quote:
Sorry voor mijn lengte obsessie.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
1,74m zei die een keer. Meen ik me te herinneren
Je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Jij bent 1.60 volgens mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[..]
Sorry voor mijn lengte obsessie.
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Je bent inderdaad kleinquote:
Dafuq man, lekker stalken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:06 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Lange jannen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hè.
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Waarom herinner jij je dit soort dingen altijd?
[..]
Je bent inderdaad klein
Wat dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ging voor iets anders positiefs, maar dat kan ook.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Zosk het volgende:
Je weet wat ze zeggen van kleine mannen hè.
En dan knap je af als het een bepaalde lengte is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Vind ik blijkbaar interessant. Ook in real vraag ik altijd naar iemands lengte.. beetje dom wel
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?quote:
Je zou niet willen weten wat voor ideeën ik heb om een staat te leiden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Goede argumenten. Je zou de politiek in moeten gaan.
Heb ik ook man. Die van mij is bijna inwendig. Dat krijg je als je groot bent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wel hoor, maar ik ben niet klein dus ik heb wel een kleine piemel.
Waarom?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?
Praktijk > theorie.quote:
Neequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
En dan knap je af als het een bepaalde lengte is?
Heb jij er al mee leren leven?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Heb ik ook man. Die van mij is bijna inwendig. Dat krijg je als je groot bent.
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Je zou niet willen weten wat voor ideeën ik heb om een staat te leiden.![]()
Maarja, ik zou liever als gitarist door het leven gaan.
Hahaha, Meloewa.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Needat niet. Maar dan vergelijk mijn eigen lengte met die persoon of ik ook wel echt een 1,60m ben.
Haha, oké. 1.60m is groot genoeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Needat niet. Maar dan vergelijk mijn eigen lengte met die persoon of ik ook wel echt een 1,60m ben.
Zulke valse noten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.
Nouja ik ken wel wat mannen die absoluut niet willen dat een vrouw langer is. En ik moet eerlijk toegeven (quote:
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Absoluut, ik moet het vooral van mijn prachtige innerlijk hebben.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:09 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Val je perse op vrouwen die korter zijn dan jij bent?
Ja soms zeg een meisje dat ze 1,60m is en dan ben ik kleiner dan haar en dan voel ik me kutquote:
Op FOK! discussiëren?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hopelijk speel je beter gitaar dan dat je discussieert, anders raak je enkel valse noten.
Zolang het maar leuke, aardige personen zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nouja ik ken wel wat mannen die absoluut niet willen dat een vrouw langer is. En ik moet eerlijk toegeven () dat wanneer ik iemand moet spreken waarvan ik weet dat hij kleiner is als ik ben (op hakken dan) dat ik dan geen hakken aandoe
Je moeder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat zegt mijn moeder ook altijd over mij.
Nu zien we waarom lengte zo belangrijk is.quote:
Nee, maar ik ken wel Willem Kanon.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Op FOK! discussiëren?Ken je Canon Rock?
Ja sorry dat ik zomaar kom binnenvallenquote:
gezelligquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik zomaar kom binnenvallenMaar chai nodigde ons -soort van- uit.
Cultuur barbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik ken wel Willem Kanon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |