Je gaat toch kijken. Leen is er ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet met die recordings, vind het over het algemeen een stapel aids.
Kijk eens [Nu op Ned1] Gala van de Nederlandse Film!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen topicje, dus ik plaats het maar hier.
quote:
Misschien wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik luister nog liever naar een kotsende Justin Bieber dan die folklore patjepeeërs van Mummyford en Sons. Kuthype.
Echt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:58 schreef henkde_j het volgende:
Er komt nog een DWDD recording met Bert en Ernie
Jup. Er werd gisteren gezegd dat er gestopt werd met de DWDD recordings. Maar dat er voor twee artiesten in dit seizoen nog een uitzondering gemaakt worden. Bert en Ernie, en nog een andere artiest die vorig seizoen in Amerika zat meen ikquote:
quote:We zitten weer midden in het Boer Zoekt Vrouw seizoen! Vandaag hebben we het met Sanne Wallis de Vries en Cécile Narinx over het huidige seizoen en Boer Aad in het bijzonder!
Frankrijk, boring!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
In de uitzending van maandag 8 oktober o.a.: Bart van Loo en muziek van Sabrina Starke en Ziggi Recado.
Boek van Bart van Loo: 'Chanson illustrée'
Deze week verschijnt 'Chanson illustrée' van Bart van Loo. Het is een speciaal geïllustreerde editie van zijn eerder verschenen boek 'Chanson', een gezongen geschiedenis van Frankrijk’.
Het boek vertelt op eigen wijze de geschiedenis van Frankrijk aan de hand van bekende Franse chansons.
Tafelheer:
Jan Mulder
Yep, Jan is er weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef Jivis het volgende:
Het eerste slaapverwekkende item is een feit.
quote:- Affaire Demmink: topambtenaar Joris Demmink wordt in het AD beschuldigd van misbruik. Aan tafel: Peter R. de Vries en Koen Voskuil.
Ja ze spelen steeds valsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wachtte nu tot-ie dooorrr zei. Ben er een beetje uit.
Weekje GC gedaan. Was lekkurrr!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef marcodej het volgende:
De humor van New Kids heb ik nooit begrepen.
Ik wel!quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef marcodej het volgende:
Dat.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef marcodej het volgende:
Ik wel, vond die eerste film alleen wat matig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef marcodej het volgende:
Ik moest aan een serie van Wim T. Schippers denkenquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:37 schreef Cynix ® het volgende:
Hey, het Anne Frank plantsoen, daar zat die PSV trainer toch ook altijd?
Verkleed als een jongetje van 6 met een rastapruikquote:
Ik ook...quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik erger me altijd zo aan die stem van Peter.
Nee en hij kijkt nu ook snel de andere kant op, richting Matthijs.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:44 schreef Jivis het volgende:
Die gast komt er niet echt goed uit tegenover Peter (helaas).
Toch deed die ijzige uitstraling van Fem wel wat met me.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten al jaren helemaal geen lekkere wijfe meer bij GL.
Die bij P&W vrijdag was niet verkeerdquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Er zitten al jaren helemaal geen lekkere wijfe meer bij GL.
Ja, die nog wel.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:49 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toch deed die ijzige uitstraling van Fem wel wat met me.
Nou inderdaad! Duurt het programma meteen de helft korterquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:54 schreef tong80 het volgende:
Waarom presenteert deze Belg Zomergasten niet ?
Ha ha.. goede clou inderdaad.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat Fransen vaak geile liedjes maken
Clou? Bij DWDD?quote:
Sluiten ze net mijn topic over hemquote:
Die zit momenteel met Demmink in het Anne Frank platsoen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:56 schreef marcodej het volgende:
Waarom zit die knuffelmarokkaan er niet bij? Die Aznavour-fan?
Ik vind hem wel koddig.quote:
Maakt niet uit, kijkt toch bijna niemand naar.quote:
Hopen dat ie snel naar zijn dure zalm kraait. KUT-VVDerquote:
Sugar Lee Hooper in de zevende hemel.quote:
Dit was de klassieker...quote:
Net niet meer in zwart/wit.quote:
Ik ook!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
ik dacht eerst dat Sylvana daar stond
ha ha, dat dacht ik ook. Ik dacht al, is die nu ook al aan het zingen geslagen?quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:05 schreef -Willempie- het volgende:
ik dacht eerst dat Sylvana daar stond
heeft ze al gedaan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:06 schreef Injetta het volgende:
[..]
ha ha, dat dacht ik ook. Ik dacht al, is die nu ook al aan het zingen geslagen?
quote:
n00bsquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Ik weet helemaal niet wie Boer Aad is.
Je komt er snel genoeg achter. Maar misschien buiten de complete context minder boeiend/grappig.quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef starla het volgende:
Sanne totaal humorloze kuthoer de vries.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef -Willempie- het volgende:
Mensen belachelijk maken, lekker makkelijk
Bijna wat wij hier doen de hele avondquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef -Willempie- het volgende:
Mensen belachelijk maken, lekker makkelijk
Iddquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bijna wat wij hier doen de hele avond
Nee, dat is anders.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook met het fok topic kijken, anders is er geen reet aan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Het trekt mij echt totaal niet, ik word er niet ingezogen.
Jij en het programma botsen te veel met elkaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
Het trekt mij echt totaal niet, ik word er niet ingezogen.
Maar dit is voor een select gezelschapquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, ze zijn zelf spuuglelijk en zeggen iets over het uiterlijk van die vrouwen. Hoe verzinnen ze het.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:12 schreef JaneDoe het volgende:
look who's talking! sanne wallis de vries die andere vrouwen namelijk vindt
Zelfs dan. Ik kan er echt niet tegen. Ik zie stukjes en denk, nee.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook met het fok topic kijken, anders is er geen reet aan.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij en het programma botsen te veel met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |