Je gaat toch kijken. Leen is er ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Ik weet niet met die recordings, vind het over het algemeen een stapel aids.
Kijk eens [Nu op Ned1] Gala van de Nederlandse Film!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen topicje, dus ik plaats het maar hier.
quote:
Misschien wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:15 schreef pberends het volgende:
[..].
Ik luister nog liever naar een kotsende Justin Bieber dan die folklore patjepeeërs van Mummyford en Sons. Kuthype.
Echt!quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:58 schreef henkde_j het volgende:
Er komt nog een DWDD recording met Bert en Ernie
Jup. Er werd gisteren gezegd dat er gestopt werd met de DWDD recordings. Maar dat er voor twee artiesten in dit seizoen nog een uitzondering gemaakt worden. Bert en Ernie, en nog een andere artiest die vorig seizoen in Amerika zat meen ikquote:
quote:We zitten weer midden in het Boer Zoekt Vrouw seizoen! Vandaag hebben we het met Sanne Wallis de Vries en Cécile Narinx over het huidige seizoen en Boer Aad in het bijzonder!
Frankrijk, boring!!!!!quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:22 schreef Karina het volgende:
Vanavond:
In de uitzending van maandag 8 oktober o.a.: Bart van Loo en muziek van Sabrina Starke en Ziggi Recado.
Boek van Bart van Loo: 'Chanson illustrée'
Deze week verschijnt 'Chanson illustrée' van Bart van Loo. Het is een speciaal geïllustreerde editie van zijn eerder verschenen boek 'Chanson', een gezongen geschiedenis van Frankrijk’.
Het boek vertelt op eigen wijze de geschiedenis van Frankrijk aan de hand van bekende Franse chansons.
Tafelheer:
Jan Mulder
Yep, Jan is er weer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:49 schreef Jivis het volgende:
Het eerste slaapverwekkende item is een feit.
quote:- Affaire Demmink: topambtenaar Joris Demmink wordt in het AD beschuldigd van misbruik. Aan tafel: Peter R. de Vries en Koen Voskuil.
Ja ze spelen steeds valsquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Ik wachtte nu tot-ie dooorrr zei. Ben er een beetje uit.
Weekje GC gedaan. Was lekkurrr!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef marcodej het volgende:
De humor van New Kids heb ik nooit begrepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |