Ik sloot een topic van tong nadat ie er 1 dacht te moeten openen omdat er door 2 andere net topics waren geopend over cruijff en van hanegem...quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:26 schreef Marsenal het volgende:
Van Hanegem was een goede voetballer, wat ik ervan gezien heb dan, maar als persoon mist hij behoorlijk wat boerenverstand en algemene ontwikkeling. Ik weet altijd ruim van te voren al wat hij gaat zeggen. Zijn hersenen werken volgens een vast stramien van populisme, tegendraadsheid en selectieve romantisering. Het maakt van hem een beetje een zeurderige grootvader die bij elk familiediner dezelfde grapjes maakt waar de hele familie dan om gaat zitten lachen.
Waardeloze trainer ook.
He, dat voelt goed zeg, om dat even gezegd te hebben.
Voor de rest heb ik geen idee waar dit topic over gaat, noch het vorige, maar dat zoeken jullie maar uit.
Hmm, lastig dan. Ik weer ook echt rete weinig over Suurbier en Heus om echt wat te kunnen toevoegen aan dit topic.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik sloot een topic van tong nadat ie er 1 dacht te moeten openen omdat er door 2 andere net topics waren geopend over cruijff en van hanegem...
Wat nou precies de bedoeling van deze is weet ik ook niet
Ik heb er verder geen last van van dat chromosoom-issuequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hmm, lastig dan. Ik weer ook echt rete weinig over Suurbier en Heus om echt wat te kunnen toevoegen aan dit topic.
Chapeau overigens, dat je nog steeds hier Fokt ondanks je chromosoom-issue.
Is het eigenlijk wel zo dan? Want je hebt ook nog steeds geen Feyenoord usericon.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen last van van dat chromosoom-issue
Dan zou ik er 1 teveel hebbenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het eigenlijk wel zo dan? Want je hebt ook nog steeds geen Feyenoord usericon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |