Ja. Luchtgitaar na een paar liter bier.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
btw, zijn er enkele sc users die ook gitaar spelen?
Jij kon ook SCen in ruzies met mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik weleens meer in topics geloof ik.
Harmonica wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Hey daar hebben we de rosepetals-stalker.quote:
Waar ze over ons pratenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef gianni61 het volgende:
er bestaat een geheime modjes slowchat
ik heb er hier nog 1 staan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oude manier van 'ik zou haar doen' zeggen.
Goed van mij he.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mensen subtiele hint, hier mag het dus.
En ik dan.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:03 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Pics zijn goed genoeg hoor
[..]Maar jij bent wel classy hoor. De ghetto prinses
Hier is het even kijken ernaar en elkaar aankijken. Zegt genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".
Voor ons een weet, voor jullie vraag.quote:
het is '' jeh joah''quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat hebben wij niet meer nodig in de groep. Elkaar een blik toewerpen en dan roept vanzelf wel iemand "JA JAO!".
Even de wenkbrauwen omhoog doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hier is het even kijken ernaar en elkaar aankijken. Zegt genoeg.
Whehe, precies dat ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Even de wenkbrauwen omhoog doen.
Ik voel me net een celeb. Ik heb stalkers en allesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey daar hebben we de rosepetals-stalker.
Sowieso de queen bee.quote:
Dan kan een meisje zien, door de weerspiegeling van de ramen bijv. Dat wenkbrauwen gefronsd.quote:
In de praktijk ook? Geen pretje.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik voel me net een celeb. Ik heb stalkers en alles
En dat vinden we dan ook een partij erg zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:23 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan kan een meisje zien, door de weerspiegeling van de ramen bijv. Dat wenkbrauwen gefronsd.
Joawel ich proat neat veurnieks zo teage digquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heej neet. Daorum liekt 't mich auk sterk det se mich in de trein zuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |