quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
En jij ook PB!
En Rucky, Dolfi, DJMO, Merlijn, Ehhe, Kentekenplaat, Billie, Espri, Vannelle, Inlognaam, Ingrid, Pulver, JK1982, Jaleesa, Ireth, frederik ook jullie allemaal een fijne dag!
Oh my, geen verwarming op je werk? Hopelijk heb je nu genoeg lagen kleding aan om je warm te houdenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:00 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zo, 2 leggings, een rokje, een hemd, een longsleeve en een trui met col aan. In mijn tas: een extra legging en 2 thermoshirts. Als ik het nu nog koud krijg man dan word ik gek! Neem wel mijn korte jasje mee :p die kan ik nog het beste aan als ik binnen aan het werk ben.
Volgende week verwarming, jeej!
Hier nog één.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:05 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff... ik moet nog zoveel en ik kan me er niet toe zetten....
schup onder reet geeftquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:05 schreef dolfina-chica het volgende:
pfff... ik moet nog zoveel en ik kan me er niet toe zetten....
douchen, kleding uitzoeken voor vanmiddag...quote:
quote:
nee neequote:
zal wel moeten, anders krijg ik ruzie...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:15 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nee nee
gewoon doen wat je afgesproken hebt
pffff
jammer dat ik mijn onderschrift gewijzigd heb
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die wel bij Halfords, of anders bij een grote fietsenspeciaalzaak
He jakkes, sterkte dan maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal wel moeten, anders krijg ik ruzie...
komt ook wel...
ben alleen aant uitstellen..
vanmiddag crematie..
Koop een rol vuilniszakken dat is goedkoper, gewoon zeggen dat het de nieuwste mode is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze hebben wel wat maar die's niet doorzichtigen dan, vind ik 50 euro voor een jas eigenlijk veel te veel geld. Aan de andere kant heb ik straks wel echt een regenjas nodig, als ik elke ochtend Jan naar school moet brengen :/
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
komt ook wel...
vanmiddag crematie..
sterkte dolfijntjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
komt ook wel...
vanmiddag crematie..
nee, het weer is triest...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:31 schreef espri het volgende:
[..]
sterkte dolfijntjehet weer helpt ook niet mee en is diep triest als je naar buiten kijkt, ik word er gewoon lui van en zit nog in ochtendjas
Heel veel sterktequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:34 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, het weer is triest...
en dan te bedenken dat we een deel buiten staan...
ja, na mijn peuk en ik krijg mijn ma niet te pakken..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Goed zo.
Je moet nog douchen en kleding uitzoeken namelijk.
hahahaha... onder mijn douche.. mijn ma... uhhh nope...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |