen die ik daar haal. ze zijn niet meteen echt heel nodig. maar ze zijn leuk en handig enzo.quote:
Aardig goed gelukt.quote:
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:26 schreef gomi het volgende:
[ afbeelding ]
en zo een firesteel. kost ook maar 2 euro ofzo en werkt echt goed
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Is dat om de kuisheidsgordel stiekem te open zodat de vingerlampjes dr werk kunnen doen?
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:29 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat schiet al op! Doe je hier ook nog veren aan of is deze nu af?
Heel gaafquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, nog niet klaar, komen nog veren en kralen aan, moet nog een oogje aan
nee, je hebt verschillendequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Aardig goed gelukt.Maar hoort een dromenvanger geen gat in het midden te hebben?
Je kan er goed vonken mee maken maar voor een kampvuur moet je wat meer moeite doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:33 schreef gomi het volgende:
[..]
lol, is om vuur mee te maken. is een magnesiumstck.
en je kan dan altijd vuur maken
Ik dacht dat het gat in het midden juist bedoeld was om de goede dromen door te laten terwijl de slechte dromen in een net eromheen opgevangen werden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |