DIS!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte clubje komt tegenwoordig waar ze horen..
berucht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, het beruchte clubje komt tegenwoordig waar ze horen..
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Idder meadje heat ein geatje, en miene lul heat gen auge.
Godverdomme, raap me op. Ik ga helemaal stuk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Meloewa het volgende:
[..]
berucht? slowchatters
waar ze horen ? sc
is een grapje.
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik noem ze altijd het kwebbelclubje.
Dat was ook de bedoeling van Frank.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Godverdomme, raap me op. Ik ga helemaal stuk.
Nee, dat zeg ik weleens meer in topics geloof ik.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?
Daar zit je liever in dan in je 'zondagse' kleding?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.
welke streek is dat?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Deh setze liever in dan oew sonnigs kler.
er bestaat een geheime modjes slowchatquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef rosepetals het volgende:
[..]
In je hoofd of roddel je met de andere mods over ons achter de schermen?
Nee, daarvoor moet je in de hippie sc zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef PoisonPrince het volgende:
btw, zijn er enkele sc users die ook gitaar spelen?
Oude manier van 'ik zou haar doen' zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daar zit je liever in dan in je 'zondagse' kleding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |