Seabertquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Seabert
Seabert, ook al is hij klein,
Kijk maar eens hoe slim,
een zeehondje kan zijn!
Seabert, is voor niemand bang
helpt bedreigde dieren waar die kan
Z`n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt
Zijn er dieren in gevaar...
dan gaan ze op avontuur!
Helpt bedreigde dieren waar die kan
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Faux. het volgende:
Vanavond Televisieruitreikingen trouwens?
Ik ken hem alleen met een andere tekstquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Seabert
Seabert, ook al is hij klein,
Kijk maar eens hoe slim,
een zeehondje kan zijn!
helpt bedreigde dieren waar die kan
Z`n 2 beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt
Zijn er dieren in gevaar...
dan gaan ze op avontuur!
Helpt bedreigde dieren waar die kan
Nooit gezien.quote:
Seabert moet buiten de studio wat meer ruimte zoeken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef marcodej het volgende:
Mannetje Felix moet Sywert wat meer de ruimte geven.
Was Rijk er nog maar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).
Moeite waard om te kijken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Gouden Kalven. Wordt er vast weer eentje een raam uit gegooid of zo (kalf dan).
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.
Mooi jurkje heeft ze aan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Doutzen presenteert, dus voor de heren, eventueel zonder geluid, vast wel.
Oh nee ik ook niet, toch maar The Voice danquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet, ik ken al die acteurs en films toch niet
Vreemd Fries-Amerikaans accent idd...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef iFok. het volgende:
Doutzen praat irritant. Slechte presentatrice dus.
idd, zie je 100x als je buiten loopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind Doutzen niet supmodel-mooi eigenlijk...
Topmodellen zijn vaak niet echt knap (mooi), alleen de vormen en maten kloppen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Dit heb ik altijd al gezegd. Heb ik bij meerdere modellen. Ook Angelina Jolie ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ik vind het niet irritant, daarbij zijn noordelijke accenten zijn echt ondervertegenwoordigd op de tv dus kan prima.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vreemd Fries-Amerikaans accent idd...
Heeft ook een havo diploma net als Brit.quote:
Dat heeft natuurlijk een reden. een geldige reden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het niet irritant, daarbij zijn noordelijke accenten zijn echt ondervertegenwoordigd op de tv dus kan prima.
Ja ik ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind Doutzen juist een van de weinige modellen die wel heel knap is en het woord 'model' eer aandoet.
En al die Brabo's en Limbo's dan, zachte g's all over the place tegenwoordig. En wat te denken van al die Rotterdamse, Haagse en Amsterdamse accenten, en die Gooise uuwrrsssquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef iFok. het volgende:
[..]
Dat heeft natuurlijk een reden. een geldige reden.
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef marcodej het volgende:
Sywert is goed, Felixje maakt hem belachelijk. Want zo is Felix.
VVD heeft geen andere opties, PvdA wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).
Dat niet maar het is fijn als mensen out-of-the-box denken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Alsof dat idee van Seabert, GroenLinks bij de formatie, realistisch zou zijn. Rutte laat niet gebeuren dat Samsom premier wordt terwijl het niet nodig is dat GroenLinks erbij komt en VVD binnen de coalitie geen meerderheid meer heeft (tov Links binnen de coalitie).
En het levert nog wat op als je ze de dag erna inlevert bij de pawn shop.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Specularium het volgende:
Naamkettingen blijven wel heerlijk. Zo weet je gelijk hoe en wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |