Seabertquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Seabert
Seabert, ook al is hij klein,
Kijk maar eens hoe slim,
een zeehondje kan zijn!
Seabert, is voor niemand bang
helpt bedreigde dieren waar die kan
Z`n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt
Zijn er dieren in gevaar...
dan gaan ze op avontuur!
Helpt bedreigde dieren waar die kan
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Faux. het volgende:
Vanavond Televisieruitreikingen trouwens?
Ik ken hem alleen met een andere tekstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Seabert
Seabert, ook al is hij klein,
Kijk maar eens hoe slim,
een zeehondje kan zijn!
helpt bedreigde dieren waar die kan
Z`n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt
Zijn er dieren in gevaar...
dan gaan ze op avontuur!
Helpt bedreigde dieren waar die kan
Nooit gezien.quote:
Seabert moet buiten de studio wat meer ruimte zoeken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Mannetje Felix moet Sywert wat meer de ruimte geven.
Was Rijk er nog maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).
Moeite waard om te kijken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.
Mooi jurkje heeft ze aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.
Oh nee ik ook niet, toch maar The Voice danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik ken al die acteurs en films toch niet
Vreemd Fries-Amerikaans accent idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef iFok. het volgende:
Doutzen praat irritant. Slechte presentatrice dus.
idd, zie je 100x als je buiten loopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Doutzen niet supmodel-mooi eigenlijk...
Topmodellen zijn vaak niet echt knap (mooi), alleen de vormen en maten kloppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Dit heb ik altijd al gezegd. Heb ik bij meerdere modellen. Ook Angelina Jolie ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet irritant, daarbij zijn noordelijke accenten zijn echt ondervertegenwoordigd op de tv dus kan prima.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd Fries-Amerikaans accent idd...
Heeft ook een havo diploma net als Brit.quote:
Dat heeft natuurlijk een reden. een geldige reden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant, daarbij zijn noordelijke accenten zijn echt ondervertegenwoordigd op de tv dus kan prima.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Doutzen juist een van de weinige modellen die wel heel knap is en het woord 'model' eer aandoet.
En al die Brabo's en Limbo's dan, zachte g's all over the place tegenwoordig. En wat te denken van al die Rotterdamse, Haagse en Amsterdamse accenten, en die Gooise uuwrrsssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk een reden. een geldige reden.
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is goed, Felixje maakt hem belachelijk. Want zo is Felix.
VVD heeft geen andere opties, PvdA wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).
Dat niet maar het is fijn als mensen out-of-the-box denken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).
En het levert nog wat op als je ze de dag erna inlevert bij de pawn shop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Naamkettingen blijven wel heerlijk. Zo weet je gelijk hoe en wat.
Viel me ook al op jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef marcodej het volgende:
1 van de 3 J's heeft er niet veel zin in zo te zien.
Nederlands. Dus veel neuken en dikke tieten.quote:
jajaj mooiquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef Karina het volgende:
Matthijs durft niet te zeggen: jullie gaan voor het eerst neuken
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Stickertje het volgende:
nou, deze film ga ik zeker niet zien
Het moet er ook weer af hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Pedroso het volgende:
Wel lekker ! Een maand lang alleen maar vette patat, frikandellen, kroketten eten met een heleboel pindasaus en mayo.
Zou mij wel lukken hoor, om 10 kg aan te komen voor het goede doel.
Kan ook meteen stoppen met zijn carrière.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Deze boy heeft alles gegeven, kun je nagaan.
Kan nooit genoeg zijn voor dikke negerinnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Deze boy heeft alles gegeven, kun je nagaan.
Jammer want boek was wel leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef Karina het volgende:
Leuke meid inderdaad![]()
Die film lijkt me niks.
Soort Jekyll & HYde: bij ER zijn ze gemeen en deze Belgen waren leuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:58 schreef iFok. het volgende:
Belgen .... Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Kon er even niet opkomen maar ja, klopt. My lucky nr is one.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Rustig maar, dadelijk komen de Drie J's, dan voel je je weer thuis.
Niks mis met CPquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Ga naar Center Parcs en je ziet ze overal.
Ja en in het leger, en bij de politie en bij sportteams....quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Best wel sneue mensen die hetzelfde gekleed gaan. Zie je ook wel bij de KKK bv.
Zijn gewoon aanbiedingen van de ANWB winkel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Best wel sneue mensen die hetzelfde gekleed gaan. Zie je ook wel bij de KKK bv.
Kijk ons eens een lief stelletje zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Ik snap ook nooit waarom een stel dezelfde windjekker aan doet.
Is romantischquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Goh.....Zal ie daar foto's gemaakt hebben ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en in het leger, en bij de politie en bij sportteams....
2 voor 1. Lekker geld besparen om later in het jaar naar de camping te kunnen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet romantisch maar ook niet stom.quote:
Alleen hij heet niet Keizer, Schilder of Smit. Toch raarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Specularium het volgende:
Jaap heeft wel een typisch palinghoofd.
Nee, en hij vertelde ook niet waarom!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:09 schreef marcodej het volgende:
Eens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
Godverdomme wat haat ik deze show eigenlijk.
Kwakman is ook een bekende naam daar, Marietje Kwakman. Maribelle.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen hij heet niet Keizer, Schilder of Smit. Toch raar
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
Dat is z'n zus en moeder?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwakman is ook een bekende naam daar, Marietje Kwakman.
Ik word er verdrietig vanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Mmmm, zo'n J die gezellig met zijn kop schudt.
Idd Hugo Borst gewoon weer terugquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef iFok. het volgende:
Voor mij mag Halina voor altijd weg blijven, de Driejeeejs ook.
Past totaal niet bij z'n gezicht ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Wat een vreselijk haar heeft die J die nu zingt.
Echt he. Zwerver heeft meer model in zijn kapsel zitten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Wat een vreselijk haar heeft die J die nu zingt.
quote:
Zou niets verbazen als dit het laatste seizoen is.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:13 schreef Specularium het volgende:
Aanstellerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:15 schreef DO2 het volgende:
Jezus, DWDD wordt echt met elk jaar slechter.
Ik keek hier ooit met plezier naar... Maar het mag nu wel voorgoed van de buis, wat mij betreft.
Dat bestaat nog wel 5 jaar sowiesoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef Type-R het volgende:
[..]
Zou niets verbazen als dit het laatste seizoen is.
Goeie mamquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:16 schreef Karina het volgende:
Ik vergeet altijd dat dit om te lachen is
Gadverdammequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Nou Matthijs, nog 5 minuten en je mag met Halina op de achterbank.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Iemand zou een camera in die auto moeten verstoppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:17 schreef Pedroso het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |