DIS!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte clubje komt tegenwoordig waar ze horen..
berucht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte clubje komt tegenwoordig waar ze horen..
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Idder meadje heat ein geatje, en miene lul heat gen auge.
Godverdomme, raap me op. Ik ga helemaal stuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
berucht? slowchatters
waar ze horen ? sc
is een grapje.
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd het kwebbelclubje.
Dat was ook de bedoeling van Frank.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godverdomme, raap me op. Ik ga helemaal stuk.
Nee, dat zeg ik weleens meer in topics geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?
Daar zit je liever in dan in je 'zondagse' kleding?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.
welke streek is dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.
er bestaat een geheime modjes slowchatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?
Nee, daarvoor moet je in de hippie sc zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
btw, zijn er enkele sc users die ook gitaar spelen?
Oude manier van 'ik zou haar doen' zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar zit je liever in dan in je 'zondagse' kleding?
Ja. Luchtgitaar na een paar liter bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Jij kon ook SCen in ruzies met mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik weleens meer in topics geloof ik.
Harmonica wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Hey daar hebben we de rosepetals-stalker.quote:
Waar ze over ons pratenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef gianni61 het volgende:
er bestaat een geheime modjes slowchat
ik heb er hier nog 1 staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oude manier van 'ik zou haar doen' zeggen.
Goed van mij he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen subtiele hint, hier mag het dus.
En ik dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pics zijn goed genoeg hoor
[..]Maar jij bent wel classy hoor. De ghetto prinses
Hier is het even kijken ernaar en elkaar aankijken. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".
Voor ons een weet, voor jullie vraag.quote:
het is '' jeh joah''quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".
Even de wenkbrauwen omhoog doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier is het even kijken ernaar en elkaar aankijken. Zegt genoeg.
Whehe, precies dat ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even de wenkbrauwen omhoog doen.
Ik voel me net een celeb. Ik heb stalkers en allesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de rosepetals-stalker.
Sowieso de queen bee.quote:
Dan kan een meisje zien, door de weerspiegeling van de ramen bijv. Dat wenkbrauwen gefronsd.quote:
In de praktijk ook? Geen pretje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik voel me net een celeb. Ik heb stalkers en alles
En dat vinden we dan ook een partij erg zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan kan een meisje zien, door de weerspiegeling van de ramen bijv. Dat wenkbrauwen gefronsd.
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage digquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heej neet. Daorum liekt 't mich auk sterk det se mich in de trein zuus.
kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dat vinden we dan ook een partij erg zeg.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage dig
Leuk, die rimboe taal hier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heej neet. Daorum liekt 't mich auk sterk det se mich in de trein zuus.
Welkom in de jungle. We hebben plezier en spelletjes.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Leuk, die rimboe taal hier.
Nee, dat was minderquote:
Potloodvis was de oprichter van de lelijke taalquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Gewoon voor de hobby.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, dat was minderMaar geen rrl stalkers. Knaller is een zeer sympathieke stalker, die zou ook netjes weg gaan als ik dat vraag. Dus eigenlijk is hij geen echte stalker
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
meloewa is limburgs?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage dig
Ja precies. De een golft, de ander stalkt. Ieder zijn ding.quote:
Epileren hè. Mooiboy, dit, dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijke enge wenkbrauwen.
Zoiets zeg je niet tegen een hoogvolwassen persoonquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?
ah, chai is ook hierquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me niet, ik ben immers uit dat geboortekanaal komen rollen dus ik denk dat het prachtig mooi en welbespraakt moet zijn wat daaruit komt. Dat kan niet anders.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Spreekt je moeder haar kut ook zo dan?
Waarom moeilijk doen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:25 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja precies. De een golft, de ander stalkt. Ieder zijn ding.
Ik heb meerdere FOKKERS! gespot in real, het houd me bezig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, ze denkt mij soms te zien, maar dat is onmogelijk.
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Garisson72 het volgende:
Ik herken de SC niet meer terug man!
Fucking Arie Ribbens weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.
die mod dus..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik vroeg net al wie de kneuzenpolonaise hierheen had gebracht, maar niemand kon die vraag beantwoorden. Ik heb wel een sterk vermoeden.
Laat maar, je snapt het niet of wilt het niet snappen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lijkt me niet, ik ben immers uit dat geboortekanaal komen rollen dus ik denk dat het prachtig mooi en welbespraakt moet zijn wat daaruit komt. Dat kan niet anders.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
laten we dat maar niet zeggenkrijg dadelijk allemaal limburgers op mn dakje.
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
quote:
Whehe.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.
Ja drenthe ook dat joajoa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Die oa zit echt in dialecten in heel NL, volgens mij zelfs nog in Drenthe/Groningen.
Dat is redelijk creepy.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik heb meerdere FOKKERS! gespot in real, het houd me bezig.
iemands naam is genoemd en diegene is hoogfrequent aan het forumspyen, waarna diegene verhaal kwam halen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Meloewa het volgende:
[..]
laten we dat maar niet zeggenkrijg dadelijk allemaal limburgers op mn dakje.
Ik ben geen kneus.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dank je wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:24 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee, dat was minderMaar geen rrl stalkers. Knaller is een zeer sympathieke stalker, die zou ook netjes weg gaan als ik dat vraag. Dus eigenlijk is hij geen echte stalker
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan hoorde jij voorop te lopen eigenlijk.
Ja valt niet mee helaasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?
maar ja, als je pv kent moet het ergens ver weg zijn
Pik jij dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er anderen bij zijn die je wel een kneus vindt?
Nee, ze denkt mij te zien, maar ik ben dat niet eens. Nu gaat ze foto's van "mij" maken de volgende keer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel meevallen toch?
maar ja, als je pv kent moet het ergens ver weg zijn
Graag gedaan. Ik begin me een beetje te hechten aan jequote:
Geen users die hier sinds net zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er anderen bij zijn die je wel een kneus vindt?
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:29 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja valt niet mee helaas
Ja dat wel denk ik.
Die voetbalclub?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij wat van zeggen jij post hier meisjes van real.
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.
ja dan krijg je stalkers
Nah dat niet maar mensen in real weet wel eens dat ik FOK! net zo dat fokker! dat weer weten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw ja, je bent een meisje met foto's op fok.
ja dan krijg je stalkers
Vroeger had ik foto's, je bent te laat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan ik niet beoordelen zonder foto.
Je houdt het goed in de gaten. Lekker bezig!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Moet jij wat van zeggen jij post hier meisjes van real.
Dan mist hij wel wat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Vroeger had ik foto's, je bent te laat.
Mag ook wel tijd worden na zo'n lange tijd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik begin me een beetje te hechten aan je
heb je al op google in getoetst.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je houdt het goed in de gaten. Lekker bezig!
Ik wil je wel stalken.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In den beginne.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was hier altijd al, dus ik val daar sws niet onder.
Vroeger zit vol mooie momenten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef rosepetals het volgende:
[..]
quote:
Dat heb je al lang gedaan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef Meloewa het volgende:
[..]
was een grapje, maar ik wil je niet akelig maken.
Klopt, pak het een beetje serieus aan en het gaat gewoon op werken lijken.quote:
Je voelt je wel erg veilig hequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef Potloodvis het volgende:
De een voetbalt graag en de ander knipt graag foto's van FOK!ers.
Hehe, ok klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gestalkt worden is niet grappig
Wie stalk jij?quote:
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gestalkt worden is niet grappig
Best heel ergquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Frank_Drebin het volgende:
Meloewa is wel erg nieuwsgierig volgens mij.
Jullie stalken hier in de SC de godganse dag mensen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wisselend. Ik zou nooit een persoon langdurig stalken, is saai.
Momenteel niemand.
Serious business en alles.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doen
Sowieso, jij begrijptquote:
oke mevrouwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zodanig geobsedeerd door iemand zijn dat je denkt dat je leven er vanaf hangt en dan maar gaat stalken en shit.. Denk niet dat ze t echt voor de grappigheidsfactor doen
Ja sorry moet je maar niet dingen van real op FOK! posten , ik ben een slimme meid.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nou ja, bang is een groot woord, maar beangstigend is het wel.
Als je dat al stalken vindt. :$ :$quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jullie stalken hier in de SC de godganse dag mensen.
Want dat werkt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:35 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Best heel ergals ik een obsessie heb dan haal ik alles uit de kast om erachter te komen. Daar leg ik mijn ''hw'' voor aan de kant.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Knaller het volgende:
Nou ja, ik ben niet echt een stalker hoor.
Dat is maar een act.
Tell it to the judge.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Knaller het volgende:
Nou ja, ik ben niet echt een stalker hoor.
Dat is maar een act.
Onherkenbaar.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja als je wilt kun je overal achterkomen, het vergt alleen veel tijd en moeite.
Meh, nee.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hehe.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Maar de hele dag voor iemands huis staan is wel een beetje too much.
je woont ook te ver wegquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Maar als je iemand leuk vind, echt leuk, dan krijg je wel een beetje stalker gedrag. Die persoon steeds bekijken op facebook, alles willen weten enzo
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee dat wordt erg lastig. Veel dingen lukt wel, want mensen laten op den duur toch steekjes vallen.
Omg hoe weet je waar ik woon?quote:
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
heb je me zelf verteldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Omg hoe weet je waar ik woon?
We hebben er 1.
Ook FOK!relatie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zag nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Dat heb ik ook wel afgeleerd ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
Niet iedereen is zo makkelijk als chroestjov.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt, ik was bijv ook benieuwd wie erachter chroestjov zat nu heb ik hem al gemeet en ken ik hem in real.het leven
Jawel al langer hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook FOK!relatie?of is het zover nog niet?
Als ik je ooit irl tegenkom keer je mij consequent de rug toe?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je kunt zoeken over mij wat je wilt, maar meeten zal ik dus nooit doen.
Ohquote:
Nooit gedaan. Zal ook nooit gebeuren. Daar heb ik geen behoefte aan.quote:
Dan ren ik weg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Als ik je ooit irl tegenkom keer je mij consequent de rug toe?
Voor FOK!?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:40 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Zal ook nooit gebeuren. Daar heb ik geen behoefte aan.
Oh jawel, ik heb vroeger tegen Skylark gevoetbald, maar dat was voor FOK!
Ja valt mee hij was ook niet zo makkelijk, maar was wel benieuwd enz.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo makkelijk als chroestjov.
Nee grap kan wel zo lijken omdat ik labiel benquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja wist steeds niet zeker of het nou een serieus iets was of een soort grap.
Ah, dat herken ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt wist wat internet was.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee grap kan wel zo lijken omdat ik labiel ben
Toen jullie 6 jaar oud waren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Voordat ik überhaupt wist wat internet was.
ohw sorry.quote:
Sorry, zal ik niet meer doen hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef rosepetals het volgende:
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Snap sowieso niet waarom iedereen hier privé info plempt trouwens. Het is gewoon een online forum, dat hoort online te blijven.
Juist.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Snap sowieso niet waarom iedereen hier privé info plempt trouwens. Het is gewoon een online forum, dat hoort online te blijven.
Kinky.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw sorry.
ik bedoel natuurlijk dat ik je foto gesherlockt heb en aan de had daarvan mijn csi facebook skills heb gebruikt
ofzo
Dus je zit morgen niet meer in de bosjes?quote:
Qua info droppen of met je research?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.
Mijn broer hangt hier ook rond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Weet ik niet meer precies. Was meestal op toernooien.
Dat was zeker op habbo hotel. Zo'n ervaring heeft Vas ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens veel te ver gegaan. sindsdien doe ik dat dus niet meer.
En wie niet springt, die is voor GSquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:42 schreef Id_do_her het volgende:
Als je van KLB komt, ben je voor FOK!
Aan het vissen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua info droppen of met je research?
You'll never FOK! alone.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En wie niet springt, die is voor GS
Haha ik ook. Ik zat op habbo hotel ook in een soort leger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat was zeker op habbo hotel. Zo'n ervaring heeft Vas ook.
HAHA, wat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha ik ook. Ik zat op habbo hotel ook in een soort leger.
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Qua info droppen of met je research?
Nee, dat doe ik sowieso nooit meer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:43 schreef rosepetals het volgende:
Dus je zit morgen niet meer in de bosjes?
Is ie nog steeds handtastelijk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.
Dus zei ik van ja sorry moest gewoon even klagen maar yvonne heeft topics weggehaald
ik houd mijn dagboek nu mijn dagboek![]()
Dat is lekker awkward.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:44 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zat te klagen over zus vriend, hij weet nu dat ik meloewa ben van fok! heb heel wat topics over hem aangemaakt. nu zijn we wel open tegen elkaar gelukkig.
Dus zei ik van ja sorry moest gewoon even klagen maar yvonne heeft topics weggehaald
ik houd mijn dagboek nu mijn dagboek![]()
En waar streed je tegen?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:45 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik sowieso nooit meer.
Je hond heeft mij helemaal ondergepist toen.
We hebben veel ruzie, maar ik ben nu open tegen hem hij tegen mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is ie nog steeds handtastelijk?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha een ander leger. En dan op hun basis allemaal in die kamer piew piew piew zeggen of zo.
Niet vragen joh, dan gaat hij dat juist een keer doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Meloewa het volgende:
[..]
We hebben veel ruzie, maar ik ben nu open tegen hem hij tegen mij.
En jij kan dit ook lezen als hij zo levenloos is... Maar ik vraag hem wel eens en nog wat posts van mij gelezen maar zegt ie altijd nee
doei roosquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weg, ik ben niet bekend met het SC gebeuren dus ik weet niet zeker of ik afscheid moet nemen en me af moet melden hier!Maar goed ik ben dus weg.
[ afbeelding ]
Maar je weet het i.i.g. nu voortaan te vinden, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Ik ga nu weg, ik ben niet bekend met het SC gebeuren dus ik weet niet zeker of ik afscheid moet nemen en me af moet melden hier!Maar goed ik ben dus weg.
[ afbeelding ]
Dacht al dat niemand het opmerkte, gelukkig zeg jij nog doei.quote:
Ja misschien welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Maar je weet het i.i.g. nu voortaan te vinden, dat scheelt weer.
Doeg, we faxen nog!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ja precies, ik kan gewoon niet laten om het in zijn mond te duwen ( die uitspraak)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet vragen joh, dan gaat hij dat juist een keer doen.
En dat zal hij dan vast niet eerlijk toegeven.
Zat ik ook wel eens op als 15 jarig meisje. Ze wilde ook altijd cammenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik zat alleen vroeger weleens op de tmf chat. Ik weet nog dat ik het heel onbeschoft vond dat van die mannen naar m'n cupmaat gingen vragen e.d..
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
Ik zat alleen vroeger weleens op de tmf chat. Ik weet nog dat ik het heel onbeschoft vond dat van die mannen naar m'n cupmaat gingen vragen e.d..
ik lurk wel eens mmar de meeste topics zijn het reageren niet waardquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij komt nooit buiten de SC dus.
Hoe durven ze.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:51 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk offtopic gelul waar het hoort, fijn he.
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Eindelijk offtopic gelul waar het hoort, fijn he.
En voor mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.Voor mij zelf.
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben de eerste mod die het gelukt is ze hier te krijgen overigens.Voor mij zelf.
Hehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !
eerstrijker
chai is meestal de gene die mensen wegjaagtquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee het was chai, en mijn spraakzame mood van today !
eerstrijker
Nieuwe leuke mensen niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai is meestal de gene die mensen wegjaagt
Tegen meisjes is chai aardigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai is meestal de gene die mensen wegjaagt
Nou, niet altijd, hoor.quote:
Dat is nog niets dus. Lekker compliment.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zou niet durven je hebt 3 x mijn intelligentie
Omg waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ik zou niet durven je hebt 3 x mijn intelligentie
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog niets dus. Lekker compliment.
Vind je toch wel een van de slimmere meisjes van FOK!quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat is nog niets dus. Lekker compliment.
Echt flauw maar ik moest 'm inkoppen.quote:
Ping ping pingquote:
Mits mooie handen: ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb jij nou zoiets van, hoe meer handen, hoe meer vreugd?
Er zijn ook diverse groenten die fallusvormig zijn.quote:
Dat wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Er zijn ook diverse groenten die fallusvormig zijn.
Komt daar ooit iets fatsoenlijks dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
Dat optreden bij DWDD net.Krampachtig alternatief.
Dit alles. In de wereld. Draait. Door.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
Oja, en kaaklijnen ja. Lengte en kaaklijnen.quote:
Volgens mij niet.quote:
DWDDquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:05 schreef Chai het volgende:
en neuzen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oja, en kaaklijnen ja. Lengte en kaaklijnen.
Oh.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Alleen dit was wel heel overdreven.
Duidelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het ontloopt elkaar niet veel.
is de anti-lapohuntquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
De drukte is wel weer voorbij geloof ik hier.
Goed.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
ja we moeten er geen gewoonte van makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja we moeten er geen gewoonte van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |