lol zo kan ik hem ook lezen inderdaadquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:19 schreef vannelle het volgende:
Heeft ze zelf geen douche dan? Bedoelde niet bij jou hoor.
ik zal m'n best doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
lol zo kan ik hem ook lezen inderdaad
djmo.. wil je hem hierheen sturen, dat is wat leuker ballonnen de lucht in laten om 15uur
En morgen naar Den Haag, het moet wel een beetje droog zijn.quote:
Hoezo, is de topless bar bij jou nog niet open dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef dolfina-chica het volgende:
leuk contrast...
mijn maatje in australie zit in een topless bar... lekker aan een biertje...
was het hier maar 8 uur later..
Ooit weleens gehoord van een paraplu?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigen dan, vind ik 50 euro voor een jas eigenlijk veel te veel geld. Aan de andere kant heb ik straks wel echt een regenjas nodig, als ik elke ochtend Jan naar school moet brengen :/
Bier en tieten! Prima combinatiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef dolfina-chica het volgende:
leuk contrast...
mijn maatje in australie zit in een topless bar... lekker aan een biertje...
was het hier maar 8 uur later..
Eensch. En krokodil eten...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bier en tieten! Prima combinatie![]()
Toch zou ik kangaroes en koala's gaan kijken als ik in Australie ben.
Sterkte straks DCquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, het weer is triest...
en dan te bedenken dat we een deel buiten staan...
Een krokodil, is dat een beetje te vreten?quote:
En ik zou me afvragen wie mij de afgelopen 20+uur gedrogeerd heeft, en diegene wat aandoen... (Vliegangstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:31 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Bier en tieten! Prima combinatie![]()
Toch zou ik kangaroes en koala's gaan kijken als ik in Australie ben.
Dat zal Hannibal, Face of Murdock zijn geweest.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:46 schreef maffemuts het volgende:
[..]
En ik zou me afvragen wie mij de afgelopen 20+uur gedrogeerd heeft, en diegene wat aandoen... (Vliegangst)
?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat zal Hannibal, Face of Murdock zijn geweest.
quote:
als het flink waait hept een paraplu voor geen meter. Ik heb liever een goede regenjas die een (paar) jaar meegaat, dan dat ik tien paraplu's koop. in the ben je dan namelijk nog duurder uit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ooit weleens gehoord van een paraplu?
Kosten een paar euro, houden je gewoon droog. Kinderparaplu'tje voor de koters en je bent nog geen 15 euro kwijt waarschijnlijk.
En anders een regenjas; hoeft echt geen 50 euro te kosten.
Hij gooide wel iemand met een soepblik ko.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:55 schreef vannelle het volgende:
[..]Die staat er niet om bekend mensen met vliegangst te drogeren.
Hij is bekend van: "You call that a knife? THIS is a knife."
Inpakkennnnnnquote:
quote:
ja je moet wel blijven eten he?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:42 schreef Rucky het volgende:
[..]Ik zal zo ook even naar de keuken lopen. En dan weer verdergaan met inpakken tot nu toe alleen maar met de telefoon bezig geweest om vanalles te regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |